[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Owczar - 17-12-2012, 15:33
Bloki są takie same.
Smilli - 17-12-2012, 15:43
Sorki, że tak upierdliwie ale mam jeszcze parę pytań:
1. Jak długo mogła zająć taka wymiana? (ewentualnie jaki byłby mniej więcej koszt u mechanika)
2. Czy potrzebny jest do takiej operacji jakiś specjalny osprzęt (typu jakieś ściągacze albo cuś)
3. Czy przy takiej wymianie wymienia się jakieś uszczelki specjalne? (dedykowane do modelu)
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Owczar - 17-12-2012, 15:46
http://forum.mitsumaniaki...wymiana+silnika
Smilli - 17-12-2012, 15:47
ooo dzięki szukałem tego przepraszam za moją nieuwagę
arturj123 - 21-12-2012, 18:32
Zabieram się za wymianę reduktora do swojego Galanta 2.0.
Z wyczytanych różnych stron polecane są: ACR01, KME Silver oraz reduktor, którego chyba nikt nie opisywał na forum KME TUR do 200KM. Czy posiada ktoś taki reduktor?
Z tego co wyczytałem stosunkowo nowy reduktor, nieco poprawiona wersja Silvera.
Długo zastanawiałem się nad ACR01 ale często można trafić na kiepską sztukę.
matrixadam - 23-12-2012, 20:54
Panowie mam trochę problem z gazem. Aktualnie przebywam pod Lublinem gdzie bywają temperatury poniżej -10 stopni. Przed odpaleniem silnika, sterownik gazu (stag 300 plus) uruchamia się, co pokazują zapalające się diody. Po odpaleniu silnika diody gasną i się już nie zapalają. Dopiero po nagrzaniu silnika (po około 6 minutach), zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy i po chwili samochód przełącza się na gaz.
N co dzień użytkuję samochód w Gdańsku i tutaj jest wszystko w porządku.
Jaka może być przyczyna?
marcinzam - 23-12-2012, 21:24
| matrixadam napisał/a: | Panowie mam trochę problem z gazem. Aktualnie przebywam pod Lublinem gdzie bywają temperatury poniżej -10 stopni. Przed odpaleniem silnika, sterownik gazu (stag 300 plus) uruchamia się, co pokazują zapalające się diody. Po odpaleniu silnika diody gasną i się już nie zapalają. Dopiero po nagrzaniu silnika (po około 6 minutach), zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy i po chwili samochód przełącza się na gaz.
N co dzień użytkuję samochód w Gdańsku i tutaj jest wszystko w porządku.
Jaka może być przyczyna? |
to dziwne bo w Gdańsku jak dotąd były niższe temperatury niż w Lublinie tak więc to raczej nie to
matrixadam - 23-12-2012, 21:29
Do Lublina przyjechałem w czwartek i akurat wtedy w Lublinie już była bardzo zimno. W Gdańsku do czwartku była wyższa temperatura niż w Lublinie.
Owczar - 24-12-2012, 00:08
Do sprawdzenia zasilanie sterownika.
MotoManiak - 30-12-2012, 13:38
Witam,
niedawno założyłem instalacje gazową do mojego Galanta, jakiś czas po złożeniu instalacji zapaliła mi się kontrolka check engine, co to może być? Oczywiście umówiony jestem u gazownika na wizyte w celu sprawdzenia przyczyny ale czym może to być spowodowane?
deejay - 30-12-2012, 14:36
| MotoManiak napisał/a: | Witam,
niedawno założyłem instalacje gazową do mojego Galanta, jakiś czas po złożeniu instalacji zapaliła mi się kontrolka check engine, co to może być? Oczywiście umówiony jestem u gazownika na wizyte w celu sprawdzenia przyczyny ale czym może to być spowodowane? |
Najczęściej problem jest z sondą lambda to ona pierwsza wyłapuje niedomgania LPG , czyli zbyt bogata lub uboga mieszanka LPG jest ustawiona .
Owczar - 30-12-2012, 17:25
Dla sprostowania problem nie jest z sondą tylko złą mieszanką, którą wychwytuje sonda
Tomek - 04-01-2013, 11:49
Owczar, jeśli chodzi o filtr fazy ciekłej do mojej instalki BRC ??
czy ten filtr ma jakieś znaczenie?
czy wziąć obojętnie jaki z allegro?
Owczar - 04-01-2013, 14:09
To nie ma aż takiego znaczenia i wyboru też nie ma wielkiego. Każdy elektrozawór mam dedykowany wkład.
Tomek - 04-01-2013, 14:19
| Owczar napisał/a: | | To nie ma aż takiego znaczenia i wyboru też nie ma wielkiego. Każdy elektrozawór mam dedykowany wkład. |
ok, dzięki
już zamówione, piszą, że do BRC, mam nadzieje, że pasuje
pzdr
|
|
|