Nasze Miśki - Chłodny
Fragu - 03-03-2016, 23:31
Federal rsr 205/50/15 przód,
Barum 195/50/15 tył - za miesiąc na tył przyjdą tez federale
booohal - 03-03-2016, 23:54
Ano właśnie
Doprowadzisz tył do porządku to uspokoisz go porządną oponą
Fragu - 04-03-2016, 10:32
Mam nadzieję
Póki co z niczym innym eksperymentować nie będę bo są inne rzeczy do zrobienia.
Jeszcze tylko muszę wywalić tego wstrętnego rogala z tylnej klapy i założyć normalną ŁADNĄ lotkę
mjsystem - 04-03-2016, 11:49
Fragu napisał/a: | Jeszcze tylko muszę wywalić tego wstrętnego rogala z tylnej klapy i założyć normalną ŁADNĄ lotkę |
Bierz przykład z mistrza
Fragu - 14-03-2016, 10:17
Kolejne doświadczenia zdobyte:
https://www.youtube.com/watch?v=IlaAZD-VSEY
mjsystem - 14-03-2016, 10:24
No i błąd w 2.12.
A poza tym gratulacje z okrążenia i frajdy z jazdy. Na prawdę zacna zabawa Łukasz
Fragu - 14-03-2016, 10:26
mjsystem, pierwszy błąd był już w 1:19 ...ale tym przejazdem zrobiłem całkiem niezły czas, mimo błędów.
mjsystem - 14-03-2016, 10:31
Fragu napisał/a: | pierwszy błąd był już w 1:19 | Fakt, troszkę sygnalizacja zasłoniła. Ale ogólnie frajda do pozazdroszczenia
Kleju - 14-03-2016, 21:34
A jak się taki silnik spisuje na torze? Czuć dużą podsterowność?
Ten tor to taki widzę kartingowy Więc pewnie cały na 1,2 biegu przejechany? Silnik się "zbiera" od dołu? czy trzeba go trochę podkręcić?
Fragu - 15-03-2016, 07:16
Kleju, czuć masę silnika. Chociaż lepsze/szersze opony pomogły, dojdą jeszcze niższe sprężyny, odejdzie automat więc powinno być trochę lepiej. Ostatnio najgorzej jest z nadsterownością - za jakieś 2 tygodnie będę miał Federale również na tylnej osi.
Szczerze mówiąc to mam ogromny zapas mocy, cały tor przejeżdżam na 2 biegu. Nie ma sensu zrzucać na 1 bieg, 225nm wystarcza żeby sprawnie Colta ruszyć z dołu...jednak czekam z niecierpliwością na moment gdy pojawi się manualna skrzynia. Z automatem trochę trudno kontrolować dobrze auto, przynajmniej z takim automatem i na tego typu torach.
Kleju - 15-03-2016, 08:37
Fragu napisał/a: | Ostatnio najgorzej jest z nadsterownością - za jakieś 2 tygodnie będę miał Federale również na tylnej osi |
Przerabiałem to już u siebie, jak na tyle miałem zwykłe opony, a z przodu advany
https://youtu.be/pG25oU42W_w
Dobra guma to podstawa
Moment rzędu 225Nm to już przyjemnie musi śmigać w colcie U mnie poniżej 5tyś obr nic się nie dzieje Więc na takich krętych torach muszę wachlować biegami.
Szpery nie masz?
Fragu - 15-03-2016, 09:02
No niestety szpery brak, niby jest do dostania skrzynia ze szperą od Cyborga, która by podeszła pod 6a13...ale weź to znajdź i kup za ludzkie pieniądze
Dokładnie teraz takie bąki kręcę Każdy zakręt i tył leeeciiiiii....już nawet ciśnienie spuściłem na tyle i dociążyłem go - nic z tego.
Jestem tylko ciekaw czy jak założę 205/50/r15 na tył + APEX -40mm to będę musiał zrolować ranty...
Na wyjściach z ciasnych zakrętów mam obroty rzędu 1500...i lepiej wyciągnąć się z 2 biegu niż przydusić kickdown bo jest taki kop mocy, że można w pole wjechać
Będzie manual to będzie się działo. Póki co w Bydgoszczy mam jako jedyny auto z automatem w tych naszych zawodach...
Kleju - 15-03-2016, 12:44
Fragu napisał/a: | No niestety szpery brak... |
Ja też nie mam, ale nie narzekam na brak trakcji. Może to zasługa torów po jakich jeżdżę, może niskiego momentu obr , może dobrych opon Jeździłem autem ze szperą z przodu i trzeba się od nowa uczyć pokonywać zakręty Bo przód ciągnie w zakręcie niemiłosiernie.
Fragu napisał/a: | Jestem tylko ciekaw czy jak założę 205/50/r15 na tył + APEX -40mm to będę musiał zrolować ranty... |
Zależy od felgi jaka szerokość i ET. Ja przy gwincie i oponach 195/50/15 nic nie dotykałem, ale ET miałem na poziomie chyba 38 i 6,5" szerokości.
Fragu - 15-03-2016, 13:37
Kleju napisał/a: | ale ET miałem na poziomie chyba 38 i 6,5" szerokości. |
U mnie chyba będzie podobnie...tak mi się wydaje.
Jeszcze się waham czy Apex czy jednak Eibach.
Ogólnie też nie narzekam na trakcję, teraz ten tył przeszkadza tylko... Przód po założeniu Federali zaczął się słuchać. Do tego wyczułem, że nie warto zrzucać na 1 bieg, lepiej płynnie pojechać z niskich obrotów.
Pewnie jak zmienię skrzynię to będzie trzeba się nauczyć jeździć od nowa
Jaki masz gwint?
Kleju - 15-03-2016, 19:06
Fragu napisał/a: | ...Przód po założeniu Federali... |
A kupiłbyś Advan'y AD08, zamiast federali to dopiero by było różnica
Chociaż jak patrzyłem na ceny opon 205/50R15 a 195/50R15 to różnica spora
Chcesz to Ci puszczę moje federale 195/50 a kupię sobie Advany
Fragu napisał/a: | Jaki masz gwint? |
http://www.dgrsuspension.com/
Dedykowany do EVO I-III. Mam jeszcze 30-sto stopniową regulację twardości. Fajny bajer, bo można na torze pobawić się ustawieniami.
|
|
|