To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

Anonymous - 24-03-2011, 21:57

mi się nic nie przesuwają te dywaniki, tzn jak ktoś szura nogami po podłodze jak opętany to na pewno go przesunie ale mówimy o standardowym użytkowniku, chociaż w sumie jak zawsze wsiadałem po Rafim do carismy to dywan zwinięty w rulon pod nogami, a mi nigdy się to nie zdarzyło... :lol:
Tomek - 27-03-2011, 15:56

no, od wczoraj Galant na letnich laczkach
wymieniłem też filtr kabinowy i zakupiłem wycieraczki
jutro przyjdą dywaniki welurowe
sezon letni uważam za otwarty

Tomek - 20-05-2011, 16:18

założyłem te dywaniki, najtansze z Allegro - złe nie są, dywanik kierowcy sie lekko przesunal i dopasował po swojemu, troche krzywo, ale moze byc
za tą cene może być

w najbliższym czasie planuje lekkie zmiany kosmetyczne/wizualne

1. rozpórka (dla szpanu)
2. konserwa po całości + poprawić deczko kielichy
3. obszyc kierownice + nowa gałka zmiany biegów (tylko ciężko zdobyć), ew. posmaruje kierownice jakims mazidłem, ale to też rozwiązanie na chwile
4. spray do konserwacji klimy
5. wosk po całości
6. wymiana konsoli środkowej na carbon ze sporta (tylko nikt nie chce sprzedać)
7. wymiana maski na duży garb

w dalszej perspektywie:
1. reperaturki tył (przed zimą, lub po)
2. lakierowanie nakładki na próg (lewa), lakierowanie drzwi pasażera (jeśli polerka nie pomoże)
3. polerka po całości

cały czas myśle nad wymianą środka na beżową skórę + kiera od nardi

fj_mike - 20-05-2011, 16:28

Cytat:
1. rozpórka (dla szpanu)

Przynajmniej szczerze :wink: :biggrin:

tomek84 napisał/a:
7. wymiana maski na duży garb

Miałem przyjemność jechać Galem z dużym garbem, wizualnie to dużo daje.

Cytat:
1. reperaturki tył (przed zimą, lub po)

Lepiej po, zawsze to jeden sezon (i soli) mniej.

m6riano - 20-05-2011, 19:19

Cytat:
cały czas myśle nad wymianą środka na beżową skórę + kiera od nardi

do czarnego to myśle lepsza czarna skóra i srebrny "środek" ale carbon też nieźle wygląda..
ps. jak chcesz mieć prawdziwy karbon to zgłoś sie do kolegi SWEEPER, może sie jakoś dogadacie co do ceny to ci zrobi...;-)widziałem efekt na żywo...kozak...ale ponoć strasznie pracochłonne

Anonymous - 20-05-2011, 21:11

tomek84, carbon w środku to najlepiej hydrografika, za konsolę środkową krzyczą około 250 zł więc myślę że cena jak najbardziej do przyjęcia a sądzę że efekt nawet lepszy od ori carbonu.
m6riano - 20-05-2011, 21:30

Ale karbon to karbon..a nie folia...;-)
Anonymous - 20-05-2011, 21:48

m6riano, tak wygląda ori carbon który też można zrobić hydrografiką:



IMHO wygląda dobrze ale prawdziwy carbon wygląda bardziej tak:



bynajmniej taką strukturę miałem na swojej lotce wykonanej z węgla, a taką strukturę widać na każdym filmie na jutubie z instrukcjami jak zrobić sobie jakiś carbonowy element.

i jest to lepsze niż folia 3M a wytrzymałość na ścieranie ma co najmniej tak dobre jak oryginał jak nie lepsze, no i zwykłą folią nie wypełnimy wszystkich szczegółów jak przy pomocy hydrografiki.

m6riano - 20-05-2011, 22:28

Jak sie spotkam ze SWEEPEREM jutro lub pojutrze to zrobię fotki jego karbonu i wrzuce...
Tomek - 23-05-2011, 11:20

fj_mike napisał/a:
Cytat:
1. rozpórka (dla szpanu)

Przynajmniej szczerze :wink: :biggrin:


lans to podstawa, zwłaszcza w BMW, ... tzn w Galancie, ale dla większości to i tak BMW

fj_mike napisał/a:
tomek84 napisał/a:
7. wymiana maski na duży garb

Miałem przyjemność jechać Galem z dużym garbem, wizualnie to dużo daje.


że z zewnątrz wygląda lepiej to wiem, ale, że ze środka lepiej to sie nie spodziewałem, ale tylko bardziej mnie to przekonuje, że trzema mieniać

fj_mike napisał/a:
Cytat:
1. reperaturki tył (przed zimą, lub po)

Lepiej po, zawsze to jeden sezon (i soli) mniej.


jest w tym jakaś filozofia, nie są jeszcze złe, jak zrobie konserwe po całości, to i nadkola od dołu pociągne, to sie przez zime tak nie zmęczą

m6riano napisał/a:
Cytat:
cały czas myśle nad wymianą środka na beżową skórę + kiera od nardi

do czarnego to myśle lepsza czarna skóra i srebrny "środek" ale carbon też nieźle wygląda..


tyle, że jak wymienie na beżową skóre, to od razu całość: tapicerki drzwi, schowek, podłoga w beżu, jak w oryginale + konsola w "drewnie"
czarna skóra mi się nie podoba
poza tym do czarnego auta jasny beżowy środek - moim zdaniem najlepsze połączenia

m6riano napisał/a:
ps. jak chcesz mieć prawdziwy karbon to zgłoś sie do kolegi SWEEPER, może sie jakoś dogadacie co do ceny to ci zrobi...;-)widziałem efekt na żywo...kozak...ale ponoć strasznie pracochłonne


zapodaj fotki, jeśli dysponujesz
napisze do niego w kwestii ceny

Tomek - 23-05-2011, 14:22

dzisiaj po pracy na hamownie lecimy, to zobaczymy co tam drzemie pod maską
Tomek - 23-05-2011, 14:30

tak dla pewności:

http://allegro.pl/mitsubi...1581895793.html

tu jest duży garb? bo zamierzam kupić, a nie potrzeba mi 2 małych

Andrew - 23-05-2011, 14:30

tomek84 napisał/a:
zobaczymy co tam drzemie pod maską
Na pewno 2.5v6 :wink: Ciekawe ile Ci wyjdzie KM :roll:
Rafal_Szczecin - 23-05-2011, 14:31

tomek84 napisał/a:

dzisiaj po pracy na hamownie lecimy, to zobaczymy co tam drzemie pod maską



:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: zycze wieeelkiego wyniku :twisted:

Andrew - 23-05-2011, 14:31

tomek84 napisał/a:
tu jest duży garb?
Tak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group