[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie
reneyvan - 15-06-2011, 19:01
mark4444 napisał/a: | To są dane producenta do wersji sedan 1.8 143 KM:Miasto (l/100km) 10.3
Poza miastem (l/100km) 6.1
Mieszane (l/100km) 7.6
a tu taka sama wersja z 140 KM
Miasto (l/100km) 8.8
Poza miastem (l/100km) 5.3
Mieszane (l/100km) 6.6
Ciekaw jestem czy nie jest to chwyt marketingowy. Wiem od dilera, że zmieniono parametry w celu dostosowania norm emisji spalin z eu 4 na eu5. Będę wdzięczny za spostrzeżenia właścicieli nowych lancerków z tej wersji 140KM Dzięki |
Rozmawiałem dziś z dilerem.
W nowym Lancerze spalanie (wersja 1.8) ma być niższe od 0, 2 do 0, 4 l/100 km.
mjsystem - 16-06-2011, 15:49
reneyvan napisał/a: | W nowym Lancerze spalanie (wersja 1.8) ma być niższe od 0, 2 do 0, 4 l/100 km. |
Zobaczymy, co napiszą uzytkownicy nowych wersji. Nie chcę prorokowac, ale jesli to tylko zmiana mapy, a efekt bedzie fizycznie widoczny w redukcji spalania, to pod ASO może ustawić się spora kolejka do zmian... No i może zyskamy euro5
bastek - 21-06-2011, 19:20
kiedys bastek1 napisał/a: | a wracając do temetu - jadę na wakacje. 2 dorosłe osoby, 2-je dzieci, pełny kufer bagażu, 2 rowery na bagażniku, pewnie sporo prądu - navigacja, CB, CD, DVD dla dzieci, na autostradzie, klima za dnia (choć większość drogi nocą), i jazda nie-eco, żeby skrócić czas podrózy. ile więcej pójdzie? ktoś jechał tak?
|
no to sobie odpowiem. co prawda silnik 1,5 czyli nie ten watek, ale tamten wymarl...
odpowiedz - 2 razy wiecej. ale tez 2 razy wieksza szbkosc srednia
czyli
wg komp. 12 litrow Pb, z dystrybutora LPG 15/100 km. srednia 118 km/godz - wyzerowane na autostradzie
gzesiolek - 21-06-2011, 22:31
bastek1, no to masz dziwny ten silnik... wyglada na to ze go uspiles... bo przeciez przy nizszych predkosciach palil Ci baaardzo malo...
jesli nie utrzymywales go pow. 150 albo nie miales wiatru w twarz to Ci przy tej sredniej spalil bardzo duzo...
moj kontrprzyklad ostatnio 30km, powrot z urlopu z lotniska obwodnica Krakowa, 2+1(92kg+54kg+12kg) plus jakies 50kg bagazy, srednia predkosc wlasnie 118km/h od wyjazdu z lotniska po zatrzymanie pod domem...bez przesadnego oszczedzania, srednie spalanie wyszlo 6,2l/100km wg kompa... z klima auto na 24'C, ale za duzo nie musiala chlodzic...
EDIT:
Teraz doczytalem ze chodzi o gaz, to Ci komp moze rozne roznosci pokazywac co do spalania Pb... Tak czy siak duzo Ci spalil...
bastek - 22-06-2011, 14:55
po Polsce na uatostradzie bylo ok. 140-150 (wg GPSa 130-140), ale po Niemczech do 170 (160 wg GPSa) jesli sie dalo. srednia z komp. to 135 a 118 jak sie postoje wliczylo
rowery dwa na dachu bardzo duzo psuje... teraz wyjazdy po 100 km po autostradach, tez 3 dorosle, 2 dzieci, bagazu troche mniej tez po 150-170 km/godz jak sie da - komp. pokazuje 8-9 litrow, gazu idzie praktycznie tyle samo
i na polskim lpg, zatankowanym przed granica - z rowerem-150 km/godz nie przekroczylem, nie dalo sie. na niemieckim - do 170 dalo rade. a na pusto, ze szwagrem tylko jechalem, 190 na liczniku bylo - na gazie niemieckim.
