[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Uciszyłem popychacze, stukające popychacze
sampler - 07-04-2010, 21:51
Po pierwsze nie ma czegos takiego jak mobil1 10W40. Zdaje sie ze zalales Mobila 10W40.
Po drugie chyba wszystkie wymienione oleje to sa oleje mineralne hydrokrakowane HC (nie wiem jak z tedexem) a wiec zadna rewelacja.
Proponuje zalac jakis prawdziwy syntetyk lub polsyntetyk np Valvoline, Motul, Mobil1 (tylko syntetyk) lub Liqui Moly
Juiceman - 07-04-2010, 22:40
sampler napisał/a: | Po pierwsze nie ma czegos takiego jak mobil1 10W40. Zdaje sie ze zalales Mobila 10W40. |
Sampler po pierwsze to jest takie cos jak mobil 1 10W40, ja nawet kupiłem mobil 1 S obecnie nazywa sie super S. A po za tym jak wpiszesz w google mobil1 to sam zrozumiesz o co koledze chodziło... . <lol>
bieniak - 08-04-2010, 00:07
hmmm nie wiem czemu nie wolno lać półsyntetyka???ja mam zalany włąśnie mobil supers 10w40 i nic nie kleka:) popychacze wymyte i jest gitara. nie wiem czemu ale to chyba tylko mitsu są tak wrażliwe na olej żaden inny japoniec:/miałem w domu 3 nissany primery i w jednym był wymieniony olej po 35tys szok ale takiego kupilem i zalaliśmy półsyntetyk i złotko:):)drugi jeździł na czym się daraz lotos raz castrol mineralny a jeden na połsyntetyku wymienianym co 10tys i wszystko chodziły idealnie zero jakiś problemów ani klepania nic. a w galancie trzeba się naprodukować z olejem:/ja jestem przekonany do mobila i tyle może przy następnej wymianie zaleje volvoline jakis 5w30:)
Juiceman - 08-04-2010, 00:22
Też mam super S popychacze cichutkie jak nigdy ; )
sampler - 08-04-2010, 07:24
Juiceman napisał/a: | sampler napisał/a: | Po pierwsze nie ma czegos takiego jak mobil1 10W40. Zdaje sie ze zalales Mobila 10W40. |
Sampler po pierwsze to jest takie cos jak mobil 1 10W40, ja nawet kupiłem mobil 1 S obecnie nazywa sie super S. A po za tym jak wpiszesz w google mobil1 to sam zrozumiesz o co koledze chodziło... . <lol> |
Kolego!. Mobil 1 to marka zastrzezona tylko i wylacznie dla olejow syntentetycznych.
Ty zalales Mobil Super S 10W40. Nie ma wiec tam w nazwie Mobil 1 tylko Mobil. Moze to szczegol ale to zupelnie inna marka. Dodatkowo Mobil Super S 10W40 nie jest to olej polsyntetyczny tylko olej mineralny z dodatkami tzw hydrokrak HC podobnie jak np castrol.
roch_27 - 08-04-2010, 08:19
Juiceman napisał/a: | Sampler po pierwsze to jest takie cos jak mobil 1 10W40, ja nawet kupiłem mobil 1 S obecnie nazywa sie super S. A po za tym jak wpiszesz w google mobil1 to sam zrozumiesz o co koledze chodziło... . <lol> | dowcip dnia Przemek poczytaj dokładnie a później się wypowiadaj
sampler napisał/a: | Mobil 1 to marka zastrzezona tylko i wylacznie dla olejow syntentetycznych.
Ty zalales Mobil Super S 10W40. Nie ma wiec tam w nazwie Mobil 1 tylko Mobil. | dokładnie
Juiceman - 08-04-2010, 10:41
Grunt, że uciszył popychacze = ) co do nazwy no cóż mea kulpa xD
hermeth - 08-04-2010, 14:46
bieniak napisał/a: | nie wiem czemu ale to chyba tylko mitsu są tak wrażliwe na olej |
Tez tak myślałem. Jednak gdy pojechałem do rodziny, moim oczom ukazały się pojazdy szwagrów i teścia:
golf 1.8 - klepie
mondeo 2.0 - klepie
V70 2.4 - klepie
I wszystkie zalane olejem mineralnym...
p_bladek - 09-04-2010, 16:25
Witam wszystkich. Dzisiaj odebrałem autko z AUTOTW i....
wielki szacun dla właścicieli, wymienione popychacze 24szt. i nastała cisza że muchę słychać. Jak dla mnie wszystkie ceramizery płukanki zmiany oleju to półśrodki, wyżarte popychacze zawsze będą klepać wcześniej czy póżniej, u mnie wyzartych było aż 6szt. Za niezbyt wygórowana cenę mam cisze i spokój na jekieś 100 tys (mam nadzieje). Apropo AutoTW solidni fachowcy, doradza co i jak i mimo że jestem z pod Ożarowa Mazowieckiego to chyba będzie mój warsztat. Pozdrawiam.
