To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Wyciszenie Lancera

Haek - 18-04-2017, 10:16

Myślicie, że takie dociążenie drzwi o powiedzmy 2kg może mieć na dłuższą metę bardzo zły wpływ na zawiasy?
.swat. - 19-04-2017, 14:04

Mam od ponad 3 lat wytłumione drzwi i wszystko jest w jak najlepszym porządku :mrgreen:
Dooomino - 01-06-2017, 12:56

Bagażnik z nadkolami - zestaw podstawowy = 10x StP iSilver + 3,5m2 pianki K6s = 375zł

Taki zestaw mi polecono, opłaca się? :)

tyku - 01-06-2017, 14:06

Nadkola bym wyciszył z tyłu, ale bagażnik po co :?: Myślisz, że będzie ciszej na przednim siedzeniu, jak wykleisz dno bagażnika :?:
Dooomino - 01-06-2017, 15:27

Nie tylko przednie siedzenie się liczy, pasażerowie muszą mieć cicho :p takie rozwiązanie zasugerował mi sklep ;)
tyku - 01-06-2017, 15:48

Cytat:
takie rozwiązanie zasugerował mi sklep
No cóż, rób jak uważasz. :wink:
lobuzek - 01-06-2017, 17:05

Wbrew pozorom wyciszenie bagażnika daje wiele, to potężne pudło rezonansowe. Ja wyciszyłem u siebie i efekt jest bardzo wyraźny, z tyłu jest cichutko, znacznie lepiej niż z przodu.
tyku - 01-06-2017, 21:08

Może w sedanie, bo w sb raczej nie wiele. :roll:
Lepiej wyciszyć pod tylnymi siedzeniami dokładnie. Ja tam nie żałowałem maty. :wink:

Dooomino - 02-06-2017, 09:56

Myślałem że po inwestycji 500zl będę mieć już cichutko w sutku a tu ledwo zacząłbym wyciszać za taką kwotę :/
marcink - 03-06-2017, 14:26

tyku, wykończenie bagażnika w SB a Sedanie, to 2 zupełnie inne kwestie ;) Sedan ma blachę zasłoniętą tym filcowym dywanikiem + płytę meblową jako podłogę (a raczej - gródź?) oddzielającą zapas (a wokół goła blacha) od bagażnika.

Dooomino, nie chcę Cię martwić, ale to ogólnie droga zabawa i trzeba się zastanowić czy chcemy inwestować w to konkretne auto, czy może następne.
Jak będziesz chciał porządnie wyciszyć auto (nadkola, podłogę, wszystkie drzwi, bagażnik i podsufitkę) dobrymi materiałami w profesjonalnym zakładzie to suma będzie 5 cyfrowa i nie uwzględnia m.in. wyciszania uszczelek drzwi.. z czego połowa to robocizna.

Można też dużo taniej, niekoniecznie na materiałach premium (jak nie szykujesz auta na pokazy car audio to nie ma potrzeby kupować topowych mat) i robiąc to samemu (i tutaj kolega tyku jest autorytetem ;) ).

Pamiętaj też, że te maty, wbrew pozorom, trochę ważą..

.swat. - 21-06-2017, 22:14

Co do wyciszenia:

Niedawno zrobiłem profesjonalną konserwację podwozia i nie spodziewałem się, że przez to samochód zostanie aż tak wyciszony. Cud :mrgreen:

Golotheman - 22-06-2017, 06:49

marcink napisał/a:
Pamiętaj też, że te maty, wbrew pozorom, trochę ważą..


I tu zakreślił się związek przyczynowo skutkowy pod tytułem - "to nie ma sensu".
Dlaczego ?

1. SB jest stosunkowo ciężki (jeszcze jak dojdzie pełna butla do bagażnika ze stali czołgowej).
2. Przez jego wagę, jest umiarkowanym mułem.
3. Dołożenie mu mat spowoduje, że "może" będzie ciszej, (nie musi) ale jedno jest pewne - na pewno ze 100kg przybędzie- jeśli chcemy to zrobić solidnie a nie wyciszać same kołpaki.
4. Co za tym idzie, misiek będzie jeszcze bardziej mulasty, bo mu wzrośnie BMI.


Dlatego mnie z tego równania wyszło jedno:
1. jak jest szum, najtaniej jest podkręcić VOL powyżej 14 ;)
2. lepiej zainwestować w ciche opony, które i tak trzeba kupić - jest ogromna różnica między 68,69dB a 73 (jak w niektórych przypadkach).

I to zmotywowało mnie do wycofania się z wyciszania. Może w następnym aucie to będzie standardem :shock:

tokyo - 22-06-2017, 22:49

KOnserwacja podwozia nawet w najmniejszym stopniu powoduje wyciszenie lancera.
Jezeli dodac do tego nadkola w lancerkach w ktorych ich nie bylo to robi sie jeszcze przyjemniej

.swat. - 23-06-2017, 21:57

Zgadza się, co ciekawe faktycznie nadkola są wyłożone jakimś bliżej nieznanym mi materiałem ..... :shock:
apikus - 23-06-2017, 23:56

Golotheman napisał/a:
Może w następnym aucie to będzie standardem


Nie licz na to. :D
Wszyscy chcą obniżać wage, więc i wygłuszeń jest mniej. Dla przykładu w popularnym samochodzie poprzedniej generacji i nowej na wygłuszenie deski rodzeielczej (dash) zmiana jest z 7,5 kg na 4 kg przy praktycznie tych samych materiałach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group