To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Andrew - 12-06-2010, 22:32

Przedwczoraj przyszła paczuszka od Pana Malika: uszczelka pod podstawę filtra oleju- ori 19PLN, filtr oleju do gala 25 PLN i uszczelka pod pokrywę zaworów do colta- elring 20 PLN...
Zamówię niebawem olej i zmienię od razu podstawę filtra...
W colcie dziś wymieniłem uszczelkę pod deklem zaworów.

Na marginesie, w tym tygodniu galant ciągnął 1100 kg na przyczepce Świdnik :twisted:

rogal133 - 20-06-2010, 09:41

bardzo ładne bryczki ale ten galant to szczególnie zawsze podobał mi sie przód tego samochodu nawet teraz w nowym lanserze nawiązali prezodem do galanta
asystent - 24-06-2010, 09:07

historia bardzo ciekawa :) :)

andrew84 napisał/a:
Przyszedł czas na rozejrzenie się za alu do mojego gala, więc tak pomyślałem, że zapytam jaki wzór byście wybrali do mojego miśka :) Jaki lepszy rozmiar 15 czy 16, dodam, że w mojej okolicy stan dróg jest tragiczny, doły itd.


Alu podstawa, taki gal jeszcze bez feli (na pewno jest mu przykro ;) ;P). Ja bym kupił śliczne 15.

Andrew - 24-06-2010, 10:10

asystent napisał/a:
Alu podstawa, taki gal jeszcze bez feli (na pewno jest mu przykro ;) ;P). Ja bym kupił śliczne 15.
Fele już dawno kupione i założone :D
Andrew - 07-07-2010, 07:42

Wczoraj w galusiu przy przebiegu 189809 (licznikowym :) ) wymieniony został olej w silniku na mobil 10W40 i olej w skrzyni biegów na texaco 75W90. Stary olej, który spuściliśmy ze skrzyni był już taki badziewny i na dodatek zeszło ze skrzyni ponad 2,5 litry, gdzie książkowo powinno być na maxa 2.2 litra... Sprawdzaliśmy stan paska rozrządu i jest ok, trochę za luźny i niebawem, kiedy mechanik będzie mi robił rudą, przy okazji delikatnie naciągnie go...
Druga sprawa: zaczynają mi się amorki z przodu pocić, niedługo pewnie padną. Ciekawe ile nowe kosztują :roll: A i tłumik w aucie oryginał nie spawany jeszcze :D

KaWu - 07-07-2010, 08:35

andrew84 napisał/a:
Ciekawe ile nowe kosztują


170÷200 zl / szt.

andrew84 napisał/a:
Druga sprawa: zaczynają mi się amorki z przodu pocić, niedługo pewnie padną.


Dla mnie to juz padly :)

Andrew - 07-07-2010, 10:00

KaWu napisał/a:
Dla mnie to juz padly :)
Za miesiąc mam przegląd, wtedy wyjdzie :D Ale jak narazie ok, trzymają...
Andrew - 07-07-2010, 12:54

U M. Hanżka KYB kosztuje 203PLN, a Tokico 183PLN.
Krzyzak - 07-07-2010, 20:57

andrew84 napisał/a:
Sprawdzaliśmy stan paska rozrządu i jest ok, trochę za luźny

padł napinacz hydrauliczny - nie zwlekałbym ze sprawdzeniem czy faktycznie :)
KYB przód do EA kupowałem niedawno po 160 zł/szt

Andrew - 07-07-2010, 21:28

Krzyzak napisał/a:
padł napinacz hydrauliczny - nie zwlekałbym ze sprawdzeniem czy faktycznie :)
raczej nie jest 10 tys po wymianie. Mechanik mówił, że trzeba pasek delikatnie podciągnąć i ma być ok. Dodam, że paski Mitsuboshi i rolki GMB.
Poza tym Krzyzak nie strasz :roll:

Andrew - 07-07-2010, 21:30

Krzyzak napisał/a:
KYB przód do EA kupowałem niedawno po 160 zł/szt
gdzie kupowałeś???
Krzyzak - 08-07-2010, 22:15

prawidłowo zainstalowany nie wymaga żadnego napinania czy podciągania - widocznie był błąd montażu albo napinacz powiedział pa pa

KYB kupowałem w hurtowni Gordon o ile dobrze pamiętam nazwę

Andrew - 12-07-2010, 22:21

Dziś galantowi trochę wydech przedmuchałem na trasie :D Jechałem jakiś czas z ogromną prędkością (nie powiem oczywiście ile, z wiadomych względów :wink: ) Nagaru trochę wydmuchało i powróciło się do jazdy w stylu dziadków :twisted: Ale ogólnie straszny gorąc panuję.
jacek11 - 13-07-2010, 00:06

Więc skoro jest napinacz hudrauliczny,to czy da się naprężyć pasek ręcznie?I czy podczas pracy silnika,gdy pasek jest naprężony przez tryb na wale korbowym,naprężacz nie powinien korygować luzu paska?
Andrew - 13-07-2010, 07:35

jacek11 napisał/a:
Więc skoro jest napinacz hudrauliczny
z tego co pamiętam nie jest to napinacz hydrauliczny.
jacek11 napisał/a:
czy da się naprężyć pasek ręcznie
Skoro mechanik zakładał, to chyba pamięta na jakiej zasadzie to działa :)
jacek11 napisał/a:
gdy pasek jest naprężony przez tryb na wale korbowym,naprężacz nie powinien korygować luzu paska?
Właśnie mi mechanik mówił, że podczas pracy pasek powinien się naprężać, i w zależności od położenia wału jego naprężenie powinno się zmieniać raczej :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group