To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Chłodny

Fragu - 03-03-2016, 23:31

Federal rsr 205/50/15 przód,
Barum 195/50/15 tył - za miesiąc na tył przyjdą tez federale

booohal - 03-03-2016, 23:54

Ano właśnie :)
Doprowadzisz tył do porządku to uspokoisz go porządną oponą ;)

Fragu - 04-03-2016, 10:32

Mam nadzieję :mrgreen:
Póki co z niczym innym eksperymentować nie będę bo są inne rzeczy do zrobienia.

Jeszcze tylko muszę wywalić tego wstrętnego rogala z tylnej klapy i założyć normalną ŁADNĄ lotkę :roll:

mjsystem - 04-03-2016, 11:49

Fragu napisał/a:
Jeszcze tylko muszę wywalić tego wstrętnego rogala z tylnej klapy i założyć normalną ŁADNĄ lotkę

Bierz przykład z mistrza

:wink:

Fragu - 14-03-2016, 10:17

Kolejne doświadczenia zdobyte:

https://www.youtube.com/watch?v=IlaAZD-VSEY

mjsystem - 14-03-2016, 10:24

No i błąd w 2.12. :P
A poza tym gratulacje z okrążenia i frajdy z jazdy. :wink: Na prawdę zacna zabawa Łukasz :D

Fragu - 14-03-2016, 10:26

mjsystem, pierwszy błąd był już w 1:19 :D ...ale tym przejazdem zrobiłem całkiem niezły czas, mimo błędów.
mjsystem - 14-03-2016, 10:31

Fragu napisał/a:
pierwszy błąd był już w 1:19
Fakt, troszkę sygnalizacja zasłoniła. :wink: Ale ogólnie frajda do pozazdroszczenia :wink:
Kleju - 14-03-2016, 21:34

A jak się taki silnik spisuje na torze? :) Czuć dużą podsterowność?

Ten tor to taki widzę kartingowy ;) Więc pewnie cały na 1,2 biegu przejechany? :) Silnik się "zbiera" od dołu? czy trzeba go trochę podkręcić?

Fragu - 15-03-2016, 07:16

Kleju, czuć masę silnika. Chociaż lepsze/szersze opony pomogły, dojdą jeszcze niższe sprężyny, odejdzie automat więc powinno być trochę lepiej. Ostatnio najgorzej jest z nadsterownością - za jakieś 2 tygodnie będę miał Federale również na tylnej osi.

Szczerze mówiąc to mam ogromny zapas mocy, cały tor przejeżdżam na 2 biegu. Nie ma sensu zrzucać na 1 bieg, 225nm wystarcza żeby sprawnie Colta ruszyć z dołu...jednak czekam z niecierpliwością na moment gdy pojawi się manualna skrzynia. Z automatem trochę trudno kontrolować dobrze auto, przynajmniej z takim automatem i na tego typu torach.

:wink:

Kleju - 15-03-2016, 08:37

Fragu napisał/a:
Ostatnio najgorzej jest z nadsterownością - za jakieś 2 tygodnie będę miał Federale również na tylnej osi


Przerabiałem to już u siebie, jak na tyle miałem zwykłe opony, a z przodu advany :mrgreen:
https://youtu.be/pG25oU42W_w

Dobra guma to podstawa :)

Moment rzędu 225Nm to już przyjemnie musi śmigać w colcie :) U mnie poniżej 5tyś obr nic się nie dzieje :p Więc na takich krętych torach muszę wachlować biegami.

Szpery nie masz?

Fragu - 15-03-2016, 09:02

No niestety szpery brak, niby jest do dostania skrzynia ze szperą od Cyborga, która by podeszła pod 6a13...ale weź to znajdź i kup za ludzkie pieniądze :D

Dokładnie teraz takie bąki kręcę :D Każdy zakręt i tył leeeciiiiii....już nawet ciśnienie spuściłem na tyle i dociążyłem go - nic z tego.
Jestem tylko ciekaw czy jak założę 205/50/r15 na tył + APEX -40mm to będę musiał zrolować ranty...

Na wyjściach z ciasnych zakrętów mam obroty rzędu 1500...i lepiej wyciągnąć się z 2 biegu niż przydusić kickdown bo jest taki kop mocy, że można w pole wjechać :twisted:

Będzie manual to będzie się działo. Póki co w Bydgoszczy mam jako jedyny auto z automatem w tych naszych zawodach...

Kleju - 15-03-2016, 12:44

Fragu napisał/a:
No niestety szpery brak...


Ja też nie mam, ale nie narzekam na brak trakcji. Może to zasługa torów po jakich jeżdżę, może niskiego momentu obr :D , może dobrych opon :wink: Jeździłem autem ze szperą z przodu i trzeba się od nowa uczyć pokonywać zakręty :P Bo przód ciągnie w zakręcie niemiłosiernie.

Fragu napisał/a:
Jestem tylko ciekaw czy jak założę 205/50/r15 na tył + APEX -40mm to będę musiał zrolować ranty...


Zależy od felgi jaka szerokość i ET. Ja przy gwincie i oponach 195/50/15 nic nie dotykałem, ale ET miałem na poziomie chyba 38 i 6,5" szerokości.

Fragu - 15-03-2016, 13:37

Kleju napisał/a:
ale ET miałem na poziomie chyba 38 i 6,5" szerokości.


U mnie chyba będzie podobnie...tak mi się wydaje.

Jeszcze się waham czy Apex czy jednak Eibach. :roll:

Ogólnie też nie narzekam na trakcję, teraz ten tył przeszkadza tylko... Przód po założeniu Federali zaczął się słuchać. Do tego wyczułem, że nie warto zrzucać na 1 bieg, lepiej płynnie pojechać z niskich obrotów.
Pewnie jak zmienię skrzynię to będzie trzeba się nauczyć jeździć od nowa :D

Jaki masz gwint?

Kleju - 15-03-2016, 19:06

Fragu napisał/a:
...Przód po założeniu Federali...


A kupiłbyś Advan'y AD08, zamiast federali to dopiero by było różnica :P
Chociaż jak patrzyłem na ceny opon 205/50R15 a 195/50R15 to różnica spora :shock:
Chcesz to Ci puszczę moje federale 195/50 a kupię sobie Advany :p

Fragu napisał/a:
Jaki masz gwint?


http://www.dgrsuspension.com/

Dedykowany do EVO I-III. Mam jeszcze 30-sto stopniową regulację twardości. Fajny bajer, bo można na torze pobawić się ustawieniami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group