[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów
m6riano - 17-09-2012, 23:00
no to wychodzi 92..;-)
adamek90 - 18-09-2012, 00:12
Może mnie ktoś uświadomić co owy błąd pokazuje?
Owczar - 18-09-2012, 01:05
Uszkodzony czujnik położenia przepustnicy czyli tzw TPS.
Mr_Azathoth - 22-09-2012, 19:45
Witam mam prosbe mozecie pomoc w odczytaniu bledow.
Nagralem filmik nie wiem jak dlugo ma to blyskac....
LINK
Dziekuje.
pawlos - 22-09-2012, 20:44
brak błędów ( 9 szybkich mrugnięć) silnika
błedy abs chyba 21,22,23,24 (czujnik prędkości kół -zwarcie)
Hugo - 22-09-2012, 23:02
pawlos napisał/a: | błedy abs chyba 21,22,23,24 | Standard, tzn. wszystko OK.
asec69 - 23-09-2012, 11:08
A jak zresetować zwarcie ABS?
tresorex - 07-10-2012, 13:40
Połączyłem dziś piny i wymrugałem błędy.... niestety nic nie wymrugało... piszę niestety ponieważ nie działa ABS i TCL... Jak można sprawdzić w którym kole jest error?
toni175 - 14-12-2012, 17:51
mam Gala z 97 i podczas diagnozowania kontrolka CE normalnie gaśnie. Wg tego co wyczytałem będę musiał odczytać błędy za pomocą kabla. I tu jest pytanie: jaki program, jaki kabel? Byłem u znajomego który podpinał różne programy i nie mógł się połączyć. A wszystko to, bo auto przestało normalnie pracować. W użytkowym zakresie obrotów traci moc, jakby przestawały pracować 2-4cylindry, identycznie jak gdzieś jest przebicie na kablach. O ile na benzynie jest trochę lepiej, to na gazie masakra. Co to może być? Jakiś czujnik? sonda? jutro sprawdzę kopułkę, kable i świece wymieniane na wiosnę były.
Do tej nie miałem absolutnie żadnych przygód z praca silnika, czy to na gazie czy to na benzynie.
komarsnk - 14-12-2012, 17:56
toni175 napisał/a: | mam Gala z 97 ..... Wg tego co wyczytałem będę musiał odczytać błędy za pomocą kabla. |
No to źle kolego czytałeś... Wymrugasz normalnie kody zwierając pin 1 i 4. Resztę doczytasz w FAQ
Jak na Pb jest jako tako a na LPG gorzej to na 99% układ zapłonowy. Możliwe, że padł aparat/moduł/cewka.
toni175 - 14-12-2012, 18:37
no własnie kontrolka od silnika gaśnie po 2-3 sek od przekręcenia kluczyka i potem nic. Kontrolka od ABS natomiast mryga i można odczytać błędy.
komarsnk - 14-12-2012, 18:57
toni175 napisał/a: | no własnie kontrolka od silnika gaśnie po 2-3 sek od przekręcenia kluczyka i potem nic. Kontrolka od ABS natomiast mryga i można odczytać błędy. |
Eee... Wątpię - ale może - reset kompa (odpięcie aku) coś pomoże?
Chyba, że masz jednego w wyjątkowych przedliftów, w których nie da się wymrugać błędów
Albo ECU dokonał żywota :/
toni175 - 14-12-2012, 19:24
odpięcie akumulatora nic nie daje. Wzmianka była że przedlifta też można podpinać pod kompa, prosiłbym o nazwę programu, kabla, to przekaże znajomemu co i jak. ja w takie rzeczy się nie bawię.
marcinzam - 24-02-2013, 15:13
ostatnio przy uruchomionym silniku zapalił się check engine i zgasł , wymrugałem błędy i wyszedł błąd ECU 14 czyli czujnik położenia przepustnicy ,i teraz czy można z tym jeździć czy trzeba coś wymienić
fj_mike - 24-02-2013, 16:48
marcinzam napisał/a: | ostatnio przy uruchomionym silniku zapalił się check engine i zgasł , wymrugałem błędy i wyszedł błąd ECU 14 czyli czujnik położenia przepustnicy ,i teraz czy można z tym jeździć czy trzeba coś wymienić |
Jak nic się nie dzieje to można jeździć.
Rzuć okiem pod machę na TPSa. Uszkodzony przewód, złe ustawienie TPSa, ewentualnie jego awaria (w manualu jest pokazane jak go sprawdzić) mogła spowodować błąd.
|
|
|