To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Obroty jałowe silnika V6

Anonymous - 13-05-2012, 20:59

adt81 napisał/a:
Profilaktycznie w poniedziałek aparat jedzie do Yakuzy - sprawdzą i będę miał przynajmniej pewność że aparat jest w porządku i co najwyżej będę w plecy na wysyłce


jeszcze nie słyszałem żeby jakuza odesłał nie naprawiony aparat :P podobno dla niego każdy ma usterkę....

polaff - 13-05-2012, 21:09

czy taki kabelek będzie działał w moim galu z evoscan:
http://moto.allegro.pl/ka...2319946488.html

Derpin napisał/a:
podobno dla niego każdy ma usterkę....
też tak uważam -kasa jest kasa.
adt81 - 13-05-2012, 21:22

Zdaję sobie sprawę że tak może być bo przecież nie mam możliwości zweryfikowania jego diagnozy więc trzeba liczyć na zwykłą uczciwość ale cokolwiek by nie zrobił a pomoże to jestem w stanie te 200zł poświęcić dla świętego spokoju. Zresztą kilka osób z forum wysyłało do niego aparaty i wracały naprawione a problemy ustąpiły - a u tych ci nie pomogło problem prawdopodobnie nie leżał w samym aparacie. Mam już dosyć marnowania paliwa, ciągłego resetowania ECU oraz innych kombinacji a serce mi się kraje jak telepie silnikiem i paliwo leci w wydech. Wkrótce się okaże czy warto.

polaff jeśli jest na układzie FTDI 232RL to tak np. taki: VAG KKL

polaff - 13-05-2012, 21:30

adt81, dzięki za namiar - kabelek zamówiony.
Życzę Ci powodzenia i czekam na info o efektach.

adt81 - 13-05-2012, 21:37

ok w środę lub czwartek napiszę jakie będą efekty - mam nadzieję że same pozytywne ;-)

[ Dodano: 14-05-2012, 11:31 ]
No jest poważny problem - okazuje się, że nigdzie nie można dostać tych gumeczek, dzwoniłem do all-parts pytałem u znanego sprzedawcy części na allegro to chyba wolał mi całą listwę sprzedać bo mówił, że nie ma a na zdjęciu na wtryskach są :-) . Próbowałem dodzwonić się do japaneze ale póki co bez skutku. Masakra jakaś - w serwisie 21zł sztuka i trzeba czekać 3 dni i jeszcze musiałbym jechać za tym blisko 40km w jedną stronę. Załamka z powodu gumki - każda pęknięta guma to problem ale to już przesada :-)

Już kupiona razem z używanym wtryskiwaczem za 20zł :-) - będzie jutro.

polaff - 16-05-2012, 07:57

adt81, aparat wrócił?
adt81 - 16-05-2012, 08:18

Jeszcze nie mam żadnych wieści bo wczoraj dotarł przed 15-tą do yakuzy i pewnie się nawet za niego nie zabrali więc jeden dzień w plecy - już mnie krew bez auta zalewa :evil: . Na gumeczkę od wtryskiwacza też czekam bo się jakoś nikomu nie śpieszy z wysyłką.
polaff - 16-05-2012, 10:01

niecierpliwie się boja mam dwa aparaty - jeden leży w garażu - a do torunia mam 50km i bywam tam raz w tygodniu więc jeśli u Ciebie się poprawi to zawiozę mu jeden aparat. Dziś się spodziewam kabelka - wczoraj został wysłany - więc jak się uda to pozgrywam logi. Może coś to wyjaśni.
adt81 - 16-05-2012, 16:47

polaff - dzwonił pan z yakuzy po południu i powiedział, że nic tam w tym aparacie nie widzi niepokojącego. Jedynie co może zrobić to poprawić luty na końcówce mocy i tyle więc wygląda na to, że wspomniana gumka robiła robotę. Mam nadzieję, że za to poprawienie lutów nie skasuje 100zł :-) . Problem mam natomiast z tą gumką bo już od dwóch dni koleś twierdzi, że wysłał a tu nie widać kuriera - ja to zawsze muszę trafić na jakąś oporną masę na allegro. Jak jutro nie będzie razem z aparatem to wysmaruję mój pierwszy wielgachny negatyw :evil:
polaff - 16-05-2012, 17:52

adt81, dzięki za info. Wygląda noto, że źle oceniliśmy pana Yakuzę :oops:

Ja mam kabelek mam program i muszę teraz Was poprosić o dalszą pomoc.

Możecie mi napisać jakie mam pozaznaczać parametry by logi wysłać do analizy?

Podczas zabawy z programem widać wyraźnie, że obroty są dość mocno niestabilne, nawet jak silnik pracuje jeszcze na "ssaniu".

Napiszcie mi proszę co mam zaznaczyć w evoscan by zgrać odpowiedni log.

Owczar - 16-05-2012, 23:45

adt81 napisał/a:
że wspomniana gumka robiła robotę.


A ja uważam, że ta gumka nie ma nic do rzeczy.

adt81 - 17-05-2012, 08:35

Owczar ale jak była nieszczelność i ciekło to na spalanie chyba miało wpływ i to duży. Lewe powietrze też takie cyrki powoduje chyba ?
Owczar - 17-05-2012, 09:04

Tego lewego powietrza były śladowe ilości. Zresztą zobaczymy po wymianie.
polaff - 17-05-2012, 09:29

Owczar napisał/a:
Tego lewego powietrza były śladowe ilości. Zresztą zobaczymy po wymianie.

no tak ale jeśli na tylko jednym cylindrze miał dramatycznie niewłaściwy skłąd mieszanki ( paliwo wyleciało bokiem i tym samym bokiem doleciało powietrza) to ten garnk mógł nie robić na jałowym.

Owczar - 17-05-2012, 09:36

Ale ten wyciek był minimalny, a pomiar spalin wskazuje raczej na nadmiar paliwa, a nie powietrza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group