To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

krzychu - 15-01-2014, 13:14

tresorex napisał/a:
W cywilnym lancerze wlot jest w tym samym miejscu, wchodzi do wielkiej puszki za zderzakiem i stamtąd jakimś labiryntem dopiero do filtra :)


Zależy w którym. U mnie jest super prosto, a zasysa ze szczeliny maski:



Fotka z portalu ogłoszeniowego. Lepiej się już chyba nie da. W nowym jest podobnie, ale filtr jest już odwrócony o 90 stopni.

Marcino - 15-01-2014, 13:22

Jakim konkretnie środkiem do konserwacji robiłem po Novol protect 360 że dostałeś biały kolor wnęk nadkoli? Były lakierowane na biało?
tresorex - 15-01-2014, 15:35

Krzychu, oczywiście chodziło mi o lancera CK :)
Seiji - 15-01-2014, 17:38

tresorex napisał/a:
Krzychu, oczywiście chodziło mi o lancera CK :)


no CK to bardzo ciekawy miał patent, do teraz wala mi się po garażu :D

Marcino napisał/a:
Jakim konkretnie środkiem do konserwacji robiłem po Novol protect 360 że dostałeś biały kolor wnęk nadkoli? Były lakierowane na biało?


360 protect to tylko podkład epoksydowy, na niego poleciał biały Novol Gravit 600 Antigravel

jest o tyle fajny, że nawet podczas piaskowania nie chce zejść :mrgreen:

Seiji - 22-01-2014, 01:14

przyszła jedna rzecz :D



i trochę się jak wszyscy pewnie wiedzą rozpadało 8)



btw robertdg, wiem już po co były te dodatkowe przewody masowe

jakiś geniusz przesunął masę z oryginalnego punktu masowego na blaszkę mocującą obudowę filtra i się zagubiła częściowo :lol:

robertdg - 22-01-2014, 01:36

Z pewnością nie było to fabryczne i nie wyglądało fachowo ;-)
Seiji - 06-02-2014, 19:05

dawno nic nie pisałem to po kolei może



autko przeszło profesjonalną ekspertyzę, wiadomo dokładnie co jest do wymiany w zawieszeniu i co jest w jakim stanie- najpierw wymiana łączników/końcówek/drążków z przodu, później zbieżność, a po tym wymiana 6 tulei wahaczy/tulei stabilizatora/łączników z tyłu ;)

w lato znów do przejrzenia od spodu, przeszlifowania w paru miejscach i ponownego zabezpieczenia całości :wink:




wpadł nowy aktuator z Evo VIII, ilość gratów czekających na montaż się powiększa :D



oraz takie tam, końcówki drążka 555, tulejki poli tylnego stabilizatora by SuperPro oraz łączniki przedniego stabilizatora OEM



a dzisiaj wpadły drążki 555 :wink:

Seiji - 15-02-2014, 22:25

kontynuuje monolog, wymieniłem tulejki tylnego stabilizatora na nowe poliuretanowe, przestało stukać nareszcie na dziurach. Wymieniłem też drążki, nie ma zdjęć ale jest za to filmik



tak, są różne, jedna jest oryginałem mitsubishi z 1996 roku, a druga by 555 wymieniona gdzieś po drodze - to się nazywa przyżydzić i wymienić jedną końcówkę tylko :?

zbieżność ustawiona, wrzucam zdjęcie do porównania jaki był kosmos początkowo


Wszyc - 15-02-2014, 22:34

Seiji napisał/a:
kontynuuje monolog


Kontynuuj, kontynuuj :) niektórzy po prostu słuchają :)

danino88 - 16-02-2014, 02:57

Cytat:
niektórzy po prostu słuchają :)


nie mają co mówić, więc lepsze to niż wypisywanie głupot :)

Seiji - 20-02-2014, 01:01

Advan V105 czy jakaś alternatywa na kółka?
mjsystem - 20-02-2014, 15:57

Seiji napisał/a:
kontynuuje monolog

Wpadnij na śląski spot :mrgreen: polukamy co nie co :)

Seiji - 22-02-2014, 00:30

śląski spot? nawet nie wiedziałem że jest coś takiego :shock:
Seiji - 02-03-2014, 11:35

wczoraj wróciłem po całodniowej eskapadzie do Warszawy po felgi, udało mi się kupić oryginalne 17" OZ Racing F1 z Lancera Evolution V, dokładnie takie jakie chciałem bo ten sam model co OEM w IV ale o cal większe i mieszczące te nieszczęsne Brembo :cool:





jedna felga niestety ma zagnieciony rant


Wszyc - 02-03-2014, 12:59

Będą dalej czarne? :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group