To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a

Juiceman - 01-06-2009, 17:19

Owczar napisał/a:
A sprawdzałeś już coś? Np. kompresję?


Kompresja jest w porządku.

jacek11 napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Nie dokońca Misiek jeździ na krótkie dystanse i nigdzie dalej :?


Przemek,lepiej nie jeździć.Możesz do końca zajechać motor,a i katalizatorowi się dostanie :?


Bardzo prawdopodobne, dlatego auto w sumie od ostatniej wizyty gdzie była sprawdzona kompresja nie przejechało więcej niż 30km ( w sumie).

jacek11 - 01-06-2009, 17:50

Juiceman napisał/a:
Kompresja jest w porządku.

Robiliście próbę olejową?

A jak wyglądały świece?

seir - 01-06-2009, 17:54

Ciężka sprawa, najgorsze jest to, że nie ma pomysłu co to może być... Może jedź z nim do Maćka na Mickieiwcza? Nie gwarantuje, że naprawi, ale może coś znajdzie/poradzi?

Mój też ma "te dni" aktualnie, ale za tydzień dostaje kilka mocnych klapsów, które go naprostują :)

kochajj - 01-06-2009, 18:03

stawiam na uszczelke pod glowica....
seir - 01-06-2009, 18:43

kochajj napisał/a:
stawiam na uszczelke pod glowica....


Pewnie tak, siorbie i pali olej, a to pierwsza droga ubytku oleju.

Juice, jak sprawuje sie Mobil? Masz 10W40? Jaki filtr do niego dałes?

londolut - 01-06-2009, 22:16

kochajj napisał/a:
stawiam na uszczelke pod glowica....
Juice jeździ V-ką i teraz moje pytanie - w 6A13 są dwie głowice czy tak jak jest w VR-6 u WV, że mimo układu V głowica jest jedna?
rosomak1983 - 01-06-2009, 22:39

Panowie a nie czasem pierścienie czy cuś???
deejay - 01-06-2009, 22:49

Sprawdziłem cisnienie z Przemkiem , jest po 13,5 Bar na wszystkich cylindrach , ale to nie swiadczy że wszystko moze byc ok , pierscienie kompresyjne moga uszczelniac ale olejowe puszczac :? swiece idealne minimalne kryształki spalonego oleju ogólnie cacy , auto tylko pod obciążeniem kopci i podczas jazdy , osobiscie stawiam na pęknieta głowice , zapieczone pierscienie olejowe lub ich peknięcie , lub tak jak Tomek pisał uczelke miedzy kanałem olejowym który pod obciażeniem puszcza olej do cylindra ale to nic pewnego , wszystko okaze sie po demontażu głowic , ja tu innego wyjscia nie widze :(
wichura1 - 01-06-2009, 23:03

A uszczelniacze trzonków zaworów?
Juiceman - 01-06-2009, 23:06

seir napisał/a:
kochajj napisał/a:
stawiam na uszczelke pod glowica....


Pewnie tak, siorbie i pali olej, a to pierwsza droga ubytku oleju.

Juice, jak sprawuje sie Mobil? Masz 10W40? Jaki filtr do niego dałes?


Filtr chwilowo mam Kochajj'owski odnośnie Mobila nie jestem Ci wstanie nic powiedzieć bo za mało KM zostało na nim zrobionych.



londolut napisał/a:
kochajj napisał/a:
stawiam na uszczelke pod glowica....
Juice jeździ V-ką i teraz moje pytanie - w 6A13 są dwie głowice czy tak jak jest w VR-6 u WV, że mimo układu V głowica jest jedna?

Tomku w galancie V6 ma dwie głowice, z tego co wyczytałem to stara konstrukcja, ale za to sprawdzona; ) W manualu wygląda to mniej więcej tak:

rosomak1983 napisał/a:
Panowie a nie czasem pierścienie czy cuś???


Rosomak pierścienie też mogą być, ale czy wtedy nie kopcił by nonstop ?

deejay - 01-06-2009, 23:08

nie sądze ze takie ilości wciągał by przez uszczelniacze , a poza tym jak by to były uszczelniacze to po chwilowej pracy na biegu jałowym i ponownym przygazowaniu powienien podkapcać , a on tego nie robi :wink:

ps. Wróżką nie jestem ale demontaż głowic wiele nam powie

jacek11 - 01-06-2009, 23:09

Wysoce prawdopodobna jest teoria z przerwaną uszczelką w miejscu wejścia kanału
olejowego.Przemek pisał,że to się stało nagle.
Tylko wtedy by jeden gar pobierał oliwę,więc by było widać na świecy.
:roll:

seir - 01-06-2009, 23:20

A jakby padła uszczelka to olej leciałby też do płynu chłodzącego? Może to też warto sprawdzić?
deejay - 01-06-2009, 23:22

Mateusz nic takie w płynie nie ma :wink:
Juiceman - 01-06-2009, 23:34

seir napisał/a:
A jakby padła uszczelka to olej leciałby też do płynu chłodzącego? Może to też warto sprawdzić?

Dokladnie jak pisze Bartek

deejay napisał/a:
Mateusz nic takie w płynie nie ma :wink:


Jeśli olej by się dostał do płynu chłodniczego, to płyn by wyglądał jak galaretowana maź, nic takiego nie zaobserwowałem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group