Nasze Miśki - G0 AKBI
roch_27 - 10-09-2011, 21:26
pepi napisał/a: | 1. orginalny manual VR4: montować tylko na w pelni obciażonym zawieszeniu | tak też powiedziałem Arkowi
BTW: jeżdżę tak od ponad 3 lat i jest OK
akbi - 10-09-2011, 22:07
roch_27 napisał/a: | tak też powiedziałem Arkowi |
noooo ... i tak zamontowałem
póki co jest git .. czuć że jest twardszy ...fajnie
pitbu77 - 10-09-2011, 22:35
akbi napisał/a: | roch_27 napisał/a: | tak też powiedziałem Arkowi |
noooo ... i tak zamontowałem
póki co jest git .. czuć że jest twardszy ...fajnie |
To gitara...
A tak BTW, do Rocha i Pepiego... WY macie VR-4, akbi serię. Jesteście pewni, że te auta to te same auta? I może sobie pisać w manualu do VR-4 o montowaniu rozpórki na obciążonym zawiasie. Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie...
Juiceman - 11-09-2011, 17:24
U mnie rozpóreczka montowana na podniesionym i jest git ; )
Anonymous - 12-09-2011, 11:47
pitbu77 napisał/a: | WY macie VR-4, akbi serię. Jesteście pewni, że te auta to te same auta? I może sobie pisać w manualu do VR-4 o montowaniu rozpórki na obciążonym zawiasie. Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie... |
A to zawieszenia w EC5W i EA5W się różnią?
cns80 - 12-09-2011, 12:05
pitbu77 napisał/a: | Ja uważam, że w odniesieniu do serii lepiej na odciążonym zawiasie... | A co ona ma dać ? Jak się zastanowisz jaka jest różnica w "ułożeniu" zawiasu między podniesionym i dociśniętym to może zgadniesz
Juiceman napisał/a: | U mnie rozpóreczka montowana na podniesionym i jest git ; ) |
I co dała ? Oprócz nieliniowych obciążeń
Juiceman - 12-09-2011, 14:16
cns80 napisał/a: |
I co dała ? Oprócz nieliniowych obciążeń |
Przyjemność z dynamicznej jazdy
akbi - 12-09-2011, 16:26
Juiceman, ooo nie wiedziałem, że rozpórka wpływa też na dynamikę jady ... choć w sumie racja ... teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h
Juiceman - 12-09-2011, 17:46
Czy też trzymać mocniej kierownice przy mijaniu tira na autostradzie xD
mkm - 12-09-2011, 21:44
akbi napisał/a: | teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h |
Nie wspominając już o jeździe na wprost z prędkościami 300+
akbi - 12-09-2011, 21:55
mkm napisał/a: |
.... z prędkościami 300+ |
Takim autem co by tyle wyciagnelo, nie bylo mi jeszcze dane sobie pojezdzic
akbi - 12-09-2011, 21:57
Poza tym dla mnie wieksze frajda jest 150 na zakretach niz 300 na prostej .... No i trudniej zasnac
m6riano - 13-09-2011, 06:27
mkm napisał/a: | akbi napisał/a: | teraz nie trzeba zwalniać na zakrętach do 150 km/h |
Nie wspominając już o jeździe na wprost z prędkościami 300+ |
I przy wrzucanie "er jak rakieta" przy 450 i oderwaniu sie od ziemi...;-)
ps. a potem obudził sie zlany potem...;-)
akbi - 28-09-2011, 23:53
... w dniu dzisiejszym wybiło na liczniku 268 tys ...a to oznacza, że zrobiłem Galantem 100 tys km
rosomak1983 - 29-09-2011, 02:22
Zycze bezawaryjnego pomnozenia tego wyniku
|
|
|