To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja

ScYpIoL - 08-05-2010, 14:21

Oczywiście że czyszczenie układu będzie i nowy osuszacz. tylko następujące pytanko jakie mogą być koszty?? oczywiście swój kompresorek mogę im zostawić obudowy uszkodzonej nie ma ;)
robertdg - 08-05-2010, 14:35

Mam rozumiec ze rozbierales kompresor i dlatego stwierdzasz ze nie ma on uszkodzen :?: Koszt nowej kompletnej sprezarki klimatyzacji ze sprzeglem elektromagnetycznym, to okolice 2000zl oczywiscie poza ASO, uzywka po regeneracji to okolice 1000zł i około 50-100zł zwrotu za stary kompresor, używka prosto z demobilu ~400zl
ScYpIoL - 08-05-2010, 14:47

kompresora nie rozbierałem ale oglądąłem z każdej mozliwej strony... wycieku nie ma nigdzie i nie widać żadnych uszkodzeń.
a swoją drogą to do galanta pasowałaby sprężarka montowana np w Space Star?? bo znalazłem i wyglądają chyba identycznie

robertdg - 08-05-2010, 16:33

To ze na zewnatrz nic nie widac i wyciekow nie ma to nie oznacza ze wewnetrzny korpus nie bedzie uszkodzony, jak sie nie myle Twoj kompresor powinien miec numer MR315815, mianowicie byl on stosowany w Galantach od 97r do 98r (All submodels and engines - wszystkie modele i silniki),
Eclipse 1999 (modele:
BASE MODEL L4 2.0L T
SPYDER L4 2.0L T
SPYDER L4 2.4L)
Ecplipse 1997-1998 (modele:
GST all engines
GSX all engines
SPYDER GS all engines
SPYDER GST all engines)

ScYpIoL - 16-05-2010, 20:56

Koledzy z mazowsza nabyłem już wsio co potrzeba tylko jakiś namiar bym poprosił o zakład który w rozsądnych pieniążkach wykona płukanko ;)
radek79 - 17-05-2010, 06:44

witam ja w tamtym roku regenerowałem swoją sprężarkę rozleciał się elektro magnez i była nie szczelana za naprawę jej odgrzybianie i nabicie klimy zapłaciłem 700zł i dostałem rok gwarancji na sprężarkę
Obywatel Bedzio - 18-05-2010, 20:05
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Problem z Klimatyzacją. Duży hałas.
Witam. Pojawił mi się problem z klima. Silnik 4G6 z przebiegiem 250 tys. KM. Doszedłem że to kompresor nawalił, wydaje głośny dźwięk przecierania się elementów, świst itp. Nie ma problemu gdy klimatyzacja jest włączona, gdy pracuje. Problem pojawia się tylko gdy nie pracuje ( mam tu też na myśli czas w którym klima jest włączona i w pojeździe jest odpowiednia temperatura i klima się automatycznie rozłącza wtedy też jest ten hałas). Podejrzewam że to łożysko się przetarło (w końcu rekin zrobił 250 k km).

Czy możecie mi wskazać numer (na poniższym rysunku) któremu przypisane jest łożysko? Gdzie je ewentualnie kupić, jakie to łożysko itp.



A może macie inny pomysł co mogło się stać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

bartezr - 20-05-2010, 16:58
Temat postu: duszno w kabinie
Odkąd zaczeło robic sie coraz cieplej zauwazylem ze podczas jazdy w kabinie pasażerskiej jest duszno.... nawiew niby daje chlodne powietrze ale dzisiaj poswiecilem wiecej uwagi temu problemowi i musze stwierdzic ze powietrze jest letnie... myslalem ze to filtr kabinowy jest temu winny i faktycznie byl on w tragicznym stanie dlatego go wymienilem lecz niestety nie dalo to skutku... dodam ze posiadam klimatyzacje manualna... czy ktos zna przyczyne tej duchoty w kabinie??
Tomek - 20-05-2010, 17:08

wygląda na to, że klima nie wyrabia
albo sie rozszczelniła, albo wymaga tylko nabicia

Anonymous - 20-05-2010, 21:16

Podejrzewam, że oprócz wymiany filtra musisz usunąć "grzybki", które udało Ci się wyhodować przy okazji zabrudzonego filtra w ukladzie chłodzenia/ogrzewania.
Powinienes sprawdzić też, czy linka do zaworu nagrzewnicy (manualna klima) jest pewnie zamocowana (pod panelem/pokrętłami), bo może czasem nie do końca domykać ciepłego powietrza i z tąd lekko ciepłe powietrze odczuwane jest jako duszne.

PZDR

fergul11 - 20-05-2010, 21:43

podepnę sie pod temat :P
jeśli nie mam filtra kabinowego to gdzie mogę wetknąć sobie półmetrowy wężyk z preparatem do odgrzybiania :mrgreen: bez skojarzeń :!:
(wersja z wyspy i filtra brak)

Anonymous - 20-05-2010, 21:54

To co, nie masz klimy??? Jak jest klima to filtr musi być.

Jak nie ma klimy to nie ma i grzybów.

Wężyk możesz wprowadzić od góry, przez kratki nawiewów. Tyle, że to będzie jak z piwem "bezalkoholowym" :lol: w reklamie, poprawi to samopoczucie własciciela i nie wiele więcej.

PZDR

Psikus - 20-05-2010, 22:56

możesz sobie wężyk wetknąć w chwyt powietrza który znajduje się pod podszybiem zdaje mi się, lub przełączyć na obieg wewnętrzny i wetknąć w chwyt powietrza w kabinie
bartezr - 20-05-2010, 23:01

no wlasnie kombinowalem juz tez z ta linka jak wymienialem podswietlenie przy pokretlach ale to nic nie zmienilo.... a czy grzyb moze miec jakis wplyw na to czy jest duszno czy nie :?: klima jest napewno do nabicia bo malo chlodu daje
Psikus - 20-05-2010, 23:11

bartezr napisał/a:
klima jest napewno do nabicia bo malo chlodu daje
od tego zacznij, razem z nowym filtrem. możesz dodatkowo przy okazji zafundować ozonowanie i zobaczysz czy będzie lepiej. Możliwe, że masz zapchany filtr i do wnętrze dostaje się mało powietrza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group