To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Marcino - 28-10-2012, 17:09

2pac napisał/a:
Marcino napisał/a:
wyderka napisał/a:
a się tam znacie :P , patrzcie jak się montuje w UK :badgrin: :badgrin:

[url=http://img837.images...rbo.jpg]Obrazek[/URL]

A to to ma być??? Splot węży..?

wąż pod wpływem temperatury zmienia swą długość, to jest tzw. kompensacja temperaturowa

I robi za puszkę rezonansową..:) DObre, dobre, i to jeszcze w VR4..

2pac - 28-10-2012, 21:23

Marcino napisał/a:
2pac napisał/a:
Marcino napisał/a:
wyderka napisał/a:
a się tam znacie :P , patrzcie jak się montuje w UK :badgrin: :badgrin:

[url=http://img837.images...rbo.jpg]Obrazek[/URL]

A to to ma być??? Splot węży..?

wąż pod wpływem temperatury zmienia swą długość, to jest tzw. kompensacja temperaturowa

I robi za puszkę rezonansową..:) DObre, dobre, i to jeszcze w VR4..


polscy gazownicy jeszcze nie znają tej technologi, u Nas ciągle uważają, że krótkie przewody to najlepsze rozwiązanie :badgrin:

Tomek - 04-12-2012, 08:34

wow, temat o LPG spadł na 3 stronę, od 1,5 miesiąca nikt nie pytał jaką instalacje do V6?

ale do rzeczy
od niedawna zauważyłem lekkie szarpnięcie w momencie przełączania z PB na LPG
trwa to dosłownie ułamek sekundy, ale irytuje, zwłaszcza jak się jedzie 120 kmh (mam tak, że jak wyjeżdżam z pracy, to po ok. 500 metrach wlatuje na autostradę)
wygląda to tak jakby przez tą chwilkę miał jakąś dziurę w zasilaniu paliwa

próbowałem przełączyć z powrotem na PB, potem na LPG, ale wtedy nie szarpie

instalacja BRC plug & drive
przebieg 219100 (w tym ok. 52000 na LPG)
filtr fazy ciekłej wymieniany przy 194700
filtr fazy lotnej wymieniany przy 207520

wymieniać filtry (mam już w zapasie FL02)
czy może jest do dupy ustawiona temperatura przełączania

Zhan - 04-12-2012, 08:44

tomek84, może masz nieszczelność w instalacji i po dłuższym postoju to co jest za elektrozaworem opróżnia się do zera. Wtedy zanim układ zostanie nabity właściwym ciśnieniem upływa ułamek sekundy, który może się tak objawiać
Tomek - 04-12-2012, 08:46

Zhan, dobry trop, posprawdzam
m6riano - 04-12-2012, 22:55

Zhan, możesz mieć chłopaku racje bo u mnie sie chy6ba gdzieś gaz ulatnia bo czasem jak postoi to zasmierdzi i też bywaja szarpnięcia..no teraz nie zaobserwowałem..ale kiedyś były..;-0
Tomek - 17-12-2012, 14:45

czy wymiana filtra fazy ciekłej to jest jakakolwiek filozofia?
czy jest to tak proste jak sie opisuje w necie ? i nawet ja to zrobie sam?

Owczar - 17-12-2012, 14:53

Tak, to nic skomplikowanego, ale zachowaj ostrożność.

Przede wszystkim najpierw odkręć lekko filtr i pozwól aby gaz wyciekał powoli. Jak już wszystko wycieknie, to odkręcasz, kontrolujesz uszczelkę, skręcasz i sprawdzasz szczelność. Ja stosuję starą metodę na bańki mydlane.

Tomek - 17-12-2012, 14:54

Owczar, dzięki

Owczar napisał/a:
i sprawdzasz szczelność. Ja stosuję starą metodę na bańki mydlane.


a zapalniczką też można ?? :mrgreen:

Smilli - 17-12-2012, 14:56

Witam,
Czy ciężko jest przemontować instalacje z jednego 2.5 V6 do innego 2.5 V6? Da się to zrobić we własnym domowym zapleczu? (nie mam tu na myśli strojenia)
pozdrawiam

Owczar - 17-12-2012, 15:02

tomek84 napisał/a:
a zapalniczką też można ?? :mrgreen:


Można, ale w niektórych przypadkach tylko raz ;) Jak będzie nawet mały wyciek to poczujesz po zapachu :) No i rzecz jasna wymiana na wyłączonym zapłonie. Jak po poluzowaniu będzie wyciekał cały czas, to zakręć ręcznie zawór przy butli. Zdarza się, że elektrozawór przy butli może puszczać.

Smilli napisał/a:
Czy ciężko jest przemontować instalacje z jednego 2.5 V6 do innego 2.5 V6? Da się to zrobić we własnym domowym zapleczu? (nie mam tu na myśli strojenia)


Więcej pracy niż przy montażu nowej, ale mniejsza o to, bo w świetle prawa nie możesz przełożyć instalacji. Ewentualnie jeśli dogadasz się z gazownikiem to część elementów będziesz mógł przerzucić.

Tomek - 17-12-2012, 15:04

Owczar napisał/a:
No i rzecz jasna wymiana na wyłączonym zapłonie. Jak po poluzowaniu będzie wyciekał cały czas, to zakręć ręcznie zawór przy butli. Zdarza się, że elektrozawór przy butli może puszczać.


to znaczy, ze nie zawsze trzeba zakrecac zaworu przy butli?

Smilli - 17-12-2012, 15:04

bardziej mi chodzi o to, żeby przełożyć silnik na inny 2.5 V6 i wrzucić instalacje ze starego silnika
Owczar - 17-12-2012, 15:09

tomek84 napisał/a:
to znaczy, ze nie zawsze trzeba zakrecac zaworu przy butli?


jeśli masz elektrozawór- a powinieneś mieć, to nie musisz. U siebie nie zakręcam.

[ Dodano: 17-12-2012, 15:10 ]
Smilli napisał/a:
bardziej mi chodzi o to, żeby przełożyć silnik na inny 2.5 V6 i wrzucić instalacje ze starego silnika


Cała instalacja zostaje. Wymieniasz tylko blok. Kolektory też zostają ze starego. Strojenia w zasadzie też nie musisz robić, ale warto skalibrować.

Smilli - 17-12-2012, 15:29

Owczar napisał/a:


[ Dodano: 17-12-2012, 15:10 ]
Smilli napisał/a:
bardziej mi chodzi o to, żeby przełożyć silnik na inny 2.5 V6 i wrzucić instalacje ze starego silnika


Cała instalacja zostaje. Wymieniasz tylko blok. Kolektory też zostają ze starego. Strojenia w zasadzie też nie musisz robić, ale warto skalibrować.


okej dzięki, a jest różnica w blokach które miały AT od tych które miały MAN? Coś jeszcze przy wymianie bloku trzeba zmieniać?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group