To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - G0 AKBI

roch_27 - 10-09-2011, 21:26

pepi napisał/a:
1. orginalny manual VR4: montować tylko na w pelni obciażonym zawieszeniu
tak też powiedziałem Arkowi :wink:
BTW: jeżdżę tak od ponad 3 lat i jest OK

akbi - 10-09-2011, 22:07

roch_27 napisał/a:
tak też powiedziałem Arkowi :wink:

noooo ... i tak zamontowałem :P
póki co jest git .. czuć że jest twardszy ...fajnie :)

pitbu77 - 10-09-2011, 22:35

akbi napisał/a:
roch_27 napisał/a:
tak też powiedziałem Arkowi :wink:

noooo ... i tak zamontowałem :P
póki co jest git .. czuć że jest twardszy ...fajnie :)


To gitara...

A tak BTW, do Rocha i Pepiego... WY macie VR-4, akbi serię. Jesteście pewni, że te auta to te same auta? I może sobie pisać w manualu do VR-4 o montowaniu rozpórki na obciążonym zawiasie. Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie...

Juiceman - 11-09-2011, 17:24

U mnie rozpóreczka montowana na podniesionym i jest git ; )
Anonymous - 12-09-2011, 11:47

pitbu77 napisał/a:
WY macie VR-4, akbi serię. Jesteście pewni, że te auta to te same auta? I może sobie pisać w manualu do VR-4 o montowaniu rozpórki na obciążonym zawiasie. Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie...

A to zawieszenia w EC5W i EA5W się różnią? ;)

cns80 - 12-09-2011, 12:05

pitbu77 napisał/a:
Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie...
A co ona ma dać ? Jak się zastanowisz jaka jest różnica w "ułożeniu" zawiasu między podniesionym i dociśniętym to może zgadniesz :)

Juiceman napisał/a:
U mnie rozpóreczka montowana na podniesionym i jest git ; )

I co dała ? ;) Oprócz nieliniowych obciążeń :P

Juiceman - 12-09-2011, 14:16

cns80 napisał/a:

I co dała ? ;) Oprócz nieliniowych obciążeń :P


Przyjemność z dynamicznej jazdy :mrgreen:

akbi - 12-09-2011, 16:26

Juiceman, ooo nie wiedziałem, że rozpórka wpływa też na dynamikę jady ... choć w sumie racja ... teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h :lol: :lol: :lol: :twisted:
Juiceman - 12-09-2011, 17:46

Czy też trzymać mocniej kierownice przy mijaniu tira na autostradzie xD
mkm - 12-09-2011, 21:44

akbi napisał/a:
teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h :lol: :lol: :lol: :twisted:

Nie wspominając już o jeździe na wprost z prędkościami 300+ :mrgreen:

akbi - 12-09-2011, 21:55

mkm napisał/a:

.... z prędkościami 300+ :mrgreen:

Takim autem co by tyle wyciagnelo, nie bylo mi jeszcze dane sobie pojezdzic :)

akbi - 12-09-2011, 21:57

Poza tym dla mnie wieksze frajda jest 150 na zakretach niz 300 na prostej :P .... No i trudniej zasnac :D :P
m6riano - 13-09-2011, 06:27

mkm napisał/a:
akbi napisał/a:
teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h :lol: :lol: :lol: :twisted:

Nie wspominając już o jeździe na wprost z prędkościami 300+ :mrgreen:

I przy wrzucanie "er jak rakieta" przy 450 i oderwaniu sie od ziemi...;-)
ps. a potem obudził sie zlany potem...;-)

akbi - 28-09-2011, 23:53

... w dniu dzisiejszym wybiło na liczniku 268 tys ...a to oznacza, że zrobiłem Galantem 100 tys km :)
rosomak1983 - 29-09-2011, 02:22

Zycze bezawaryjnego pomnozenia tego wyniku :D :D :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group