| 
				
					| Nasze Miśki - Frost's Galant E88A
 
 Wszyc - 29-11-2011, 18:23
 
 ooo i nie rozleciał się !!
   BeNeK - 29-11-2011, 19:45
 
 Gratki !! I jak to teraz jedzie ? jakie czasy do 100km/h ?
 
   swinks_UK - 29-11-2011, 19:45
 
 
  	  | Frost napisał/a: |  	  | Wyplute 190KM i 211Nm (malo Nm nie wiem czemu)
 
 | 
 Coś go dławi w wydechu...?
   Wszyc - 29-11-2011, 19:56
 
 
  	  | BeNeK napisał/a: |  	  | Gratki !! I jak to teraz jedzie ? jakie czasy do 100km/h ? | 
 
 Benek ale Frost nic nie zmieniał
  jeździ tak jak jeździł on już z 2 lata ma koło tych 190KM teraz to tylko silnik dostał nowe graty ale bez modyfikacji   
 No Nm mało 15Nm więcej niż mój ropniak w serii
  wiem że diesel ma wiecej ale mimo wszystko   mitsu_pl - 29-11-2011, 21:10
 
 Kurde Adam jakiś dziwny Twój wykres jest... jakoś tak nagle wszytko wskakuje pionowo prawie do góry... Niby 2 takie same silniki a jakie różne wyniki, zerknij na mój (bodajże 3 strona w moim temacie)nawet warunki atmosferyczne były bardzo podobne - różnica ok. 2-3 stopni C. Ciekawe z czego wynikają te różnicę, nasz ma max Power przy ok. 6300, Twój ponad 6700, moment u nas ok. 5500, u Ciebie 5200... zupełnie jakby prawie 2 różne silniki...
 k@rol - 29-11-2011, 21:16
 
 aż mi wstyd że wcześniej tu nie zajrzałem
  cudny ten Twój Gal gratulacje  choć czarne fele bardziej mi się podobały   BeNeK - 30-11-2011, 16:41
 
 Frost może zapodasz jakieś ''videło''
  ?? no ostatecznie mogę być fotki bo twój galant jest po prostu cudny !! 
 edit:
 zapomniałem ,video może być PW  bo potem było by 'ura bura' na forum
   rosomak1983 - 01-12-2011, 00:36
 
 Jedzie to lepiej niz wczesniej jak odczucia ???
 Wszyc - 01-12-2011, 00:49
 
 Adam to leń
  więc odpowiem za niego jedzie po remoncie lepiej  a momentem obrotowym zajmiemy się w najbliższym czasie  bo jest żenująco mały   
 Trzymać kciuki za poprawę osiągów
   Wojciech Bogacz - 01-12-2011, 10:38
 
 Mi się na tym wykresie Frosta podoba za to fakt, że moment jest dostępny już w zasadzie od 2000 rpm
  No i trzyma się dłuuugo. Sam nie wiem jak jest u mnie, ale czuję, że nie tak różowo heh. Mam wrażenie, że nie mam tyle mocy co przewiduje seria... ale kto tam wie. Na hamowni nie byłem i się nie wybieram. Na razie   Frost - 01-12-2011, 20:46
 
 .
 Siema siema, cos mam z mailami, nie otrzymuje powiadomień o nowych odpowiedziach.
 
 1. Tak Gal jedzie teraz DUUUZO lepiej - głównie dzięki remontowi pierścieni, mieć 4 i 6 atm a 13 to jest róznica
 
 2. Nm biegnie tak przez wzgląd na kolektor dolotowy od 3kGT TT ( w seri reguluje kolektor zapadkami ECU)
 
 3. Wydech jest kompletnie przelotowy więc nie tu leży problem
   
 4. Z aktualnych modów to  wyczyścić w końcu po 3ch latach wkładkę K&N - tu są też braki w porównaniu do wykresu Michała
   
 5. W aucie tak naprawdę nie ma już co robić tzn w silniku: dojdzie tylko regulator ciśnienia paliwa, walbro i kolektory wydechowe i koniec
 
 Z wykresu jestem b.zadowolony ponieważ:
 
 a) w końcu pojechałem na hamownie hehe
 b) w końcu wiem ile mam KMów
 c) to jest już baza i teraz jak coś zrobie to wiem żę będzie więcej niż 190KM a nie ciągle +/-
 d) gorzej nie będzie hehe, wystarczy że wyczyszcze wkładke i wymienie filtr paliwa i znajdzie
 sie  kilka KMów co uciekły przed hamownią
 
 
 PS. w sumie mnie to nie interesuje - ale po 3ch latach jazdy Gal spalił mniej niż 13,5L a mianowicie 11,5L/100km  hehehe
 .
 Wojciech Bogacz - 02-12-2011, 18:16
 
 
  	  | Frost napisał/a: |  	  | 2. Nm biegnie tak przez wzgląd na kolektor dolotowy od 3kGT TT ( w seri reguluje kolektor zapadkami ECU) | 
 Interesuje mnie właśnie ten kolektor - dużo się różni od tego zwykłego z 3kGT w wersji wolnossącej czy może jest taki sam ? No i pytanie drugie - czy mogę go sobie tak po prostu wrzucić do mojego Gala czy muszę coś przerabiać, wiercić, szlifować itd ?
 Frost - 02-12-2011, 19:53
 
 kolektor przekładasz p2p bez jakichkolwiek ingerencji w strukturę. Trzeba tylko troche inaczej węże puścić i pozaślepiać - łatwizna
 
 Różnica między NA a TT jest dość znaczna widać to idealnie tu:
 
 http://allegro.pl/mitsubi...1965851393.html
 Wojciech Bogacz - 02-12-2011, 22:24
 
 
  	  | Frost napisał/a: |  	  | Różnica między NA a TT jest dość znaczna widać to idealnie tu: 
  | 
 Wklejam obrazek na przyszłość, żeby po zakończeniu aukcji jeszcze było coś widać
   
 Czy ten na dole to jest może to wersji 12to zaworowej ? Poza tym różnice jak różnice - ale faktycznie - skoro kolektor też coś daje, to jakbym coś dłubał to sobie pozmieniam to i tamto
   Wszyc - 03-12-2011, 17:10
 
 problemy Frosta mogą wynikać z kolektora turbo więc bym się wstrzymał z pomysłem
   
 |  | 
 |  |