Cezar - 09-04-2010, 16:28
A co powiedziecie o takim oleju - MOBIL 5W40 SYNT S
Specyfikacja: API: SM/SL/SJ/CF; ACEA: A3/B3, A3/B4; MB 229.3; Opel GM-LL-B025 ; VW 502.00,505.00; BMW LONGLIFE-98; Porsche A40
W poniedzialek bede kupowal olej do wymiany. Zdecydowalem sie na Mobil1 5W50, znalazlem jednak tego wyzej i jestem ciekawy czy ktos juz go uzywal
macia - 09-04-2010, 16:42
Ja używałem w galancie EA valvoline long life i byłem zadowolony, zresztą myślę, że przy normalnym użytkowaniu właściwie każdy z proponowanych będzie w porządku.
seir - 09-04-2010, 23:42
Ja mam Mobil Super S 10W40, a popychacze cykają... Zaraz po zalaniu olej trzyma swoje właściwości i sprzyja mu ciśnienie, ale po kilku tysiącach km niestety i popychacze co raz częściej się odezwą i olej traci swoje właściwości... Olej i popychacze do wymiany + przejadę ceramizerem, co by go trochę wygładzić.
Hubiii_GW - 10-04-2010, 00:48
p_bladek napisał/a: | Witam wszystkich. Dzisiaj odebrałem autko z AUTOTW i....
wielki szacun dla właścicieli, wymienione popychacze 24szt. i nastała cisza że muchę słychać. Jak dla mnie wszystkie ceramizery płukanki zmiany oleju to półśrodki, wyżarte popychacze zawsze będą klepać wcześniej czy póżniej, u mnie wyzartych było aż 6szt. Za niezbyt wygórowana cenę mam cisze i spokój na jekieś 100 tys (mam nadzieje). Apropo AutoTW solidni fachowcy, doradza co i jak i mimo że jestem z pod Ożarowa Mazowieckiego to chyba będzie mój warsztat. Pozdrawiam. |
dokladnie .. u mnie raczej plukanka + ceramizer nic nie dalo, pukaja tak jak przed "operacją" i tak mialem wymienic bo nie lubie polsrodkow, w tym przypadku chcialem przetestowac "wynalazki" ale niestety bez efektu, chyba ze po 2tys sie cos zmieni- raczej watpie
ile cie kosztowala wymiana popychaczy o ile to nie tajemnica ?
seir .. nie wiesz gdzie we wro jakis solidny warstat jest co w miare szybko ogarnie wymiane popychaczy ?
roch_27 - 10-04-2010, 08:41
Cytat: | seir .. nie wiesz gdzie we wro jakis solidny warstat jest co w miare szybko ogarnie wymiane popychaczy ? | zapytaj na PW BARTKA deejay może będzie miał czas
p_bladek - 10-04-2010, 09:06
Cytat: | dokladnie .. u mnie raczej plukanka + ceramizer nic nie dalo, pukaja tak jak przed "operacją" i tak mialem wymienic bo nie lubie polsrodkow, w tym przypadku chcialem przetestowac "wynalazki" ale niestety bez efektu, chyba ze po 2tys sie cos zmieni- raczej watpie
ile cie kosztowala wymiana popychaczy o ile to nie tajemnica ?
|
Za same popychacze trudno stwierdzic, bo był jeszcze przegląd zawieszenia przód i tył.
Za to, plus obie głowice wymiana popychaczy zapłaciłem 1150 pln (popychacze w cenie). A szacun za to że auto było umówione tylko na tylnia głowice a właściciel warsztatu zadzwonił do mnie że przednia jeszcze puka i po za umówieniem, po godzinach pracy zrobił i przednia, to jest podejscie
|
|
|