To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

jacek11 - 02-07-2012, 07:26

Nawet ładny ten Proton :) a takie lusterka to bym przygarnął :)
Wszyc - 02-07-2012, 11:19

Jednak mam troche za mało czasu by ogarnąć temat 6A12 w galantach E54A też był jakiś 6A12 N/A co miał 180KM z tego co się doczytuję
Motofreak - 02-07-2012, 19:17

Że 180 KM było w Protonie to ok bo dłużej produkowany, ale że w Galu też?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24864293.html
Boże czy ty to widzisz :?: :idea: dobrze, że to nie Galant, ale nadal Mitsu :?

Wszyc - 02-07-2012, 21:01

E64A galant 1992 rok wypustu tego modelu nazwa Galant VX

silnik 6A12
moc 170KM
moment obrotowy: 186Nm
kompresja: 10
skok tłoka: 69
średnica cylindra: 78.4

sory 180KM nie było tylko 170KM w wolnossącym 6A12

i 200KM w wersji VX-R czyli Miviec MD

[ Dodano: 02-07-2012, 21:21 ]
ja sam będę robić takie wzmocnienia :) a na zdjeciu w tej perdanie siedzi mivec

szpala85 - 02-07-2012, 21:45

z 6A12 można wyciągnąć jeszcze 20 koniów więcej nie montując turbo :shock:

jak oni to zrobili :?:

k@rol - 02-07-2012, 21:50

Wszyc napisał/a:
silnik 6A12
moc 170KM

chce taki :roll: :wink:

Chris030256 - 02-07-2012, 22:05

Znalazlem to w necie:

6A12





6A12 MIVEC V6 fitted to a Mitsubishi FTO Displacement — 1998 cc
Bore — 78.4 mm
Stroke — 69.0 mm

[edit] SOHC
Engine type — V type 6-cylinder SOHC 24-valve
Compression ratio — 9.5:1, 10.0:1, 10.4:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 107–110 kW (145–150 PS; 143–148 hp) at 6000–6750 rpm
Peak torque — 179–181 N·m (132–133 lb·ft) at 4000–4500 rpm

[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1992–94 Mitsubishi Diamante




[edit] DOHC & sports ECU
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power (1994–1996) — 127–132 kW (173–179 PS; 170–177 hp) at 7000 rpm
Peak torque — 191 N·m (141 lb·ft) at 4000 rpm

[edit] Applications
1994–2002 Mitsubishi FTO
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1999-Present Proton Perdana
2005–2009 Proton Waja Chancellor

[edit] MIVEC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve MIVEC
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 147 kW (200 PS; 197 hp) at 7500 rpm
Peak torque — 200 N·m (148 lb·ft) at 6500 rpm

[edit] Applications
1994–2002 Mitsubishi FTO
1993–1995 Mitsubishi Galant

[edit] DOHC twin turbo
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 8.5:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 177 kW (241 PS; 237 hp) at 6000 rpm
Peak torque — 309 N·m (228 lb·ft) at 4000 rpm

[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant VR-4
1992–96 Mitsubishi Eterna XX-4/GT

6A10
Displacement — 1597 cc
Bore — 73.0 mm
Stroke — 63.6 mm

[edit] DOHC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 103 kW (140 PS; 138 hp) at 7000 rpm
Peak torque — 147 N·m (108 lb·ft) at 4500 rpm

[edit] Applications
1992–1994 Mitsubishi Mirage
1992–1998 Mitsubishi Lancer

[edit] 6A11
Displacement — 1829 cc
Bore — 75.0 mm
Stroke — 69.0 mm

[edit] SOHC
Engine type — V type 6-cylinder SOHC 24-valve
Compression ratio — 9.5:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 99 kW (135 PS; 133 hp) at 6000 rpm
Peak torque — 167 N·m (123 lb·ft) at 4500 rpm

[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1995–98 Mitsubishi Mirage

szpala85 - 02-07-2012, 22:06

k@rol, chyba wszyscy posiadacze E54A taki chcą :mrgreen:
areksz121 - 02-07-2012, 22:14

A te 200 koni :mrgreen: :?: Żeby tylko skrzynia z Gala dała radę...no i elektryka też musi się udać :P Wiem, że jak to marzenie spełnię, to mnie posiekacie :axe: :axe: :axe:

Nie wiem tylko, czy map sensora mogę użyć z innego samochodu, ale do wstępnego odpalenia myślę, że tak :wink:

Wszyc - 02-07-2012, 22:19

te dane wiele nie mówią znam je jak będę miał więcej czasu poszperam u kolegów z kraju kwitnącej wiśni i postaram się znaleźć dokładnie różnice miedzy E64A a E54A

Tylko kurcze :roll: konkurencja mi się zwiększy :P

200KM to Mivec MD Benek Ci fotkę tego silnika podrzucił w temacie
Twojego galanta ;)

[ Dodano: 02-07-2012, 22:22 ]
areksz121 napisał/a:
Wiem, że jak to marzenie spełnię, to mnie posiekacie


nee czemu? daj mi więcej czasu tylko a Ci Mivec nie pomoże :twisted:

areksz121 - 02-07-2012, 22:40

Ale dalej mój Gal będzie pozostawać jedyny w swoim rodzaju :mrgreen: Rzeźbę troszkę robię, ale efekt będzie chyba lepszy niż zakładany :wink: Wytrzymajmy razem jeszcze troszkę i będzie wiadome co i jak :twisted:
Wszyc - 03-07-2012, 08:37

areksz121 napisał/a:
Rzeźbę troszkę robię,


Nie tylko Ty :P

ja jednak efektami w tym roku sie nie pochwalę :P może równo za rok będzie trochę zrobione :P Ty już wiesz kiedy kończysz? :P

areksz121 - 03-07-2012, 10:52

Rzeźba opiera się jedynie o dolot i pokrywki zaworów...w zasadzie nie powinno bardzo rzucać się w oczy bo fachowcy od nietypowych rzeczy się tym zajmują :wink: Ale wszystko na poziomie, więc już teraz nie mam odwrotu... :twisted: Gal ma mnie wozić na co dzień nadal, a co najlepsze, to dalej tabliczki znamionowe będą się zgadzać co do silnika :wink: Pragnę bardzo zakończyć robotę na koniec lipca, czekam w tej chwili jedynie na części itp.

BTW 6A12 z galanta, pełniącego rolę dupowozu po 220tys km jest praktycznie jak nowe wewnątrz...panewki, korby nieruszone :shock: Na takiej bazie składamy prawie nówkę serducho :P

Wszyc - 03-07-2012, 11:19

Ja swoje 4G rozkładałem i nie powiem żeby takie cacy było i jedno i drugie 4G jakie mam jest po bliskim spotkaniu 3 stopnia tłoków z zaworami jedna głowica jest ok wymiarów na czopach wału i bloków jeszcze nie mierzylem więc dopiero wyjdzie jak się trzymaja
montuje na seryjnych bebechach bo w tym roku nie mam planu przekraczać dużo ponad 250KM z powodu malej ilości kasy ale zadowolony jestem z postepu prac

jacek11 - 03-07-2012, 17:13

Arek,widzę że zaspokoiłeś ciekawość E-piątkarzy :mrgreen: po cichu miałem nadzieje,że dotrzymasz do końca,i pokażesz gotowego miśka :) ale co tam :)

Wygląda na to,że sam zostanę tutaj z seryjnym galem :wink: każdy coś robi,kombinuje,a u mnie odkurzacz,i wąż z wodą czasami,i tyle :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group