Carisma - Ogólne - BI XENONY
Anonymous - 24-04-2009, 09:19
apikus napisał/a: | To chyba jest logiczne, bo przecież po zakończeniu jazdy miał tak ustawione jak trzeba. Może jakbyś go przestawił nie odpalając auta i ustawił np. pod górkę to wtedy przy odpalenu zmieniłby położenie reflektorów.
To już było pisane wiele razy, ale nie dociera do pewnych osób. |
wcale nie jest logiczne, bo kazdym autem jakim do tej pory jezdzilem z ksenonami lampy robily pelny ruch gora dol za kazdym razem jak odpale swiatla,
akurat moje auto nie jest tak inteligentne zeby analizowac czy w momencie zgaszenia swiatel nie przejechalo kilka km lub zmienilo swoja pozycje, wiec nie pisz ze cos do mnie nie dociera.
Anonymous - 24-04-2009, 09:26
Kofi napisał/a: | xenon powyzej 4300K totalna porażka. |
ja mam u siebie xenony 6000K i swieca na biało zadnego niebieskiego koloru nie ma w nich
apikus - 24-04-2009, 09:27
arturro napisał/a: | wiec nie pisz ze cos do mnie nie dociera. |
Arturro, przepraszam jeśli wziąłeś to do siebie, ja miałem na myśli osoby montujace sobie ksenony bez poziomowania i twierdzące, że jest to niepotrzebne. Ze wystarczy zrobić to raz. To nie było do Ciebie.
Kofi - 24-04-2009, 16:33
cns80 napisał/a: | Kofi napisał/a: | Samopoziomowanie mozna sobie wsadzic w buty. W wiekszosci aut realizowane jest raz przy odpaleniu auta. | + na bieżąco podczas jazdy w większości nowych |
niby tak, ale jak jest nagla hopa to i tak wala po galach....poziomowanie nienadąża. Wiele nowych aut oslepia xenonami. Jak by byly troche za wysoko ustawione. Inna sprawa jak auto to suv ktory ma wysoko lampy - taki też troche oslepia.
cns80 napisał/a: | Kofi napisał/a: | Jak zapakuje sie bagaz przez co przod auta sie podniesie to zwykle zarowki tez oslepiaja dopóki się nie obnizy lamp ręcznie. | Tylko że zwykłe żarówki nie mają tyle lm co żarniki |
to prawda
deenbe napisał/a: | Kofi napisał/a: | xenon powyzej 4300K totalna porażka. |
ja mam u siebie xenony 6000K i swieca na biało zadnego niebieskiego koloru nie ma w nich |
Dla mnie wchodzi juz w niebieski. Może nie taki mocny, ale niebieska nuta juz jest. Ale to chyba też zalezy od "producenta".
Dodam, że moj 4300 pod koniec swiecil na różowo.
Jaro1974 - 25-04-2009, 00:04
u mnie jedna pani w audi 80 sobie zapodała to badziewie no i jedno się spaliło no i teraz jeździ na jednym reflektorze z żarówką a w drugim ma hida.
Tomek-FSW - 28-04-2009, 18:19
a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...
[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna
Pieniek - 28-04-2009, 23:08
Mam nadzieję, że nikt Tobie w TEJ SPRAWIE nie pomoże. Zrozum nas...
Pozdrawiam.
Piwor - 28-04-2009, 23:24
Nie zrozumie. Cóż, czarna owca.
wichura1 - 28-04-2009, 23:33
Tomek-FSW napisał/a: | a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...
[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna |
Schematy są w dziale "Download", ale niewiele ci pomogą bo w Carismach nie było bixenonów. W bixenonach długie na krótkie przełącza się zasłaniając żarnik mechanicznie.
Anonymous - 29-04-2009, 00:29
Tomek-FSW Wysłany: Wczoraj 18:19 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...
