Nasze Miśki - Czerwony Colt CA4A
Jogurt - 01-09-2014, 21:56
Bizi78, to takie syreniarskie pozdrowienie, ale na MM też pasuje jak ulał
rosomak1983 - 01-09-2014, 23:16
o kurde... Szacun za walke. Powodzenia.
Andrew - 02-09-2014, 07:41
Jogurt masakra
Jogurt - 02-09-2014, 11:17
ANDREW, popatrz u siebie bo 92/93 mają jakąś dziwnie większą skłonność do produkowania niepotrzebnych otworów technologicznych. spawanie to jest pikuś, najgorsze jest czyszczenie powierzchownej rdzy. syzyfowa praca.
Tomek - 02-09-2014, 11:21
Jogurt, masz do niego sentyment, czy jak? albo jakaś szansa na wartość kolekcjonerską?
bo patrząc na to realistycznie to ja bym złomował, a wcześniej jeździł aż do śmierci
Jogurt - 02-09-2014, 11:35
tomek84, po prostu bardzo lubię te auto. Zezłomuję i co dalej? Kupię takiego samego syfa? Teraz dołożę 5 stówek za materiały i będzie dalej latał. Kilka dziur mnie nie przeraża. Co innego jakby przednie podłużnice zdechły, ale elementy konstrukcyjne są ok. Jakby mnie było stać teraz na Evo4 poszedł by i tak do garażu pod koc, a nie na żylety.
Jogurt - 06-09-2014, 23:30
Pieszczenia się z rudą ciąg dalszy. W końcu stage 1 zakończone. Ruda wyczyszczona na tyle ile się dało.
Teraz podgryza ją Fertan.
Od poniedziałku wracam do pracy i będę działał po godzinach.
Bartekkita - 07-09-2014, 11:05
piękna robota
areksz121 - 07-09-2014, 16:04
Jogurt, a czy to coś (kołyska/podnośnik) to masz u siebie na podwórku? Też fajny patent, jednak czasem lepiej jest mieć auto na boku niż siedzieć centralnie pod nim
Powodzenia w reaktywacji
Jogurt - 07-09-2014, 19:52
areksz121 napisał/a: | masz u siebie na podwórku? Też fajny patent, jednak czasem lepiej jest mieć auto na boku niż siedzieć centralnie pod nim | mam u siebie. ma to swoje + i -. niektóre rzeczy lepiej się robi w takim położeniu, szczególnie mycie, konserwacje itp
Jogurt - 28-09-2014, 18:27
Po zmyciu Fertanu przyszedł czas na podkłady, baranek, lakier, konserwację i wosk. Wszystkie środki należą do lini Novol for Classic Cars. Zobaczymy po zimie ile to warte.
Robota szła gładko z nową pomocniczką
Przy okazji zmieniłem:
1) kolumny McPhersona. Moje niby były dobre, ale w dawcy były nowe amortyzatory Kamoka, nowe łożyska, a sprężyny mają o 140kkm mniej.
2) osłonę kolektora i kolektor. W planach była tylko osłona, ale okazało się, że kolektor miał 2 pęknięcia. CA0 robi się już chyba egzotyczne bo nigdzie na miejscu nie znalazłem uszczelek kolektora. Motoneo tez skądś ściągało i dopiero po 3 dniach były u mnie. W środku jest teraz dużo ciszej. Mam nadzieję, że na spalaniu też odbije się to pozytywnie.
Wczoraj Colt odzyskał twarz. Został odkurzony i umyty. Dziś pojechałem go zatankować i na szybkości zrobiłem kilka fotek. Kluczyki zostały przekazane kierowniczce i w końcu odzyskałem Galanta W planach na ten rok mam jeszcze zakonserwowanie drzwi i maski, ale najpierw muszę odrobić się z robotą przy domu bo zabawa z Coltem zajęła 1,5 miesiąca.
mkm - 28-09-2014, 18:31
UUU Panie... prawy błotnik coś sterczy
Co tu duzo pisać Jogurt... zacnie... bardzo zacnie.
No i wreszcie foty!!!
Jogurt - 28-09-2014, 19:02
mkm, właśnie niewiem o co chodzi ale prawy błotnik pasował jak pięść do oka. Bawiłem się z godzinę żeby go jakoś ustawić. Odstaje trochę dołem i szczelina wzdłuż drzwi nie jest równa. Nie chce mi się z tym już bawić. Jak Colt się zakwalifikuje na zostanie youngtimerem to przy nowym lakierze się zrobi na cacy. Pozatym nie będę Ci robił konkurencji
mkm - 28-09-2014, 19:29
Jogurt napisał/a: | Bawiłem się z godzinę żeby go jakoś ustawić. Odstaje trochę dołem i szczelina wzdłuż drzwi nie jest równa. |
Jak ustawisz to daj znać - u mnie jest wciągnięty dołem - coś ewidentnie pomijamy... chyba trzeba zerknąć do manuala
robertdg - 28-09-2014, 21:17
Jogurt napisał/a: | 1) kolumny McPhersona. Moje niby były dobre, ale w dawcy były nowe amortyzatory Kamoka, nowe łożyska, a sprężyny mają o 140kkm mniej. | Oj chyba szybko wrócisz do starych
|
|
|