teraz policzylem, ze podobnie cenowo byloby kupic 1 uzywany rower tu, niz ciagnac 1000 km po autostradzie. 2 rowery juz nie . wypozyczenie 5 razy jeszcze drozsze
droga lublin-autostrada, rower na dachu dal 1 litr wiecej
JCH - 22-06-2011, 15:08
bastek1 napisał/a: | ale po Niemczech do 170 ....... rowery dwa na dachu... | Odważny jesteś
Nie wiem jak jest mocowany bagażnik w Lancerze ale widziałem już kiedyś przesunięty na dachu i rynnach bagażnik
bastek - 22-06-2011, 20:43
jest fix-point
rowery mocno rozkrecone - kierownica, pedaly, siodelka
ale to bylo delikatnie mowiac nierozsadne....
pekaes - 27-06-2011, 15:08
Ostatnie tankowanie pod korek. 140 km jazdy głównie w trasie (powiedziałbym: 90% trasa/10% miasto), średnie spalanie 6,19l/100 km. Ten wynik miło mnie zaskoczył.
Kjuba - 27-06-2011, 17:04
chyba emerycką jazdą hehe
mazin - 28-06-2011, 07:39
Kjuba napisał/a: | chyba emerycką jazdą hehe |
Mnie sie nie udało przy dynamicznej jeździe w trasie (ale nie autostradą i przy dość dużym ruchu) zejść poniżej 8,3. Przy emeryckiej jeździe (ale wtedy nie ma mowy o prędkościach autostradowych) - 6,3.
pekaes - 28-06-2011, 09:15
Kjuba napisał/a: | chyba emerycką jazdą hehe |
Nie wiem, co w tym takiego śmiesznego. Jazda była taka, na jaką pozwalały warunki, tj. remonty i jazda przez długie odcinki w rządku aut...
gzesiolek - 28-06-2011, 10:25
pekaes, ladnie ladnie... jak tak dalej pojdzie to ponizej 6l/100km zejdziesz
zaczynam zalowac ze wzialem 1,5
mi od tankowania do tankowania tylko pare razy udalo sie zejsc do takich wartosci...
a najbardziej mam zal do Mitsu ze zupgrade'owali 1,5 do 1,6 dopiero w zeszlym roku...
Pewnie mieli zatrzesienie 1,5 na magazynach, ktore w Colcie az tak nie schodzily to zeszly w Lancerze
w firmowym 1,8 chyba tylko kilka razy ponizej 7l/100km zszedlem, ale on jest ulozony raczej pod ciezki but a nie pod eko jazde
pekaes - 28-06-2011, 13:59
gzesiolek napisał/a: | pekaes, ladnie ladnie... jak tak dalej pojdzie to ponizej 6l/100km zejdziesz |
A zejdę, zejdę . Już zszedłem . W jednym ze swoich postów (pod koniec kwietnia) pisałem, że na trasie też ok. 140 km (Skarżysko - Grodzisk), udało mi się zejść do 5,8l/100 km (taki wynik miałem na komputerze po zatrzymaniu auta w Grodzisku). Jazda wówczas była spokojna, prędkość w przedziale 80-110 km/h. Tym razem, te 140 km pokonałem na trasie Grodzisk - Warszawa - Grodzisk - Warszawa - Grodzisk . Co prawda raz jechałem w sobotę, a raz na obrzeża Warszawy, ale mimo to, uważam, te nieco ponad 6l/100 km za bardzo dobry wynik.
Kjuba - 05-07-2011, 16:54
za dobry, ja nie mam cierpliwości do takich prędkości
tommy4u - 06-07-2011, 08:28
Kjuba ma rację. Nie dałbym rady jechać tym autem wolno - ryzyko zaśnięcia za kierownicą byłoby zbyt wysokie. Ach te wysokie obroty - I Like IT
|
|
|