[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna
w takim zestawie powinna znajdowac sie instrukcja
a pozatym jest specjalna zlaczka ktora wtykasz w kostke zarowki /zamiast zarowki/ i oto cala tajemnica
pozdrawiam
piotras - 29-04-2009, 00:57
Może jestem jakiś inny ale mi nie przeszkadza jak ktoś jedzie na przerabianych xenonach (ostatnio specjalnie zwracałem uwage na takie samochody). Jak ma dobrze ustawione światła to wogóle nie oślepiają a jak są źle ustawione to i zwykła H4 da po oczach. Odrazu zaznacze że ja nie mam pomysłów na przeróbki - poprostu jak ktoś ma i lubi i przy tym ma lepiej widzieć to mi to lotto - warunek jeden - po modyfikacji sprawdzić ustawienie świateł. I tak na marginesie do tych co mają pomysły świecenia drogowymi (tylko dlatego że zauważą przeróbke nie zależnie od tego czy oslepiaja czy nie) - nie zdziwcie sie jak któregoś pięknego dnia ktoś za wami zawróci i dostaniecie ostre wpierdy
saphire - 29-04-2009, 08:48
Szczerze mówiąc bardziej mnie oślepiają zwykłe światła bo przeważnie świecą gdzie popadnie niż ustawione xenony-przeróbki bo te maja wyraźny światłocień i świecą nisko...
Anonymous - 29-04-2009, 08:54
piotras napisał/a: | poprostu jak ktoś ma i lubi i przy tym ma lepiej widzieć to mi to lotto - warunek jeden - po modyfikacji sprawdzić ustawienie świateł. |
ale piotrek nie ma mozliwosci ustawienia takich swiatel, tak jak salomon z pustego nie naleje tak hid w H nie ustawisz, zreszta napisze to raz jeszcze: taki odblysnik byl projektowany pod zwykla zarowke i nie ma opcji aby dobrze luminowal i zalamywal swiatlo.
przypatrz sie dobrze, taki klosz wyglada jakby kazda jego czesc swiecila ostrym swiatlem, jak jedna wielka zarowka w lampie drogowej. zerknij tez kilka stron wczesniej tego tematu, jest dokladnie przedstawione i zbadane zachowanie sie zwyklych reflektorow z hidem.
piotras napisał/a: | nie zdziwcie sie jak któregoś pięknego dnia ktoś za wami zawróci i dostaniecie ostre wpierdy |
ja zapraszam
Matejko - 29-04-2009, 10:11
juz nawet zdjecia wklejalem ze nie ma reflektorow idealnych i nawet w leonie przy zarowkach h7 daja ostro po suficie i bokach, po wlozeniu xenonu do leona i porownaniu zwyklej zarowki z hidem poziom swiatel 0, xenon swiecil z jakies 2 poziomy wyzej niz h7, ale:
granica swiatla i cienia byla widoczna, lacznie z odpowiednim zalamaniem swiatla "na pobocze"
owe hidy na h7 mam z s60, w ktorym takze bylo widoczne odciecie, ale byl problem jak u kofana - zeby nikt nie mrugal to musialy byc ustawione max w dol, gdzie znowu kierownik slabo widzial co jest przed nim,
a jak juz bardzo chcemy miec ten ksenon to chociaz kupujmy odpowiedni zestaw - jest cos takiego jak zarniki z przeslonami dla h7 to H7R, H4 - H4R
po wlozeniu takiego czegos do s60 - granica swiatlocienia - jest, rowny poziom ze zwykla zarowka w polozeniu 0 - takze jest, brak mrugania przez jadacych z naprzeciwka - tez,
czyli nie oslepiam, a droge mam oswietlona dobrze - czy to zle?? :]
pewnie tak samo zle, jak xenony w suvach, ktore sa dobrze ustawione, a i tak oslepiaja, wiec dla mnie ten temat robi sie powoli bez sensu
to tak samo jak co lepsze diesel czy benzyna??
bo juz chyba lepiej nie ganic za to, a jak juz ktos sie pojawi na forum, napisac jak zrobic to "prawie" dobrze i tak zeby nie oslepialo innych
Rob600 - 29-04-2009, 10:35
saphire napisał/a: | Szczerze mówiąc bardziej mnie oślepiają zwykłe światła bo przeważnie świecą gdzie popadnie niż ustawione xenony-przeróbki bo te maja wyraźny światłocień i świecą nisko... |
To jest fakt Policja nie ma jak sprawdzić czy masz dobrze ustawione reflektory więc ci co oślepiają będą to robić nadal czy na H4 czy na BI-X niestety.
Ale to i tak nie zmienia faktu że reflektory Cari nie zostały zaprojektowany do działania z BI-X, nie wiem czy są dostępne całe reflektory pod BI-X ?? z tego co się dowiadywałem to symbol na szkle lampy mówi o tym jakich żarówek można w nim używać, więc każdy Policjant może sprawdzić jakie mamy lampy i wypisać odpowiedni mandat Gdyby nie to sam bym sobie założył BI-X do swojego auta, nawet gdyby z spryskiwaczem i samo poziomowaniem miało by to kosztować do 1000zł
|
|
|