Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka
Andrew - 12-06-2010, 22:32
Przedwczoraj przyszła paczuszka od Pana Malika: uszczelka pod podstawę filtra oleju- ori 19PLN, filtr oleju do gala 25 PLN i uszczelka pod pokrywę zaworów do colta- elring 20 PLN...
Zamówię niebawem olej i zmienię od razu podstawę filtra...
W colcie dziś wymieniłem uszczelkę pod deklem zaworów.
Na marginesie, w tym tygodniu galant ciągnął 1100 kg na przyczepce Świdnik
rogal133 - 20-06-2010, 09:41
bardzo ładne bryczki ale ten galant to szczególnie zawsze podobał mi sie przód tego samochodu nawet teraz w nowym lanserze nawiązali prezodem do galanta
asystent - 24-06-2010, 09:07
historia bardzo ciekawa
andrew84 napisał/a: | Przyszedł czas na rozejrzenie się za alu do mojego gala, więc tak pomyślałem, że zapytam jaki wzór byście wybrali do mojego miśka Jaki lepszy rozmiar 15 czy 16, dodam, że w mojej okolicy stan dróg jest tragiczny, doły itd. |
Alu podstawa, taki gal jeszcze bez feli (na pewno jest mu przykro ;P). Ja bym kupił śliczne 15.
Andrew - 24-06-2010, 10:10
asystent napisał/a: | Alu podstawa, taki gal jeszcze bez feli (na pewno jest mu przykro ;P). Ja bym kupił śliczne 15. | Fele już dawno kupione i założone
Andrew - 07-07-2010, 07:42
Wczoraj w galusiu przy przebiegu 189809 (licznikowym ) wymieniony został olej w silniku na mobil 10W40 i olej w skrzyni biegów na texaco 75W90. Stary olej, który spuściliśmy ze skrzyni był już taki badziewny i na dodatek zeszło ze skrzyni ponad 2,5 litry, gdzie książkowo powinno być na maxa 2.2 litra... Sprawdzaliśmy stan paska rozrządu i jest ok, trochę za luźny i niebawem, kiedy mechanik będzie mi robił rudą, przy okazji delikatnie naciągnie go...
Druga sprawa: zaczynają mi się amorki z przodu pocić, niedługo pewnie padną. Ciekawe ile nowe kosztują A i tłumik w aucie oryginał nie spawany jeszcze
KaWu - 07-07-2010, 08:35
andrew84 napisał/a: | Ciekawe ile nowe kosztują |
170÷200 zl / szt.
andrew84 napisał/a: | Druga sprawa: zaczynają mi się amorki z przodu pocić, niedługo pewnie padną. |
Dla mnie to juz padly
Andrew - 07-07-2010, 10:00
KaWu napisał/a: | Dla mnie to juz padly | Za miesiąc mam przegląd, wtedy wyjdzie Ale jak narazie ok, trzymają...
Andrew - 07-07-2010, 12:54
U M. Hanżka KYB kosztuje 203PLN, a Tokico 183PLN.
Krzyzak - 07-07-2010, 20:57
andrew84 napisał/a: | Sprawdzaliśmy stan paska rozrządu i jest ok, trochę za luźny |
padł napinacz hydrauliczny - nie zwlekałbym ze sprawdzeniem czy faktycznie
KYB przód do EA kupowałem niedawno po 160 zł/szt
Andrew - 07-07-2010, 21:28
Krzyzak napisał/a: | padł napinacz hydrauliczny - nie zwlekałbym ze sprawdzeniem czy faktycznie | raczej nie jest 10 tys po wymianie. Mechanik mówił, że trzeba pasek delikatnie podciągnąć i ma być ok. Dodam, że paski Mitsuboshi i rolki GMB.
Poza tym Krzyzak nie strasz
Andrew - 07-07-2010, 21:30
Krzyzak napisał/a: | KYB przód do EA kupowałem niedawno po 160 zł/szt | gdzie kupowałeś???
Krzyzak - 08-07-2010, 22:15
prawidłowo zainstalowany nie wymaga żadnego napinania czy podciągania - widocznie był błąd montażu albo napinacz powiedział pa pa
KYB kupowałem w hurtowni Gordon o ile dobrze pamiętam nazwę
Andrew - 12-07-2010, 22:21
Dziś galantowi trochę wydech przedmuchałem na trasie Jechałem jakiś czas z ogromną prędkością (nie powiem oczywiście ile, z wiadomych względów ) Nagaru trochę wydmuchało i powróciło się do jazdy w stylu dziadków Ale ogólnie straszny gorąc panuję.
jacek11 - 13-07-2010, 00:06
Więc skoro jest napinacz hudrauliczny,to czy da się naprężyć pasek ręcznie?I czy podczas pracy silnika,gdy pasek jest naprężony przez tryb na wale korbowym,naprężacz nie powinien korygować luzu paska?
Andrew - 13-07-2010, 07:35
jacek11 napisał/a: | Więc skoro jest napinacz hudrauliczny | z tego co pamiętam nie jest to napinacz hydrauliczny. jacek11 napisał/a: | czy da się naprężyć pasek ręcznie | Skoro mechanik zakładał, to chyba pamięta na jakiej zasadzie to działa jacek11 napisał/a: | gdy pasek jest naprężony przez tryb na wale korbowym,naprężacz nie powinien korygować luzu paska? | Właśnie mi mechanik mówił, że podczas pracy pasek powinien się naprężać, i w zależności od położenia wału jego naprężenie powinno się zmieniać raczej
|
|
|