To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - BI XENONY

Anonymous - 24-04-2009, 09:19

apikus napisał/a:
To chyba jest logiczne, bo przecież po zakończeniu jazdy miał tak ustawione jak trzeba. Może jakbyś go przestawił nie odpalając auta i ustawił np. pod górkę to wtedy przy odpalenu zmieniłby położenie reflektorów.

To już było pisane wiele razy, ale nie dociera do pewnych osób.


wcale nie jest logiczne, bo kazdym autem jakim do tej pory jezdzilem z ksenonami lampy robily pelny ruch gora dol za kazdym razem jak odpale swiatla,
akurat moje auto nie jest tak inteligentne zeby analizowac czy w momencie zgaszenia swiatel nie przejechalo kilka km lub zmienilo swoja pozycje, wiec nie pisz ze cos do mnie nie dociera.

Anonymous - 24-04-2009, 09:26

Kofi napisał/a:
xenon powyzej 4300K totalna porażka.


ja mam u siebie xenony 6000K i swieca na biało zadnego niebieskiego koloru nie ma w nich

apikus - 24-04-2009, 09:27

arturro napisał/a:
wiec nie pisz ze cos do mnie nie dociera.


Arturro, przepraszam jeśli wziąłeś to do siebie, ja miałem na myśli osoby montujace sobie ksenony bez poziomowania i twierdzące, że jest to niepotrzebne. Ze wystarczy zrobić to raz. To nie było do Ciebie.

Kofi - 24-04-2009, 16:33

cns80 napisał/a:
Kofi napisał/a:
Samopoziomowanie mozna sobie wsadzic w buty. W wiekszosci aut realizowane jest raz przy odpaleniu auta.
+ na bieżąco podczas jazdy w większości nowych ;)


niby tak, ale jak jest nagla hopa to i tak wala po galach....poziomowanie nienadąża. Wiele nowych aut oslepia xenonami. Jak by byly troche za wysoko ustawione. Inna sprawa jak auto to suv ktory ma wysoko lampy - taki też troche oslepia.

cns80 napisał/a:
Kofi napisał/a:
Jak zapakuje sie bagaz przez co przod auta sie podniesie to zwykle zarowki tez oslepiaja dopóki się nie obnizy lamp ręcznie.
Tylko że zwykłe żarówki nie mają tyle lm co żarniki :cry:


to prawda :)

deenbe napisał/a:
Kofi napisał/a:
xenon powyzej 4300K totalna porażka.

ja mam u siebie xenony 6000K i swieca na biało zadnego niebieskiego koloru nie ma w nich


Dla mnie wchodzi juz w niebieski. Może nie taki mocny, ale niebieska nuta juz jest. Ale to chyba też zalezy od "producenta".
Dodam, że moj 4300 pod koniec swiecil na różowo.

Jaro1974 - 25-04-2009, 00:04

u mnie jedna pani w audi 80 sobie zapodała to badziewie no i jedno się spaliło no i teraz jeździ na jednym reflektorze z żarówką a w drugim ma hida.
Tomek-FSW - 28-04-2009, 18:19

a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...

[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna

Pieniek - 28-04-2009, 23:08

Mam nadzieję, że nikt Tobie w TEJ SPRAWIE nie pomoże. Zrozum nas...
Pozdrawiam.

Piwor - 28-04-2009, 23:24

Nie zrozumie. Cóż, czarna owca. :D
wichura1 - 28-04-2009, 23:33

Tomek-FSW napisał/a:
a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...

[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna


Schematy są w dziale "Download", ale niewiele ci pomogą bo w Carismach nie było bixenonów. W bixenonach długie na krótkie przełącza się zasłaniając żarnik mechanicznie.

Anonymous - 29-04-2009, 00:29

Tomek-FSW Wysłany: Wczoraj 18:19 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

a ja dalej bede szukal pomocy moze znajdzie ktos kto w koncu mi pomoze z tymi bixenonami. potrzebuje schemat elektryczny do mitsubishi carisma. pomoze ktos...

