Nasze Miśki - Moja Gablota w wersji Elegance
Hugo - 25-06-2016, 19:54
Wiertarka ma za wolne obroty do czyszczenia takiej korozji. Polecam małą szlifierkę kątową z kółkiem drucianym. Jest jazda!
Pieraś - 16-08-2017, 14:32
Poszło dalej ...
1. nadkola zrobione
2. kupione (na wszystkie koła):
- przewody ham. w stalowym oplocie
- tarcze SPEEDMAX (nacinane / nawiercane), czekam na tylne (beda robione tez SPEEDMAX)
- klocki ferrodo
- tloczki, prowadnice, gumy
3. zalozone nowe GY efficientgrip performance
Teraz czekam na dostarczenie wszystkich klocków i wymieniam całość.
Na koniec plan by zrzucić całe zawieszenie i zrobić porządną konserwację podwozia ...
areksz121 - 17-08-2017, 21:34
Hugo napisał/a: | Pieraś napisał/a: | No ale jarzma i zacisku tak szybko nie złapie przecież. | Fakt, ale osłony będzie żarło pod farbą i szybko się posypią. |
Co prawda mój najmłodszy brat zrobił sobie to w E5, ale mam to też u siebie w planie. Budę zje, a osłony zostaną
Pieraś - 17-08-2017, 21:36
Zacisk malował, cyz też nowy kupił.
Widzisz, nie pomyślałem nad osłonami
Ja zamówiłem na tył też speedmax - zastanawia mnie, czy też wykonają nacinane i nawiercane, czy zawsze z tyłu gładkie.
areksz121 - 19-08-2017, 01:30
Zacisk tylko odświeżany BTW był przy okazji swap z bębnów na tarcze.
Pieraś - 22-09-2017, 14:39
Heble juz zrobione.
Mozna smigac dalej ... teraz oczywiscie docieram.
Ale milo, gdy nie bije przy hamowaniu.
Ustawiony tez TPS bo obroty byly o jakies 100-200obr za niskie.
Teraz jest jak nalezy, nic nie telepie, nie trzesie w aucie na jalowym.
|
|
|