Nasze Miśki - Lancer Evo IV
krzychu - 15-01-2014, 13:14
tresorex napisał/a: | W cywilnym lancerze wlot jest w tym samym miejscu, wchodzi do wielkiej puszki za zderzakiem i stamtąd jakimś labiryntem dopiero do filtra |
Zależy w którym. U mnie jest super prosto, a zasysa ze szczeliny maski:
Fotka z portalu ogłoszeniowego. Lepiej się już chyba nie da. W nowym jest podobnie, ale filtr jest już odwrócony o 90 stopni.
Marcino - 15-01-2014, 13:22
Jakim konkretnie środkiem do konserwacji robiłem po Novol protect 360 że dostałeś biały kolor wnęk nadkoli? Były lakierowane na biało?
tresorex - 15-01-2014, 15:35
Krzychu, oczywiście chodziło mi o lancera CK
Seiji - 15-01-2014, 17:38
tresorex napisał/a: | Krzychu, oczywiście chodziło mi o lancera CK |
no CK to bardzo ciekawy miał patent, do teraz wala mi się po garażu
Marcino napisał/a: | Jakim konkretnie środkiem do konserwacji robiłem po Novol protect 360 że dostałeś biały kolor wnęk nadkoli? Były lakierowane na biało? |
360 protect to tylko podkład epoksydowy, na niego poleciał biały Novol Gravit 600 Antigravel
jest o tyle fajny, że nawet podczas piaskowania nie chce zejść
Seiji - 22-01-2014, 01:14
przyszła jedna rzecz
i trochę się jak wszyscy pewnie wiedzą rozpadało
btw robertdg, wiem już po co były te dodatkowe przewody masowe
jakiś geniusz przesunął masę z oryginalnego punktu masowego na blaszkę mocującą obudowę filtra i się zagubiła częściowo
robertdg - 22-01-2014, 01:36
Z pewnością nie było to fabryczne i nie wyglądało fachowo
Seiji - 06-02-2014, 19:05
dawno nic nie pisałem to po kolei może
autko przeszło profesjonalną ekspertyzę, wiadomo dokładnie co jest do wymiany w zawieszeniu i co jest w jakim stanie- najpierw wymiana łączników/końcówek/drążków z przodu, później zbieżność, a po tym wymiana 6 tulei wahaczy/tulei stabilizatora/łączników z tyłu
w lato znów do przejrzenia od spodu, przeszlifowania w paru miejscach i ponownego zabezpieczenia całości
wpadł nowy aktuator z Evo VIII, ilość gratów czekających na montaż się powiększa
oraz takie tam, końcówki drążka 555, tulejki poli tylnego stabilizatora by SuperPro oraz łączniki przedniego stabilizatora OEM
a dzisiaj wpadły drążki 555
Seiji - 15-02-2014, 22:25
kontynuuje monolog, wymieniłem tulejki tylnego stabilizatora na nowe poliuretanowe, przestało stukać nareszcie na dziurach. Wymieniłem też drążki, nie ma zdjęć ale jest za to filmik
tak, są różne, jedna jest oryginałem mitsubishi z 1996 roku, a druga by 555 wymieniona gdzieś po drodze - to się nazywa przyżydzić i wymienić jedną końcówkę tylko
zbieżność ustawiona, wrzucam zdjęcie do porównania jaki był kosmos początkowo
Wszyc - 15-02-2014, 22:34
Seiji napisał/a: | kontynuuje monolog |
Kontynuuj, kontynuuj niektórzy po prostu słuchają
danino88 - 16-02-2014, 02:57
Cytat: | niektórzy po prostu słuchają |
nie mają co mówić, więc lepsze to niż wypisywanie głupot
Seiji - 20-02-2014, 01:01
Advan V105 czy jakaś alternatywa na kółka?
mjsystem - 20-02-2014, 15:57
Seiji napisał/a: | kontynuuje monolog |
Wpadnij na śląski spot polukamy co nie co
Seiji - 22-02-2014, 00:30
śląski spot? nawet nie wiedziałem że jest coś takiego
Seiji - 02-03-2014, 11:35
wczoraj wróciłem po całodniowej eskapadzie do Warszawy po felgi, udało mi się kupić oryginalne 17" OZ Racing F1 z Lancera Evolution V, dokładnie takie jakie chciałem bo ten sam model co OEM w IV ale o cal większe i mieszczące te nieszczęsne Brembo
jedna felga niestety ma zagnieciony rant
Wszyc - 02-03-2014, 12:59
Będą dalej czarne?
|
|
|