To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Stukanie w zawieszeniu

komarsnk - 26-02-2012, 22:39

sipex napisał/a:
komarsnk, więc klocki najprawdopodobniej do wymiany? :P

Eee... Biorąc pod uwage ich wiek to pewnie tak :mrgreen:
Ale na razie nie zamierzam tego robić :mrgreen: :mrgreen:
Bo tam to nie skończy się na klockach niestety... :doubt: A generalnie cały układ działa dobrze więc nie ma co psuć ;)

[ Dodano: 26-02-2012, 22:40 ]
deejay napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Wniosek jeden - Deejay ma rację z klejącymi się klockami do tarczy.
Tak więc NO STRESS


Co ja z wami mam dzieciaki moje :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wiesz co.. Poczułem się teraz jak dzieciak... :p Poważnie :rolleyes:

sipex - 27-02-2012, 00:01

hehe no ja wiem ,że NO STRESS ale lubie jak w Miśku wszystko jest idealnie :P chodź przyznam ,że musze się z tego wyleczyć wkońcu bo kiedyś pójde z torbami :P
Maximus1005 - 28-02-2012, 19:19

Wiec tak na chwile obecna mogę napisać tak: Na pewno stuka mi z tyłu sprawdziłem łączniki sa w dobrym stanie w sumie wymieniane niecały rok temu, sprężyny cale, wahacze tez wyglądają dobrze. A mam takie pytanie czy możliwe ze takie stukanie z tylu wywołuje górne mocowanie amortyzatora. Bo o ile sobie przypominam to kiedy w maju wymieniałem amorki mechanik mi wspomniał ze mocowanie nie jest w zbyt dobrym stanie, wiec może po wjechaniu w dziurę cos tam sie stało?
Hugo - 28-02-2012, 22:48

Maximus1005 napisał/a:
czy możliwe ze takie stukanie z tylu wywołuje górne mocowanie amortyzatora
Tak.
KamilR10 - 29-02-2012, 18:08

Pojedynczy stuk podczas ruszania świadczy o zużyciu ,,banana" ?
Hugo - 29-02-2012, 18:36

KamilR10 napisał/a:
Pojedynczy stuk podczas ruszania świadczy o zużyciu ,,banana" ?
Często.
KamilR10 - 29-02-2012, 18:42

występuje też przy redukcjach na niskich biegach, gwałtownym puszczeniu gazu pierwszym biegu, oraz podczas cofania...
Marcino - 01-03-2012, 09:40

KamilR10 napisał/a:
występuje też przy redukcjach na niskich biegach, gwałtownym puszczeniu gazu pierwszym biegu, oraz podczas cofania...

Na 99% banan, miałem podobnie.

KamilR10 - 01-03-2012, 20:12

Marcino napisał/a:
KamilR10 napisał/a:
występuje też przy redukcjach na niskich biegach, gwałtownym puszczeniu gazu pierwszym biegu, oraz podczas cofania...

Na 99% banan, miałem podobnie.

dzięki za konkretną odpowiedź, teraz wiem na czym stoję :wink:

Maximus1005 - 01-03-2012, 21:00

koledzy a mam takie jeszcze jedno pytanie pewnie juz ktos je zadawal ale zapytam raz jeszcze. Czy mozliwa jest wymiana tulej w wachaczach z tylu w zwyklym warsztacie samochodowym? Pytam tak na przyszlosc.
m6riano - 01-03-2012, 21:14

Na prasie 20 tonowej jest wszystko możliwe...nawet ze słonia zrobić mrófka..;-)
komarsnk - 01-03-2012, 22:13

m6riano napisał/a:
Na prasie 20 tonowej jest wszystko możliwe...nawet ze słonia zrobić mrófka..;-)

Nie no bez "przesadyzmu" :lol:
Tuleje we wszystkich tylnych wahaczach wymieniłem prawie że w stodole :)

Krzyzak - 02-03-2012, 07:28

m6riano napisał/a:
Na prasie 20 tonowej jest wszystko możliwe

można w warsztacie zwykłym - tylko dłużej potrwa
palnikiem acetylenowym wypala się gumę, tuleja wewnętrzna wypada sam :) , potem zewnętrzną się piłuje do wahacza i wyrzuca
nową tuleję można już nawet na imadle wcisnąć

Maximus1005 - 14-03-2012, 10:46

Mam jeszcze jedno pytanie, niestety po głębszym przyjrzeniu sie wahaczą okazało sie ze to raczej one są przyczyna tych stuków. Pomyślałem sobie ze wymienię tylne wahacze na używane i do swoich wolnym czasie włożę nowe tuleje i jak zaczną stukać znów te używane to wrócę do moich z nowymi tulejami. Ale mam takie pytanie czy wahacz dolny tylni oczywiście (ten prosty zakończony w kształcie litery U) pasuje z Legnum do mojego gala?

[ Dodano: 14-03-2012, 22:23 ]
to jak koledzy pomoze ktos?

jAZZMAN - 18-03-2012, 20:39

Witam, wtrącę do tematu...

Odkąd pamiętam (miśka mam prawie od roku) coś mi stuka pod podłogą.... Zaraz po kupnie samochodu musiałem odwiedzić warsztat na wymianę wahaca (lewy banan) ponieważ miał taki luz, że stukał o sąsiedni wahacz.
Ostatnio mój mechanik wymienił dolny prawy prosty, stukanie przy zjeździe z progów zwalniających ustąpiło.

Teraz została ostatnia (mam nadzieję) sprawa ze stuków w zawieszeniu.... Takie głuche klekotanie jakby dwa młotki stalowe o siebie waliły... Dziś stało się to na tyle uciążliwe, że klekota na każdej dziurze. Położyłem się pod Misia i dojrzałem luźny element. Nie jestem specem - nie wiem co to jest, ale wygląda na kawał żelastwa wklejony z dwóch stron na gumę.






W miejscu pokazanym strzałką na fotografii (włożyłem głowę od strony akumulatora) pękła guma (z pękniętą gumą nie ma żartów :oops: ). Odciągnąłem metal do siebie i gdy puściłem usłyszałem charakterystyczne klekotnięcie.

Podejrzewam, że znalazłem winowajcę. Proszę o pomoc i informację na temat tego elementu, co to jest i czy wystarczy to wkleić na sylikon (mam resztki *Sikaflexu-11 FC+) czy należy owo "cos" wymienić.

* Sikaflex-11 FC+ - jest elastycznym jednoskładnikowym, wiążącym pod wpływem wilgoci kitem poliuretanowym służącym do uszczelniania oraz klejenia. Nadaje się do stosowania wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.

Zastosowanie:
Trwale elastyczna masa klejąco - uszczelniająca do bardzo wytrzymałych, wodoszczelnych, elastycznych połączeń elementów konstrukcyjnych, budowlanych i wykończeniowych. Polecany do wypełniania rys, pęknięć i dylatacji (także w posadzkach przemysłowych) oraz do uszczelnień dekarskich.
Skuteczny jako klej montażowy, łączący: beton, marmur, stal, ceramikę, drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, polistyren.

Materiał odporny na warunki atmosferyczne, utlenianie i starzenie, nie agresywny, nadający się do pomalowania.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group