[ Dodano: 28-04-2009, 18:21 ]
dodam, ze chodzi o mitsubishi carisma rocznik 1995, 16V, mbenzyna


w takim zestawie powinna znajdowac sie instrukcja
a pozatym jest specjalna zlaczka ktora wtykasz w kostke zarowki /zamiast zarowki/ i oto cala tajemnica

pozdrawiam

piotras - 29-04-2009, 00:57

Może jestem jakiś inny ale mi nie przeszkadza jak ktoś jedzie na przerabianych xenonach (ostatnio specjalnie zwracałem uwage na takie samochody). Jak ma dobrze ustawione światła to wogóle nie oślepiają a jak są źle ustawione to i zwykła H4 da po oczach. Odrazu zaznacze że ja nie mam pomysłów na przeróbki - poprostu jak ktoś ma i lubi i przy tym ma lepiej widzieć to mi to lotto - warunek jeden - po modyfikacji sprawdzić ustawienie świateł. I tak na marginesie do tych co mają pomysły świecenia drogowymi (tylko dlatego że zauważą przeróbke nie zależnie od tego czy oslepiaja czy nie) - nie zdziwcie sie jak któregoś pięknego dnia ktoś za wami zawróci i dostaniecie ostre wpierdy
saphire - 29-04-2009, 08:48

Szczerze mówiąc bardziej mnie oślepiają zwykłe światła bo przeważnie świecą gdzie popadnie niż ustawione xenony-przeróbki bo te maja wyraźny światłocień i świecą nisko...
Anonymous - 29-04-2009, 08:54

piotras napisał/a:
poprostu jak ktoś ma i lubi i przy tym ma lepiej widzieć to mi to lotto - warunek jeden - po modyfikacji sprawdzić ustawienie świateł.


ale piotrek nie ma mozliwosci ustawienia takich swiatel, tak jak salomon z pustego nie naleje tak hid w H nie ustawisz, zreszta napisze to raz jeszcze: taki odblysnik byl projektowany pod zwykla zarowke i nie ma opcji aby dobrze luminowal i zalamywal swiatlo.
przypatrz sie dobrze, taki klosz wyglada jakby kazda jego czesc swiecila ostrym swiatlem, jak jedna wielka zarowka w lampie drogowej. zerknij tez kilka stron wczesniej tego tematu, jest dokladnie przedstawione i zbadane zachowanie sie zwyklych reflektorow z hidem.

piotras napisał/a:
nie zdziwcie sie jak któregoś pięknego dnia ktoś za wami zawróci i dostaniecie ostre wpierdy


ja zapraszam :D

Matejko - 29-04-2009, 10:11

juz nawet zdjecia wklejalem ze nie ma reflektorow idealnych i nawet w leonie przy zarowkach h7 daja ostro po suficie i bokach, po wlozeniu xenonu do leona i porownaniu zwyklej zarowki z hidem poziom swiatel 0, xenon swiecil z jakies 2 poziomy wyzej niz h7, ale:
granica swiatla i cienia byla widoczna, lacznie z odpowiednim zalamaniem swiatla "na pobocze"

owe hidy na h7 mam z s60, w ktorym takze bylo widoczne odciecie, ale byl problem jak u kofana - zeby nikt nie mrugal to musialy byc ustawione max w dol, gdzie znowu kierownik slabo widzial co jest przed nim,
a jak juz bardzo chcemy miec ten ksenon to chociaz kupujmy odpowiedni zestaw - jest cos takiego jak zarniki z przeslonami dla h7 to H7R, H4 - H4R
po wlozeniu takiego czegos do s60 - granica swiatlocienia - jest, rowny poziom ze zwykla zarowka w polozeniu 0 - takze jest, brak mrugania przez jadacych z naprzeciwka - tez,
czyli nie oslepiam, a droge mam oswietlona dobrze - czy to zle?? :]
pewnie tak samo zle, jak xenony w suvach, ktore sa dobrze ustawione, a i tak oslepiaja, wiec dla mnie ten temat robi sie powoli bez sensu
to tak samo jak co lepsze diesel czy benzyna?? :D
bo juz chyba lepiej nie ganic za to, a jak juz ktos sie pojawi na forum, napisac jak zrobic to "prawie" dobrze i tak zeby nie oslepialo innych

Rob600 - 29-04-2009, 10:35

saphire napisał/a:
Szczerze mówiąc bardziej mnie oślepiają zwykłe światła bo przeważnie świecą gdzie popadnie niż ustawione xenony-przeróbki bo te maja wyraźny światłocień i świecą nisko...


To jest fakt ;) Policja nie ma jak sprawdzić czy masz dobrze ustawione reflektory więc ci co oślepiają będą to robić nadal czy na H4 czy na BI-X niestety.

Ale to i tak nie zmienia faktu że reflektory Cari nie zostały zaprojektowany do działania z BI-X, nie wiem czy są dostępne całe reflektory pod BI-X ?? z tego co się dowiadywałem to symbol na szkle lampy mówi o tym jakich żarówek można w nim używać, więc każdy Policjant może sprawdzić jakie mamy lampy i wypisać odpowiedni mandat :( Gdyby nie to sam bym sobie założył BI-X do swojego auta, nawet gdyby z spryskiwaczem i samo poziomowaniem miało by to kosztować do 1000zł :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group