To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Elegance w Sporcie 00'

mjsystem - 18-04-2016, 11:31

Tomi89 napisał/a:
udało się na dzisiejszym spocie odczytać i znaleźć błąd (dzięki Piwor)
A tak właśnie pomyślałem parę dni temu, będzie Piwor na spocie, to ogarnie :mrgreen:
Tomi89 - 18-04-2016, 22:33

mjsystem napisał/a:
Tomi89 napisał/a:
udało się na dzisiejszym spocie odczytać i znaleźć błąd (dzięki Piwor)
A tak właśnie pomyślałem parę dni temu, będzie Piwor na spocie, to ogarnie :mrgreen:

No i się udało teraz wiem gdzie mam ręce włożyć żeby to naprawić :-)

robertdg - 19-04-2016, 06:43

Skoro jest walniety czujnik w kole lub jego obwód to nie dziw się, że nie dało Ci się skasować bledu ;-)
Owczar - 19-04-2016, 07:57

Robert, błędy powinny się skasować. Ja miałem uszkodzony czujnik i błędy się kasowały. Przed skasowaniem było ze 3. Po skasowaniu czysto do czasu ruszenia autem. Wtedy wskakiwał ten 1 konkretny.
mati_z - 19-04-2016, 12:45

A mi jakoś się udało zrobić, że błędy nie dają się już skasować, mimo że wcześniej procedura zadziałała. Nawet w serwisówce jest napisane, że są takie błędy, których bez kompa nie usuniesz, ale skoro kontrolka gaśnie to olałem sprawę ;)
robertdg - 19-04-2016, 16:51

Owczar napisał/a:
błędy powinny się skasować. Ja miałem uszkodzony czujnik i błędy się kasowały. Przed skasowaniem było ze 3. Po skasowaniu czysto do czasu ruszenia autem. Wtedy wskakiwał ten 1 konkretny.
Co by było gdyby była przerwa w obwodzie :?:
Tomi89 - 25-04-2016, 16:28

Błąd nie chciał się skasować nawet jak Piwor podpial do kompa więc coś jednak musi w tym być.
Tomi89 - 27-04-2016, 11:25

Wymienione przewody hamulcowe z tyłu, była lekka korozja na zagieciach reszta była ok... dopóki nie wyciągnęli całych, z zewnetrzej strony super ale od strony blach auta już nie było tak kolorowo.
Poza tym załatany wydech, na połączeniu z końcowym puściły spawy zimowa sól chyba je zjadła, dlatego poszedł kawałek nowej rury i w końcu nastała cisza.
Do tego wymieniona krótka plecionka.
Na jutro też zaplanowane dwie podmiany, majowy weekend wyjazdowy więc w autku musi wszystko grać :-)

Tomi89 - 09-05-2016, 19:56

Podmienilem pompke wspomagania ale wylo dalej, kierownica ciężko chodziła dlatego pompka miała za duże obciążenie i stąd wycie, temat stuku przy dokręcaniu kierownicy hmm.. tu winowajca okazał się krzyżak na kolumnie kierowniczej dlatego raz dwa wyjalem kolumnę z dawcy tu trochę zabawy bo podmieniajac wkładki ze stacyjki okazało się że nie pasuje tzn nie wchodzi moja do konca (dawca z automatem) :roll: dlatego przerzucilem cała stacyjke i po sprawie, szybki montaż i powyzsze problemy ustaly :-) kilka dni temu wymieniona zwrotnica lewy tył i błąd ABS zniknął sam :-)
Aha no i wrzuciłem kiere z dawcy bo była bardzo ładna a moja już przetarta :-D

Tomi89 - 20-05-2016, 21:35

Panowie wahacze tył + śruby mimosrodowe, lepiej włożyć jakiś lepszy zamiennik wahacza czy wymienić na nowe tuleje i sworznie?
Jaro1974 - 20-05-2016, 22:09

W razie czego mam prasę więc decyzja należy do Ciebie ;-)
Tomi89 - 20-05-2016, 22:19

Właśnie na razie myślę co będzie lepszym rozwiązaniem i jakościowo i cenowo.
Jaro1974 - 20-05-2016, 22:21

Rozumiem ;-)
robertdg - 21-05-2016, 06:01

Jak oryginały nie zniszczone to wymień tuleje ze śrubami i po temacie, tutaj jedna uwaga, montujac poliuretany musisz wyciąć, tuleje gumowa zostawiajac zewnetrzne okucie metalowe, montujac nowe tulejki musisz zwrócic uwage w która stronę je wyciskac bo maja stopniowana srednicę i montuje je się tylko w wyznaczonym kierunku ;-)
Tomi89 - 21-05-2016, 09:36

Dzięki za podpowiedzi, na razie pójdzie normalna tulejka, poli może kiedyś wrzucę ale to już na cały tył. Jakieś sprawdzone tuleje macie poza poli? Tak samo sworzen? Jak już wyjme to pewnie wymienię jedno i drugie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group