Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC
rosomak1983 - 17-01-2010, 23:55
Cos chłopaków ostatnio nie widać na forum... Duza szkoda...
POZDRO
Serek - 18-01-2010, 01:35
Ponieważ temat ciekawy i sam zabieram się za takowy swap, napiszcie chłopaki o kilku ważnych rzeczach:
1. blok 4G64 na oryginalnych tłokach i pierścieniach?
2. dodatkowe problemy z wiązką silnika ? przeróbki, przekładka...
3. ECU samo utrzyma silnik czy niezbędna swinka ?
slevin - 26-01-2010, 10:23
Ostatnimi czasy proponowałem NYSANowi konfrontacje z moja starletka ale nie możemy się zgrać, albo boi się , a chciałbym zobaczyć jak się toczy to maleństwo
Krzys - 26-01-2010, 17:16
slevin, co tam u chlopakow?? bo sie nic nie odzywaja
Anonymous - 04-02-2010, 09:04
Hej ho,
Coltos ma się dobrze, ja nim jeżdżę
Zimową porą mieszczę się w 11.
Inne hybrydy ciekną(płyn chłodniczy) wczoraj oglądaliśmy jedną w eclipsie(sobie właściciel wymyślił że da sam radę - w necie ni ma wszelkich info )
Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty...
A tak w ogóle to 100km z litra to droga przez....
P.S. Tej hybrydy nie zrobi Pan Henio w garażu...a Ty Slevin to VR4 szykuj na konfrontację a nie jakąś Starlet Turbo tylko niech śnieg zejdzie z dróg...
Serek - 04-02-2010, 14:25
autoR napisał/a: | Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty... |
to kto to składał jak nie Ty?
Anonymous - 04-02-2010, 15:21
Leon z działek
Serek - 04-02-2010, 16:15
autoR napisał/a: | Leon z działek |
no to do kogo uderzyć z pytaniami ?
Anonymous - 04-02-2010, 16:54
Serek napisał/a: | autoR napisał/a: | Leon z działek |
no to do kogo uderzyć z pytaniami ? |
Ale pytania, które zadałeś w poście wyżej świadczą o braku wiedzy w temacie - Ty nie znasz tego tematu lub wydaje Ci się że znasz. I odpowiedzi na nie niewiele pomogą - jak będziesz miał obie połówki to wtedy jest o czym rozmawiać
Anonymous - 04-02-2010, 17:12
Nie odbieraj tego jako złośliwość ponieważ kwestia doboru tłoków i pierścieni jak również elektryka(opisana w tym temacie) jest drugorzędną. Połączenie połówek jest istotne a to czym to wystroisz i jaki przewidujesz stopień sprężania to możemy pominąć.
A o szczegóły pytam Twojego projektu i fotki bloku, głowy, etc.?
Serek - 05-02-2010, 11:19
Projekt 4g64/4GCS + głowica 4G63 DOHC Dynamic-4 N/A. Idąc dalej pozostaje kwestia tłoków (pod turbo custom made) natomiast tutaj sprawa stopnia sprężania. Przejrzałem temat raz jeszcze - wycofuję pytanie o ECU i wiązkę. Ale ani słowa o tłokach...
Anonymous - 05-02-2010, 13:40
Bloków było kilka: 16V czy 8V i która generacja rocznikowo 88-92 czy >92, model auta, US spec czy...inne?Uwierz, że są różnice... Najlepiej jak będziesz miał to zrób fotę.
Tłoków ORI też kilka rodzai, wklęsłe, płaski, ''garbate''-wypukłe, na tą chwilę jest wyprzedaż w IC po niecałe 40zł sztuka -garbate, pierścienie też mają tanie, najlepiej składać to na stalowej uszczelce wg mnie lecz wymagana jest wtedy wzorowa powierzchnia. Dla niektórych rozrząd w tej hybrydzie już jest wyzwaniem...
Jak chcesz iść w turbo to kup kute tłoki i wtedy albo dokładne wyważenie układu korbowo-tłokowego lub powinien ktoś wziąźć korby z GDI i porównać - były fabrycznie wzmacniane- może da radę to ożenić...
Serek - 05-02-2010, 15:03
Blok z modelu Galanta E1x, Sonaty z lat 88-92, ew. z Galanta E5x w wersji 2.4 DOHC. To mój plan, natomiast Wy robiliście to na bloku 16V. Mimo to chętnie posłucham o tłokach. Turbo raczej nie.
Anonymous - 09-12-2010, 15:02
Heh,
Colciak dostał drugą skrzynię - krótszą i ostrzejsze wałki + drobne mody głowicy, w tej chwili stoi na lakierni - będzie mazany(lakierowany) cały i ...niestety Nysan szuka nabywcy
Potencjalnych zainteresowanych proszę o PW...Nysan za dużo czasu nie ma ostatnio...
NYSAN - 10-03-2011, 17:18
Odświerzę trochę, się doczekałem w GT artykułu, wkleję pierwsze strony - kto ma kupić GT i tak kupi - może afery nie będzie...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
|
|
|