To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Kiedy następca Lancera X?

lobuzek - 23-09-2014, 11:45

No to temat przyszłej współpracy załatwia wszystko. Po następne auto trzeba będzie udać się do konkurencji.
grzesiopol - 24-09-2014, 18:52

cwaniak, blayders nie na rynek kwitnącej wiśni tylko prawie kwitnącej wisni a jak wiecie prawie robi wielka różnicę, jak chcecie to możesz takiego "poliftowego" zobaczyć i zakupić na tajwanie i to od dawna http://lancer.mitsubishi-motors.com.tw/ i http://lancerfortis.mitsubishi-motors.com.tw/ lub w Malezji http://www.proton-edar.co...ge.aspx#GALLERY
A poliftowy jest już dostepny np tu http://www.mitsubishicars.com/lancer
lobuzek napisał/a:
Po następne auto trzeba będzie udać się do konkurencji.
najlepiej do Renault po nowego Lancera
lobuzek - 24-09-2014, 19:08

Nie, no jakoś francuska motoryzacja mnie nie przekonuje. Nie po to uciekałem od Europejczyków, żeby wrócić tylnymi drzwiami :P
Znajomy miał dość Focusa II, więc nie oglądając się zbytnio kupił... Mazdę 3. Jak się dowiedział, że to też Focus to się nieźle wkurzył.

grzesiopol - 24-09-2014, 19:14

Teraz koncerny zaczynają współpracować ze sobą, zresztą już współpracowały np. silniki, więc trudno będzie kupić coś co nie jest "składakiem"
mjsystem - 24-09-2014, 20:44

grzesiopol napisał/a:
Teraz koncerny zaczynają współpracować ze sobą, zresztą już współpracowały np. silniki, więc trudno będzie kupić coś co nie jest "składakiem"

Przed Lancerem miałem Volvo V 70. Podwozie Opel Omega, zawieszenie od Galanta, silnik od Audi. Ale zawsze Volvo. :lol:
Teraz Mitsubishi zaczyna współpracę z Nissan/Renault oraz z Fiatem. Co kupimy za rok, dwa, trzy, to się dopiero okaże... :?

pancure - 24-09-2014, 20:50

Tylko żeby nie było turbo kosiarek :]
mjsystem - 24-09-2014, 20:57

Cytat:

Tylko żeby nie było turbo kosiarek :]

Spoko, będą :twisted:

mkm - 25-09-2014, 06:40

adrian1984 napisał/a:

no i zostalo potwierdzone to, ze mitsu bedzie wspolpracowalo z renault.

Nie pierwszy i nie ostatni raz :wink:


lobuzek napisał/a:
Nie po to uciekałem od Europejczyków, żeby wrócić tylnymi drzwiami

To uciekaj z Europy, bo tu nie uciekniesz. Cła i transport z Japonii zawsze Cie dopadną. Japończycy przez swoje montownie/fabryki zakotwiczyli się w Europie, ba projektują swoje auta "pod Europę" i "z Europą".
lobuzek napisał/a:
No to temat przyszłej współpracy załatwia wszystko.

Proponuję zapoznać się z kim wcześniej współpracowało Mistubishi i jakie spółki do tego powoływało.
No i żeby się nie okazało, że konkurencja do której zamierzasz uciekać także nie współpracuje/jest w posiadaniu większościowego pakietu marki, której tak unikasz :wink:

Globalizacja...
Na początku była rywalizacja, teraz jest współpraca...

RalfPi - 25-09-2014, 06:56

Paradoksalnie, współpraca z Reanult może wyjść Japończykom na dobre.
Myślę, że na jakości nie stracą, a może w końcu zyskają na designie.

Lancer akurat był MEGA udany o czym świadczy to, że model jest na rynku od 2008 i wciąż cieszy się popularnością. Ale inne modele stylistycznie nie są jakieś porywająca..

lobuzek - 25-09-2014, 09:56

mkm napisał/a:
adrian1984 napisał/a:

no i zostalo potwierdzone to, ze mitsu bedzie wspolpracowalo z renault.

Nie pierwszy i nie ostatni raz :wink:


lobuzek napisał/a:
Nie po to uciekałem od Europejczyków, żeby wrócić tylnymi drzwiami

To uciekaj z Europy, bo tu nie uciekniesz. Cła i transport z Japonii zawsze Cie dopadną. Japończycy przez swoje montownie/fabryki zakotwiczyli się w Europie, ba projektują swoje auta "pod Europę" i "z Europą".
lobuzek napisał/a:
No to temat przyszłej współpracy załatwia wszystko.

Proponuję zapoznać się z kim wcześniej współpracowało Mistubishi i jakie spółki do tego powoływało.
No i żeby się nie okazało, że konkurencja do której zamierzasz uciekać także nie współpracuje/jest w posiadaniu większościowego pakietu marki, której tak unikasz :wink:

Globalizacja...
Na początku była rywalizacja, teraz jest współpraca...


