To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Centralny zamek

ALEX-77 - 22-06-2012, 19:33

Kurcze nie straszcie mnie już :shock: podłaczyłem zgodnie ze schematem ,przekaznik dwa przewody miał grubsze ,te do podłaczenia przewodów rozrusznika,natomiast mam jeszcze pytanie odnośnie czujnika udeżenia ,gdzie najlepiej zamontować ? próbowałem w róznych miejscach ale nie dzialał za dobrze ,w koncu przykleiłem go wspornika który jest pod deską rozdzielczą ,może macie jakieś sprawdzone miejsca ?
komarsnk - 22-06-2012, 23:23

ALEX-77 napisał/a:
mam jeszcze pytanie odnośnie czujnika udeżenia ,gdzie najlepiej zamontować ? próbowałem w róznych miejscach ale nie dzialał za dobrze ,w koncu przykleiłem go wspornika który jest pod deską rozdzielczą ,może macie jakieś sprawdzone miejsca ?

No ja właśnie też tam mam i powiem Ci, że nie jest to najlepsze miejsce :/
Albo Galant jest tak wytłumiony :biggrin: :biggrin: :biggrin: albo ten wspornik coś słabo przekazuje drgania bo po ustawieniu czujnika na max muszę solidnie uderzyć pięścią w słupek żeby alarm się włączył.. :? a ja chciałbym, żeby jak jakiś &^%$* jeszcze raz mi obije karoserię to żeby mu chociaż w ucho zawyło :(

ALEX-77 - 26-06-2012, 10:38

No i kolejny problem na sam koniec podłączania ,miałem zamiar podłączyć sobie otwieranie bagażnika z pilota,kupiłem silownik ,przekaznik no i do roboty podłaczyłem wszystko tak jak jest pokazane na schemacie i lipa nie działa przy rozbroionym alarmie po naciśnięciu przycisku na pilocie z ikonką bagażnika syrena tylko piknie a siłownik ani drgnie a gdy alarm jest zazbroiony a nacisnę przycisk z bagażnikiem to alarm zaczyna wyć ,pomóżcie co podłaczam nie tak ,może ktos podpowie ?
pipi_ja - 26-06-2012, 16:23

Podlaczasz przez przekaznik czy bezposrednio wyjscie alarmu do silownika?
Z alarmu pewnie wychodzi sygnal sterujacy, ktory jest za slaby zeby ruszyc silnik w silowniku.
Podaj sygnal z alarmu na przekaznik ktory dopiero zalaczy wlasciwy impuls (plus czy tam minus, nie wiem czego potrzebujesz).
Musi zadzialac.

ALEX-77 - 26-06-2012, 17:51

pipi_ja napisał/a:
Podlaczasz przez przekaznik czy bezposrednio wyjscie alarmu do silownika?
Z alarmu pewnie wychodzi sygnal sterujacy, ktory jest za slaby zeby ruszyc silnik w silowniku.
Podaj sygnal z alarmu na przekaznik ktory dopiero zalaczy wlasciwy impuls (plus czy tam minus, nie wiem czego potrzebujesz).
Musi zadzialac.

Podłaczałem przez przekaznik i próbowałem bezpośrednio ale nic to nie dało, właśnie dzwoniem do gościa z allegro u którego kupowałem alarm i powiedział żeby wysterować ten kanał to muszę równocześnie wcisnąc na pilocie dwa przyciski :) otwieranie bagażnika i otwieranie drzwi centralnego zamka ,takie zabezpieczenie żeby przypadkowo w kieszeni nie wcisnąć otwierania bagażnika ,wieczorem spróbuje ,mam piloty syzoryki w których jest osobno przycisk do otwierania klapy i do głowy by mi nie przyszło że zeby otwożyć bagażnik będzie trzeba przytrzymać otwieranie centralnego :shock: troche to nieporęczne :?

otwieranie opanowane :D teraz walczę z domykaniem szyb po uzbrojeniu alarmu ,ale jak wiadomo nie jest to prosta sprawa w naszych wersjach,bo po otwarciu drzwi i zamknięciu panel sterujacy szybami robi się głuchy :?

