[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
michal s 88 - 07-01-2013, 19:27
W sumie to zamatowalem to co mi polecal gazownik jedynie na hane(zielona) nalegalem dostalem czerwona ale podobno maja obrobic galanta. Jeszcze jedno czy zla ustawienie lpg moze powodować szarpanie przy zmianie biegow w automacie bo na pb zmienia elegancko??
Owczar - 07-01-2013, 22:00
| michal s 88 napisał/a: | | Witam co mozecie powiedziec o takiej kombinacji reduktor Vega-i Sport + elektrozawor valtek + wielozawor tomasetto + zbiornik GZWM + sterowniki 4gas II elpigazu + wtryskiwacze hana czewrone + filtr fazy lotnej certools f-779 miedzi 6mm, ale cos jest nie tak bo czasem włącza mi sie CE potem sam gaśnie a na benzynie nic takiego sie nie dzieje a pozatym odczuwam spadek mocy instalacje mam jakies 2 tyg ale podejrzewam ze problem lezy w nie odpowiednio skalibrowanej instalacji |
| michal s 88 napisał/a: | | Jeszcze jedno czy zla ustawienie lpg moze powodować szarpanie przy zmianie biegow w automacie bo na pb zmienia |
I tak cud, że jeździ w ogóle na tym konfigu. Szkoda, że nie zapytałeś wcześniej, bo teraz już za późno.
Jedyna nadzieja że znajdziesz jakiegoś dobrego gazownika, który z w miarę małym kosztem poprawi to i owo. Ale nigdy nie bezie dobrze na tym zestawie.
michal s 88 - 07-01-2013, 22:24
Co sugerujesz do poprwy (wymiany)??Gosc twierdzi ze jest to dobra instalacjia
Owczar - 07-01-2013, 22:29
Pierwsze to sposób montażu, bo jeśli ktoś wypuszcza auto które tak jeździ, to nie wie co robi.
Druga sprawa to miedź 6mm. W tym silniku to jest jedno z gorszych posunięć. POwinna być 8mm.
Jeśli chodzi o sterownik to będziesz miał problem ze znalezieniem warsztatu, który będzie go znał od a do z. Reduktor jeszcze powinien być ok, ale z inną miedzią.
Wrzuć zdjęcia sposobu montażu reduktora, wtryskiwaczy, filtrów.
michal s 88 - 07-01-2013, 22:49
Jestem niby z nim na jutro umówiony na zmiane ustawien wiec zobacze czy cos sie zmieni ale i tak zrobie jeszcze fotki jutro i wrzucę
wicek - 08-01-2013, 07:39
tomek84, Zobacz na pw
Tomek - 08-01-2013, 08:37
| wicek napisał/a: | | tomek84, Zobacz na pw |
już pacze
[ Dodano: 08-01-2013, 08:41 ]
fotki poszły
oczywiście to nie z mojego auta, bo u mnie jest kiepsko
to kogoś z forum, już nie wiem kogo
Marcino - 08-01-2013, 09:54
| Owczar napisał/a: | | Druga sprawa to miedź 6mm. W tym silniku to jest jedno z gorszych posunięć. POwinna być 8mm. |
Parę lat temu wszycy robili na 6mm... i ja tak pewnie mam. Ciężko to przerobić ?
Owczar - 08-01-2013, 09:56
Jest trochę zabawy przy układaniu miedzi 8mm. No i warto zmienić wielozawór oraz elektrozawór. A u siebie masz duże spadki ciśnienia?
Marcino - 08-01-2013, 10:30
| Owczar napisał/a: | | A u siebie masz duże spadki ciśnienia? |
Mimo ze mam Ig1 to są spadki, tera nie tak drastyczne, bo z 1. bar na 0.8 ale są.
michal s 88 - 08-01-2013, 13:29
Nie wiedzialem dokladnie co sfotografowac wiec zrobilem zdjecia tego co na 100 jest od gazu jak czegos braknie to dorobie (aparat w tel cos ostatnio mi wariuje wiec jakosc jest jaka jest)
komarsnk - 08-01-2013, 14:09
Łomatko... Już dłuższych węży się nie dało zrobić? :/
Owczar - 08-01-2013, 14:28
| komarsnk napisał/a: | | Łomatko... Już dłuższych węży się nie dało zrobić? :/ |
Jeszcze takich nie widziałem. Od razu napisze, że ten gość nie wystroi dobrze instalacji, nawet jeśli Ty mu powiesz jak ma być. Generalnie jest źle.
michal s 88 - 08-01-2013, 14:58
Noto pięknie... Ale to da sie jakos poprzestawiac poskracac i dojsc z tym do ladu i skladu moze da sie je przeniesc pod oslone silnika gdzies na forum widzialem ze tak maja zrobione ...
major - 08-01-2013, 15:31
wow a myślałem, że to ja mam długie węże Twoje mają z 40 cm nic dziwnego ze szarpie i źle chodzi.
Ogólnie robił Ci to ktoś kto w ogóle nie ma pojęcia o instalacjach.
Trzeba trochę sie namęczyć żeby to wszystko po przenosić. No i ciekawe jeszcze gdzie są nawierty porobione.
|
|
|