To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - poszukuję gala 4x4

Wszyc - 29-03-2011, 17:28

kuzi nie ten dział to starszy gal E39A

A co do VR4 to nie martw się tu i tak nie ma ani jednego VR4 w tym temacie i prawdo podobnie też nie ma takiego w Polsce :D

Wook@sH - 29-03-2011, 17:37

autoR, ma/miał(dawno temu chciał sprzedać) E39A VR4. Więc na pewno jest w kraju jest/był ;)
mc - 29-03-2011, 17:51

Wszyc, pisał o E84A którego rzeczywiście chyba nie ma ani jednego w Polsce.
A szkoda.

Frost - 30-03-2011, 11:39

Chłopaki chyba was troszkę poniosło w tym temacie ??
swinks_UK - 30-03-2011, 12:34

Jak Frost zauważył:

Mega OT chłopaki !
Proponuje przypomnieć sobie jaki był temat.
Jeśli koniecznie chcecie strzępić języki to prosze zakładać odpowiednie tematy. :axe:
A póki co OT ląduje w śmietniku.

Wojciech Bogacz - 03-04-2011, 14:50

Widzę kolejnego Gala - tylko nie wiem czy jest to E88A czy może jakiś składak czy "klon"....
Przecież wtedy nie było silników 2.4 a tak jest opisane: "Mitsubishi Galant 2.4 16 V Benzyna Pruszków 180 KM"... Podejrzewam jednak, że to pewnie pomyłka.

Poniżej foto ogłoszenia.


rosomak1983 - 03-04-2011, 15:26

nie zadna pomyłka to wersja amerykańska Galanta z silnikiem 2.4 SOHC, silnik rzedowy 4 cylindrowy naped FWD, moc chyba 140kM... oznacznie bodajze 4g64. (podobny konstrukcyjnie do silnika 4g63)
Wojciech Bogacz - 03-04-2011, 20:06

No to jak widzę ktoś pięknie napisał, że ma 180KM - chyba, że to jakiś tuning przeszło. Dzięki w każdym razie za info bo nie zdawałem sobie sprawy z istnienia takiej wersji. Teraz przynajmniej jakbym coś na części szukał to zwrócę uwagę.
mc - 03-04-2011, 22:13

Podejrzewam że właściciel trochę się zagalopował z koniami...
Wojciech Bogacz, na części to się raczej nie opłaca brać amerykańca bo tam chyba są spore różnice zarówno silnik jak i blacharka w porównaniu z E88A.

rosomak1983 - 04-04-2011, 02:13

Cytat:

No to jak widzę ktoś pięknie napisał, że ma 180KM - chyba, że to jakiś tuning przeszło.

watpliwe... :lol: W Lublinie był projekt zrobienia z SOHC w DOHC 4g64 ale po pierszwe wyszło przynajmniej poczatkowo 169kM, po drugie z pewnoscia koszta przerosły wynik tj sens... Bije gruby zakład ze a nawet ,,daje głowe uciac'' ze to zabieg marketingowy. i tam jest seria 140kM . A swoja droga to rarytas i nie predko zobaczymy takiego gala.
mc, poza zdrzakami nie ma róznic w blacharce.

Wojciech Bogacz - 17-04-2011, 22:13

Napiszę jeszcze nieco więcej o tym Galu E88A z Kielc:



Otóż uciąłem sobie bardzo rzeczową i interesującą pogaduszkę z właścicielem.

Powód sprzedaży - żona marudzi, że mało kasy i ogólnie boi się nim jeździć - na remont blacharki oczywiście też nie starczy więc już wiadomo. Jak twierdzi - chcą kupić jakiś mały prosty (i tani) samochód, żeby w razie jakiegoś obtarcia czy stłuczki nie było szkoda.

Na benzynie silnik zachowuje się perfekcyjnie. Rozrząd zmieniony 15 000 km temu :)

Właściciel twierdzi, że tylko tyle przejechał nim od dnia zakupu (kupił od znajomego z Włoszczowy), który miał to autko jako "zabawkę". O spalanie nie pytałem, może innym razem heh.

Ma to instalację gazową (Stag 300) - jak w ogłoszeniu - została założona przez poprzedniego właściciela w 2008r. właśnie w celu ławiejszej odsprzedaży, obecny jednak nie lubi gazu (tak twierdzi) i jeździ na benzynie (na gazie ponoć przejechał tylko kilkaset kilometrów).

LPG jest do regulacji, ponieważ (podobno) po odpięciu akumulatora komputer w instalacji "traci pamięć" - obecnie na niskich obrotach silnik ledwo pracuje, a jak się przekręci kierownicę to może nawet zgasnąć. Poza tym przy przyspieszaniu przy około 4500 obr/min następuje lekkie zamulenie (na LPG) i po chwili znowu kręci się dalej.
Silnik jednak jest wyraźnie słabszy.

Wszystkie biegi wchodzą idealnie - wyjątkiem czasami jest wsteczny, który nieco ciężej wchodzi. Poza tym ideał.

Gal ma z przodu oryginalne amortyzatory - na badaniu miały około 68%. Nie wiadomo jednak w jakim trybie - komfort czy sport bo właściciel twierdzi, że nie używa tego (zapomniałem jednoznacznie zapytać, czy to działa....). Mówił jednak, że najprawdopodobniej jeździ w trybie komfort więc jeżeli tak miały prawie 70% to nieźle. Można by próbować je wykorzystać.

Wszelkie sprawy elektryczne w aucie działają - klima również.

Jak chodzi o jakieś stłuczki to podobno była tylko jakaś na parkingu i jest minimalnie tylny zderzak uszkodzony. Jest też niby nowy akumulator...

Na pytanie o możliwość obejrzenia właściciel powiedział, że jak o blacharkę chodzi to nie ma co oglądać - szkoda drogi bo na zdjęciach widać i może przesłać więcej.

Jak o resztę to zaprasza do przejechania się. Widocznie jest pewny.

Autko stoi praktycznie w centrum Kielc.

To tyle - na dzień dzisiejszy jest za 3900 a na moją uwagę, że mógłbym kupić ale nie za tą cenę dostałem odpowiedź, że w auto zostało wpakowane wiele pieniędzy od zakupu...

rosomak1983 - 17-04-2011, 22:53

Wojciech Bogacz, nie bój trafi sie jeszcze jakis nic na siłe :wink:
mc - 17-04-2011, 23:14

Cytat:
Nie wiadomo jednak w jakim trybie - komfort czy sport bo właściciel twierdzi, że nie używa tego

Nie używa bo nie działa, muszą być z przodu i z tyłu regulowane inaczej system nie działa.

Najlepiej jedź i sprawdź czy się opłaca.
I tak jak pisze rosomak1983 nic na siłę, przecież nie musisz mieć na "już" tego gala na części.

Wojciech Bogacz - 17-04-2011, 23:59

Jedyne co mnie ciśnie to chęć dopicowania obecnego Gala. Na szczęście Lancer śmiga, więc pewnie sobie poczekam dalej. Dziś profilaktycznie też dzwoniłem do faceta od tego Gala z Wieliczki - niestety poza sygnałem oczekiwania nic nie usłyszałem. Ostateczniez zgłosiła się poczta głosowa. Dziwny to ktoś i tyle... Telefon utrzymuje a nie odbiera połączeń....
Frost - 18-04-2011, 10:17

Wojciech Bogacz, a powiedz mi po co chcesz kupić drugie E88A ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group