sveno - 28-07-2012, 02:40

I u mnie nadeszła pora na zamontowanie centralnego z pilota (mam dość celowania w dziurkę po ciemku :) )
Co myślicie o tym zestawie:
http://allegro.pl/central...2494115260.html

Generalnie zależy mi na możliwości otwierania klapy bagażnika z pilota no i żeby ten pilot był ładny :) Jeden siłownik poszedłby w drzwi kierowcy a drugi w klapę bagażnika i za pomocą dodatkowej linki zwalniałby rygiel.

drexvs - 13-11-2012, 21:57

Witam. Poruszam swój problem ponownie bo nie doszedłem do niczego, a jest on strasznie denerwujący. Otóż zmieniając H7 musiałem wypiąć akumulator i wtedy zaczęły się cyrki z zamykaniem centralnym z pilota. Próbowałem wszystkiego, wymiana baterii, programowanie pilota na setki sposobów a centralka dalej chodzi jak chce. Czyli niekiedy łapie i zamyka potem otworzyć już nie chce, świruje migając cały czas awaryjnymi, ostatnio dioda w kabinie którą mam miga cały czas czy auto jest zamknięcie poprzez kluczyk czy z pilota, czy drzwi są otwarte czy zamknięte, miga sobie cały czas, co bardzo utrudnia jazdę, szczególnie w nocy :/ Pierwszy raz spotykam się z zamykaniem z pilota samochodu i kompletnie nie ogarniam tego tematu. Może komuś przydarzył się ten problem który mnie trapi ?

Jeszcze jedno pytanie mam do was. Kiedy kupowałem gala właściciel powiedział mi ze zamykanie klapy bagażnika jest odłączone i powiedział, ze wystarczy je po prostu ponownie spiąć, jednak rodzi się pytanie gdzie takie ustrojstwo w ogolę się znajduje aby je potem móc spiąć ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi : )

robertdg - 14-11-2012, 08:25

Odszukaj centralke, poszukaj do niej instrukcji obsługi w sieci jak nic nie pomoze wydłubaj parcha i wstaw cos porzadnego
marcinspike - 04-03-2013, 11:54

Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka w galancie ea2a z 1998r
brzozowski886 - 17-03-2013, 13:30

Witam.
Panowie mam takie pytanie odnośnie centralnego zamka w moim galancie. Mam centralny zamek ale tylko z kluczyka. Kupiłem kompletną centralke i chcę ją podłączyć, i tutaj jest moje pytanie. Pod które przewody mam się wpiąć w drzwiach żeby to chciało chodzić??

sveno - 17-03-2013, 14:39

brzozowski886 napisał/a:
Pod które przewody mam się wpiąć w drzwiach żeby to chciało chodzić??
w instrukcji centralki powinieneś mieć opisane który kabel za co odpowiada, potem tylko szukanie właściwego w aucie.
Na bank będziesz potrzebował zasilania, czyli plus i minus bezpośrednio z aku.

brzozowski886 - 17-03-2013, 14:43



Koledzy podpiąłem tą centralkę tylko jest jeden problem. Autko się zamyka ale się już nie otwiera. W czym może tkwić problem?

pawlos - 17-03-2013, 19:16

brzozowski886 napisał/a:
Koledzy podpiąłem tą centralkę tylko jest jeden problem. Autko się zamyka ale się już nie otwiera. W czym może tkwić problem?


galant ma sterowanie minusem , najlepiej podpiąc sie w wiązce z prawych drzwi -kolory przewodów to zamykanie (zielono-czerwony) , otwieranie (fioletowo-biały)

brzozowski886 - 17-03-2013, 19:27

Kolego ale w lewych drzwiach też są te przewody co piszesz o nich. No i własnie jak się pod nie podpinam to auto się zamyka ale już się nie otwiera.
pawlos - 17-03-2013, 19:29

to dlatego sie podłacz w prawych i bedzie działało


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group