Nasze Miśki - Frost's Galant E88A
Wszyc - 29-11-2011, 18:23
ooo i nie rozleciał się !!
BeNeK - 29-11-2011, 19:45
Gratki !! I jak to teraz jedzie ? jakie czasy do 100km/h ?
swinks_UK - 29-11-2011, 19:45
Frost napisał/a: |
Wyplute 190KM i 211Nm (malo Nm nie wiem czemu)
|
Coś go dławi w wydechu...?
Wszyc - 29-11-2011, 19:56
BeNeK napisał/a: | Gratki !! I jak to teraz jedzie ? jakie czasy do 100km/h ? |
Benek ale Frost nic nie zmieniał jeździ tak jak jeździł on już z 2 lata ma koło tych 190KM teraz to tylko silnik dostał nowe graty ale bez modyfikacji
No Nm mało 15Nm więcej niż mój ropniak w serii wiem że diesel ma wiecej ale mimo wszystko
mitsu_pl - 29-11-2011, 21:10
Kurde Adam jakiś dziwny Twój wykres jest... jakoś tak nagle wszytko wskakuje pionowo prawie do góry... Niby 2 takie same silniki a jakie różne wyniki, zerknij na mój (bodajże 3 strona w moim temacie)nawet warunki atmosferyczne były bardzo podobne - różnica ok. 2-3 stopni C. Ciekawe z czego wynikają te różnicę, nasz ma max Power przy ok. 6300, Twój ponad 6700, moment u nas ok. 5500, u Ciebie 5200... zupełnie jakby prawie 2 różne silniki...
k@rol - 29-11-2011, 21:16
aż mi wstyd że wcześniej tu nie zajrzałem cudny ten Twój Gal gratulacje choć czarne fele bardziej mi się podobały
BeNeK - 30-11-2011, 16:41
Frost może zapodasz jakieś ''videło'' ?? no ostatecznie mogę być fotki bo twój galant jest po prostu cudny !!
edit:
zapomniałem ,video może być PW bo potem było by 'ura bura' na forum
rosomak1983 - 01-12-2011, 00:36
Jedzie to lepiej niz wczesniej jak odczucia ???
Wszyc - 01-12-2011, 00:49
Adam to leń więc odpowiem za niego jedzie po remoncie lepiej a momentem obrotowym zajmiemy się w najbliższym czasie bo jest żenująco mały
Trzymać kciuki za poprawę osiągów
Wojciech Bogacz - 01-12-2011, 10:38
Mi się na tym wykresie Frosta podoba za to fakt, że moment jest dostępny już w zasadzie od 2000 rpm No i trzyma się dłuuugo. Sam nie wiem jak jest u mnie, ale czuję, że nie tak różowo heh. Mam wrażenie, że nie mam tyle mocy co przewiduje seria... ale kto tam wie. Na hamowni nie byłem i się nie wybieram. Na razie
Frost - 01-12-2011, 20:46
.
Siema siema, cos mam z mailami, nie otrzymuje powiadomień o nowych odpowiedziach.
1. Tak Gal jedzie teraz DUUUZO lepiej - głównie dzięki remontowi pierścieni, mieć 4 i 6 atm a 13 to jest róznica
2. Nm biegnie tak przez wzgląd na kolektor dolotowy od 3kGT TT ( w seri reguluje kolektor zapadkami ECU)
3. Wydech jest kompletnie przelotowy więc nie tu leży problem
4. Z aktualnych modów to wyczyścić w końcu po 3ch latach wkładkę K&N - tu są też braki w porównaniu do wykresu Michała
5. W aucie tak naprawdę nie ma już co robić tzn w silniku: dojdzie tylko regulator ciśnienia paliwa, walbro i kolektory wydechowe i koniec
Z wykresu jestem b.zadowolony ponieważ:
a) w końcu pojechałem na hamownie hehe
b) w końcu wiem ile mam KMów
c) to jest już baza i teraz jak coś zrobie to wiem żę będzie więcej niż 190KM a nie ciągle +/-
d) gorzej nie będzie hehe, wystarczy że wyczyszcze wkładke i wymienie filtr paliwa i znajdzie
sie kilka KMów co uciekły przed hamownią
PS. w sumie mnie to nie interesuje - ale po 3ch latach jazdy Gal spalił mniej niż 13,5L a mianowicie 11,5L/100km hehehe
.
Wojciech Bogacz - 02-12-2011, 18:16
Frost napisał/a: | 2. Nm biegnie tak przez wzgląd na kolektor dolotowy od 3kGT TT ( w seri reguluje kolektor zapadkami ECU) |
Interesuje mnie właśnie ten kolektor - dużo się różni od tego zwykłego z 3kGT w wersji wolnossącej czy może jest taki sam ? No i pytanie drugie - czy mogę go sobie tak po prostu wrzucić do mojego Gala czy muszę coś przerabiać, wiercić, szlifować itd ?
Frost - 02-12-2011, 19:53
kolektor przekładasz p2p bez jakichkolwiek ingerencji w strukturę. Trzeba tylko troche inaczej węże puścić i pozaślepiać - łatwizna
Różnica między NA a TT jest dość znaczna widać to idealnie tu:
http://allegro.pl/mitsubi...1965851393.html
Wojciech Bogacz - 02-12-2011, 22:24
Frost napisał/a: | Różnica między NA a TT jest dość znaczna widać to idealnie tu:
 |
Wklejam obrazek na przyszłość, żeby po zakończeniu aukcji jeszcze było coś widać
Czy ten na dole to jest może to wersji 12to zaworowej ? Poza tym różnice jak różnice - ale faktycznie - skoro kolektor też coś daje, to jakbym coś dłubał to sobie pozmieniam to i tamto
Wszyc - 03-12-2011, 17:10
problemy Frosta mogą wynikać z kolektora turbo więc bym się wstrzymał z pomysłem
|
|
|