[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Światła dzienne
Tomii - 07-07-2012, 11:19
Owczar napisał/a: | koliber124, galant jest unikalny, szkoda go szpecić. Też myślałem kiedyś o ledach.. Na szczęście moja narzeczona mnie zbeształa i przemyślałem temat |
a tam gadanie, ja za to jestem gorącym zwolennikiem tego rozwiązania i nie chodzi tu w ogóle o kwestie estetyczne
gmd4f, super !
milo - 07-07-2012, 14:23
Tomii napisał/a: | a tam gadanie, ja za to jestem gorącym zwolennikiem tego rozwiązania |
Ja też mam już ponad 1,5 roku światła dzienne i działa doskonale
gmd4f
Niewidziałem Cie chyba w Białej
fj_mike - 07-07-2012, 23:46
Tomii napisał/a: | gmd4f, super ! |
Super, bo jest w dobrym miejscu Wygląda jak fabryczne
koliber124 - 09-07-2012, 08:57
milo napisał/a: | Tomii napisał/a: | a tam gadanie, ja za to jestem gorącym zwolennikiem tego rozwiązania |
Ja też mam już ponad 1,5 roku światła dzienne i działa doskonale |
Wrzuć fotke jak to wygląda z zapalonymi światłami, chętnie zobaczę
Owczar - 09-07-2012, 09:55
Te okrągłe wyglądają zdecydowanie lepiej! Gdyby jeszcze temp światła był trochę niższa, byłoby już idealnie.
Tomii napisał/a: | a tam gadanie, ja za to jestem gorącym zwolennikiem tego rozwiązania i nie chodzi tu w ogóle o kwestie estetyczne |
A o jakie? Bo ja też nie mam nic przeciwko światłom dziennym, ale nie paski led ala audi...
milo - 09-07-2012, 15:11
koliber124 napisał/a: | Wrzuć fotke jak to wygląda z zapalonymi światłami, chętnie zobaczę |
Już dawno jest fotka TU http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=90
Sir_Futur - 22-07-2012, 22:01
Moim skromnym zdaniem jest to najlepszy sposób na umieszczenie DRL w Galancie. No ale nie każdy ma Avance'a.
Ja u siebie celuje w moduł do świateł drogowych. Zobaczymy jak to będzie i czy Policja da żyć... Nie widać dużo Galów ze światłami do jazdy dziennej. I dobrze. Bo każdy montaż wygląda słabo (oprócz tego w miejsce halogenów w Avance'ach). Sam też myślałem o ledach, ale moja żona przemówiła mi do rozsądku... I cieszę sie.
Naprawdę fajny montaż. Podoba mi się.
azbest - 01-10-2012, 17:27
Panowie czy pod maską można znaleźć + od stacyjki ?
Byłby ktoś miły i podał mi współrzędne ?
Będę wdzięczny
gmd4f - 01-10-2012, 17:55
azbest, Z pewnością jest w skrzynce z przekaźnikami, ale pod jakim dokładnie, niestety nie pamiętam. Musiałbym rozebrać i sprawdzić od spodu gdzie się wpiąłem. Spróbuj jak ja, z czyjąś pomocą sprawdzić miernikiem.
azbest - 01-10-2012, 18:28
Hm... widziałem tą wiązkę pod bezpiecznikami ale przeraził mnie temat cięcia każdego kabla z osobna i sprawdzania napięcia... samej skrzynki nie ściągałem więc nie wiem czy są tam jakieś "gołe" styki na których można to sprawdzić ? Da sie to jakoś zrobić żeby uniknąć cięcia kabli ? A może by tak w kabel wbijać szpilkę i na niej sprawdzać napięcie ? Albo jakiś inny patent ?
plecho1 - 01-10-2012, 19:06
A jak działa klakson, jeśli po włączeniu na zapłon, to można by wykorzystać zasilający go przewód.
komarsnk - 01-10-2012, 19:07
azbest napisał/a: | Da sie to jakoś zrobić żeby uniknąć cięcia kabli ? |
No generalnie to multimetry za 15zł mają ostro zakończone końcówki po to, żeby wkłuwać się w kable
azbest - 01-10-2012, 19:25
plecho1 napisał/a: | A jak działa klakson, jeśli po włączeniu na zapłon, to można by wykorzystać zasilający go przewód. |
Klakson chyba działa akurat bez kluczyka
komarsnk napisał/a: | azbest napisał/a: | Da sie to jakoś zrobić żeby uniknąć cięcia kabli ? |
No generalnie to multimetry za 15zł mają ostro zakończone końcówki po to, żeby wkłuwać się w kable |
i to jest to czego mi brakowało
Dzięki panowie
gmd4f - 01-10-2012, 19:39
komarsnk napisał/a: | No generalnie to multimetry za 15zł mają ostro zakończone końcówki po to, żeby wkłuwać się w kable |
A jak są za mało ostre, to rzeczywiście można przedłużyć je stosując igły na końcówki + izolacja termokurczliwa do samego mocowania. I tak się robiło.
Do "gołych" styków da się sięgnąć, ale niestety po odkręceniu i rozpołowieniu skrzynki.
Hugo - 01-10-2012, 20:54
azbest napisał/a: | Klakson chyba działa akurat bez kluczyka | U mnie działa dopiero na pierwszym położeniu stacyjki (ACC).
|
|
|