[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
jacek11 - 02-07-2012, 07:26
Nawet ładny ten Proton a takie lusterka to bym przygarnął
Wszyc - 02-07-2012, 11:19
Jednak mam troche za mało czasu by ogarnąć temat 6A12 w galantach E54A też był jakiś 6A12 N/A co miał 180KM z tego co się doczytuję
Motofreak - 02-07-2012, 19:17
Że 180 KM było w Protonie to ok bo dłużej produkowany, ale że w Galu też?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24864293.html
Boże czy ty to widzisz dobrze, że to nie Galant, ale nadal Mitsu
Wszyc - 02-07-2012, 21:01
E64A galant 1992 rok wypustu tego modelu nazwa Galant VX
silnik 6A12
moc 170KM
moment obrotowy: 186Nm
kompresja: 10
skok tłoka: 69
średnica cylindra: 78.4
sory 180KM nie było tylko 170KM w wolnossącym 6A12
i 200KM w wersji VX-R czyli Miviec MD
[ Dodano: 02-07-2012, 21:21 ]
ja sam będę robić takie wzmocnienia a na zdjeciu w tej perdanie siedzi mivec
szpala85 - 02-07-2012, 21:45
z 6A12 można wyciągnąć jeszcze 20 koniów więcej nie montując turbo
jak oni to zrobili
k@rol - 02-07-2012, 21:50
Wszyc napisał/a: | silnik 6A12
moc 170KM |
chce taki
Chris030256 - 02-07-2012, 22:05
Znalazlem to w necie:
6A12
6A12 MIVEC V6 fitted to a Mitsubishi FTO Displacement — 1998 cc
Bore — 78.4 mm
Stroke — 69.0 mm
[edit] SOHC
Engine type — V type 6-cylinder SOHC 24-valve
Compression ratio — 9.5:1, 10.0:1, 10.4:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 107–110 kW (145–150 PS; 143–148 hp) at 6000–6750 rpm
Peak torque — 179–181 N·m (132–133 lb·ft) at 4000–4500 rpm
[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1992–94 Mitsubishi Diamante
[edit] DOHC & sports ECU
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power (1994–1996) — 127–132 kW (173–179 PS; 170–177 hp) at 7000 rpm
Peak torque — 191 N·m (141 lb·ft) at 4000 rpm
[edit] Applications
1994–2002 Mitsubishi FTO
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1999-Present Proton Perdana
2005–2009 Proton Waja Chancellor
[edit] MIVEC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve MIVEC
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 147 kW (200 PS; 197 hp) at 7500 rpm
Peak torque — 200 N·m (148 lb·ft) at 6500 rpm
[edit] Applications
1994–2002 Mitsubishi FTO
1993–1995 Mitsubishi Galant
[edit] DOHC twin turbo
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 8.5:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 177 kW (241 PS; 237 hp) at 6000 rpm
Peak torque — 309 N·m (228 lb·ft) at 4000 rpm
[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant VR-4
1992–96 Mitsubishi Eterna XX-4/GT
6A10
Displacement — 1597 cc
Bore — 73.0 mm
Stroke — 63.6 mm
[edit] DOHC
Engine type — V type 6-cylinder DOHC 24-valve
Compression ratio — 10.0:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 103 kW (140 PS; 138 hp) at 7000 rpm
Peak torque — 147 N·m (108 lb·ft) at 4500 rpm
[edit] Applications
1992–1994 Mitsubishi Mirage
1992–1998 Mitsubishi Lancer
[edit] 6A11
Displacement — 1829 cc
Bore — 75.0 mm
Stroke — 69.0 mm
[edit] SOHC
Engine type — V type 6-cylinder SOHC 24-valve
Compression ratio — 9.5:1
Fuel system — ECI multi
Peak power — 99 kW (135 PS; 133 hp) at 6000 rpm
Peak torque — 167 N·m (123 lb·ft) at 4500 rpm
[edit] Applications
1992–96 Mitsubishi Galant/Eterna/Emeraude
1995–98 Mitsubishi Mirage
szpala85 - 02-07-2012, 22:06
k@rol, chyba wszyscy posiadacze E54A taki chcą
areksz121 - 02-07-2012, 22:14
A te 200 koni Żeby tylko skrzynia z Gala dała radę...no i elektryka też musi się udać Wiem, że jak to marzenie spełnię, to mnie posiekacie
Nie wiem tylko, czy map sensora mogę użyć z innego samochodu, ale do wstępnego odpalenia myślę, że tak
Wszyc - 02-07-2012, 22:19
te dane wiele nie mówią znam je jak będę miał więcej czasu poszperam u kolegów z kraju kwitnącej wiśni i postaram się znaleźć dokładnie różnice miedzy E64A a E54A
Tylko kurcze konkurencja mi się zwiększy
200KM to Mivec MD Benek Ci fotkę tego silnika podrzucił w temacie
Twojego galanta
[ Dodano: 02-07-2012, 22:22 ]
areksz121 napisał/a: | Wiem, że jak to marzenie spełnię, to mnie posiekacie |
nee czemu? daj mi więcej czasu tylko a Ci Mivec nie pomoże
areksz121 - 02-07-2012, 22:40
Ale dalej mój Gal będzie pozostawać jedyny w swoim rodzaju Rzeźbę troszkę robię, ale efekt będzie chyba lepszy niż zakładany Wytrzymajmy razem jeszcze troszkę i będzie wiadome co i jak
Wszyc - 03-07-2012, 08:37
areksz121 napisał/a: | Rzeźbę troszkę robię, |
Nie tylko Ty
ja jednak efektami w tym roku sie nie pochwalę może równo za rok będzie trochę zrobione Ty już wiesz kiedy kończysz?
areksz121 - 03-07-2012, 10:52
Rzeźba opiera się jedynie o dolot i pokrywki zaworów...w zasadzie nie powinno bardzo rzucać się w oczy bo fachowcy od nietypowych rzeczy się tym zajmują Ale wszystko na poziomie, więc już teraz nie mam odwrotu... Gal ma mnie wozić na co dzień nadal, a co najlepsze, to dalej tabliczki znamionowe będą się zgadzać co do silnika Pragnę bardzo zakończyć robotę na koniec lipca, czekam w tej chwili jedynie na części itp.
BTW 6A12 z galanta, pełniącego rolę dupowozu po 220tys km jest praktycznie jak nowe wewnątrz...panewki, korby nieruszone Na takiej bazie składamy prawie nówkę serducho
Wszyc - 03-07-2012, 11:19
Ja swoje 4G rozkładałem i nie powiem żeby takie cacy było i jedno i drugie 4G jakie mam jest po bliskim spotkaniu 3 stopnia tłoków z zaworami jedna głowica jest ok wymiarów na czopach wału i bloków jeszcze nie mierzylem więc dopiero wyjdzie jak się trzymaja
montuje na seryjnych bebechach bo w tym roku nie mam planu przekraczać dużo ponad 250KM z powodu malej ilości kasy ale zadowolony jestem z postepu prac
jacek11 - 03-07-2012, 17:13
Arek,widzę że zaspokoiłeś ciekawość E-piątkarzy po cichu miałem nadzieje,że dotrzymasz do końca,i pokażesz gotowego miśka ale co tam
Wygląda na to,że sam zostanę tutaj z seryjnym galem każdy coś robi,kombinuje,a u mnie odkurzacz,i wąż z wodą czasami,i tyle
|
|
|