W sumie to masz rację, przecież silnik 1,6 w Lancerze jest wspólnym przedsięwzięciem zdaje się Mitsubishi, Chryslera i Mercedesa i nic mu nie brakuje. Ale szkoda, że zamiast pełnokrwistego Japończyka wyjdzie jakiś farbowany obywatel świata. Jak dadzą tablety zamiast deski rozdzielczej, klapki w nadkolach do wymiany żarówki, pseudoudane silniki o pojemności zbliżonej do wypijanej na dobrej imprezie, to będzie niefajnie. Zobaczymy co czas przyniesie.
Pocieszam się, że w momencie zmiany obecnego Lancera nowy model będzie już sprawdzony przez rynek.

sla - 25-09-2014, 15:27

RalfPi napisał/a:

Lancer akurat był MEGA udany o czym świadczy to, że model jest na rynku od 2008 i wciąż cieszy się popularnością..

To akurat, o niczym nie świadczy, poprzednie modele Lancera były na rynku równie długo.
Raczej nie mają forsy nawet na najprostszy fl.

.swat. - 25-09-2014, 18:13

Lancery z zasady nie psują się, dlatego jeśli im w tym nie pomożemy, spokojnie można doczekać 2016 roku. Wtedy się zobaczy co tam mają pod maską :wink: Co do designu we współpracy z Renault byłbym trochę sceptyczny i pełen obaw. Mam tylko nadzieję, że swoje wynalazki zachowają dla siebie a przy projektowaniu Mitsu nie zastosują wszystkich swoich innowacyjnych i nowatorskich patentów. :mrgreen:
Zbigi - 26-09-2014, 10:01

.swat. napisał/a:
Mam tylko nadzieję, że swoje wynalazki zachowają dla siebie a przy projektowaniu Mitsu nie zastosują wszystkich swoich innowacyjnych i nowatorskich patentów. :mrgreen:


I tu się nie zgodzę. Renault w tej chwili naprawdę przyłożyło się do jakości i niezawodności.
Chcąc naprawić swoje poprzednie poważne wpadki zaczęli się bardziej starać niż konkurencja, która jedzie tylko na opinii z lat 90-tych. W tej chwili np. "Królową lawet" nie jest Laguna tylko Passat i parę innych lubianych przez Polaków modeli. Będąc zagorzałym kibicem Mitsubishi kupiłem już drugie Renault (Lagunę III) i totalnie nic się nie psuje. Znajomi mają Laguny jako auta flotowe i mówią, że następne będą też Laguny o ile dalej niezawodność będzie na tym samym poziomie co teraz. Ja się teraz boję o to, że przy okazji współpracy z Mitsubishi Renault straci swoje największe walory: komfort, jakość wykończenia, materiały użyte w kabinie, wyciszenie. Natomiast jeśli Mitsubishi przejmie od Renault te cechy o , których napisałem to już nie mogę się doczekać :mrgreen:

blayders - 26-09-2014, 11:11

Sam mam lancer'a oraz megane i musze przyznać ze po wpadce z laguna II renault wyciągnęło poważne wnioski . Renault zaczęło używać tak samo jak mitsubishi elektroniki firmy denso która w miskach jest niezawodna . Podejrzewam ze renault jeszcze bardziej chce dopracować bezawaryjność dlatego współpraca z mitsubishi. Podobnie było przy współpracy z koncernem PSA (citroen/peugeot) elektronikę i zawieszenie będzie od mitsubishi a z zewnątrz i wewnątrz to będzie własna inicjatywa . Jedyne co może stać pod wielkim znakiem zapytania to gama silników .
arci - 27-09-2014, 08:07

Nie panikował bym aż tak bardzo z tą współpracom z francuzami , jeżeli by to miało być na zasadzie wspólnego projektu
(płyta ,silniki itd.) to czemu nie , Cari miała w sobie mało z made in Japan , a auto służyło mi przez kilkanaście lat i było
wszystko ok. (przynajmniej w moim przypadku) , auta pewnie i tak po takiej współpracy, Mitsu by robiło albo w
Japoni lub gdzieś tam w Azji, jakość takich samochodów była by i tak niezła ,oraz materiały wykorzystane do produkcji
Brzeszcot od brzeszczota konstrukcyjnie się mało różni , tylko wszystko zależy od materiału z którego jest wykonany,
w samochodach Mitsu (cso jest moim czwatym produktem ) wszystko mi pasuje , na bez awaryjności kończąc , dałem
się namówić (ach te baby) na Honde , z "legadarnym" silnikiem 2.0 i-vtec , zeby się nie rozpisywać za dużo powiem tak
"Boże chroń mitsu jak najdłużej" , ale wracając do współpracy pewnie nie pierwszy i nie ostatni sojusz "naszej" firmy
ale zawsze wychodzą z podniesioną głową a wrazie czego "matka" firma pomoże
Panowie bez paniki będzie dobrze ( odnośnie przyszłego Lansa)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group