To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korektor siły hamowania

polaff - 25-07-2013, 08:17

sampler napisał/a:
ASC
co to jest?
sampler - 25-07-2013, 13:23

Active Stability Control. Czyli aktywna kontrola toru jazdy

http://www.mitsubishi-mot...ibrary/asc.html

Maja to galanty po lifcie na szwajcarie (pewnie chodzilo o przepisy). Jest dorzucone troche "gratow":


Zhan - 25-07-2013, 13:34

A czy mając ASC należy się spodziewać niespodzianek po usunięciu korektora?
sampler - 25-07-2013, 13:46

z tego co koledzy pisza to po II lifcie juz nie ma korektora wiec nie trzeba go usuwac
Zhan - 25-07-2013, 14:26

Ale ja mam po pierwszym lifcie chyba... w każdym razie zaciski mam dwu tłoczkowe.
booohal - 25-07-2013, 19:14

Ja tylko wybebeszyłem korektor/zawór.
W zimę zero problemu (sprawdzałem też na łukach przy mocniejszym hamowaniu) i klocki w końcu się skończyły. Przed modyfikacją miały cały czas taką samą grubość...

WreX - 25-07-2013, 20:25

booohal napisał/a:
klocki w końcu się skończyły. Przed modyfikacją miały cały czas taką samą grubość...


Rozwiń myśl.


To jak w końcu jest z tym II liftem, ma ten korektor czy nie i czy warto coś modyfikować.

Osobiście mam po II lifcie hamulce 1 tłoczki 276 tarcze i przód nurkuje jak w myśliwcu.

SPIDER-ek - 26-07-2013, 10:06

Niech ktoś założy nowy element i zda relacje :)
booohal - 26-07-2013, 11:18

WreX, Dopóki nie wybebeszyłem korektora, gdy coś robiłem z tyłem (zmiana kół itp.) i patrzyłem na klocki to zawsze miały taką samą grubość (ok. 80% nowego klocka), a po modyfikacji (jakiś rok czasu chyba) są już do wymiany, czyli układ z tyłu zaczął w końcu hamować.
arturj123 - 27-07-2013, 08:59

Potwierdzam słowa booohal. Od kiedy wywaliłem korektor, tarczo-bębny się grzeją, klocki zużywają - przed operacją tarcze po 2 latach praktycznie bez progu, nurkujący przód.
WreX - 27-07-2013, 10:34

Ok, teraz niech jeszcze ktoś potwierdzi to, że po II lifcie go już nie ma, albo, że jest i można wywalić.
marcinzam - 27-07-2013, 14:43

WreX napisał/a:
Ok, teraz niech jeszcze ktoś potwierdzi to, że po II lifcie go już nie ma, albo, że jest i można wywalić.


jest ale pusty w środku

Tomii - 06-08-2013, 21:43

dobra, tarcze i klocki tył Oyodo wymieniane w kwietniu więc powinny się już dotrzeć, dziś sprawdziłem hamowanie z tyłu na rolkach i oczywiście kół nie zablokowało, siła równo 1,3kN z każdej strony, chyba wywalę ten zawór. booohal jak go wybebeszyłeś, rozwiercałeś ? element jest rozbieralny ?
Zhan - 06-08-2013, 23:36

Ja od kilku dni jeżdżę bez korektora i jestem zadowolony. Auto hamuje dobrze, jakiejś spektakularnej różnicy nie ma ale czuć mniejsze nurkowanie przodu. Dziś byłem na rolkach i przód wyszedł około 3, tył około 2. Co ciekawe ręczny mam mocniejszy od roboczego z tyłu jakieś 2,2. Tyle, że mam wszystko nowe, tarcze (przód 26mm), klocki, szczęki i płyn, przesmarowane prowadnice.

[ Dodano: 06-08-2013, 23:38 ]
Właśnie znalazłem moje wyniki sprzed dwóch lat:

Przód - od 3,4 do 3,7
Tył - od 1,2 do 1,4
Ręczny - od 1,6 do 1,9

i widać, że przód jest słabszy a tył mocniejszy

Marcino - 07-08-2013, 01:49

Zhan napisał/a:
widać, że przód jest słabszy a tył mocniejszy

Nie nagrzeje tarcz tak mocno to nie będą biły:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group