To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer [C66A] 1.6 16V - przemiana w GTi.

rosomak1983 - 09-07-2011, 14:11

Mithrill napisał/a:
To chyba do MIVEC'a, co nie?

to do kazdego 4g92... problemem moze byc tylko do którego typu , chodzi o to po której stronie jest rozdzad.

Mithrill - 09-07-2011, 16:07

xluki, od Vogtland to chyba będzie ten zestaw do mojego, prawda?

Vogtland Colt/Lancer

Możesz coś więcej napisać o tych sprężynach?

Rossi, nic nie piszą do jakiej wersji to pasuje... :?
Ciekawe czy daje radę zamontowanie takiej turbinki.
A gdzie tam jeszcze ustawienie kompa itd. To już lepiej kupić EVO.

xluki - 09-07-2011, 16:19

Mithrill, z katalogu wynika, że pasują. Śmigałem właśnie na tych sprężynkach Volvo jakiś rok czasu, wrażenia bardzo pozytywne. Autko rewelacyjnie się prowadziło, na moje oko siadł niżej niż 3cm, ale możliwe, że amorki były już do wymiany. Prowadzenie jak gokart a było to kombi, które ważyło prawie 1400kg. Moim zdaniem warto, ponieważ cena nie jest zbyt wygórowana jak za komplet i nówki.

Aha jeszcze jedno...
Miałem do tych sprężyn kompletną dokumentację od Niemca razem z paragonem. Auto śmigało na nich prawie od nowości (6msc po zakupie auta kupione sprężyny).
Na aucie były 13lat i trzymała się oryginalna fioletowa farba :mrgreen:

rosomak1983 - 09-07-2011, 18:13

Mithrill, w twoim przypadku najprostszym rozwiazaniem jest 4g63 T badz bez tej literki.
Choc w sumie z elektryka i tak bys musiał rzeżbić...

Co do dmuchania w 4g92 bez odprezenia (najlepiej przez zmiane tłoków sie odpreża) , jestem na nie, bo nie dosc ze tam sa dosc cienkie korby to jeszcze seryjne sprezanie spore. Ale oczywiscie da sie. :D

Zielu - 09-07-2011, 20:10

O kurde jakie tanie te sprężynki Vogtland :) Ale póki co kasa idzie na co innego..
Mithrill - 09-07-2011, 22:09

Zielu, ja je zamówiłem. Zobaczymy co to będzie.
Powinny wystarczyć. Na pewno będą lepsze od MTSów. :lol:

Rossi, a jakbym tak teoretycznie ( :-D ) miał dawcę z 4G63 i przełożył z niego dosłownie wszystko tak jak leci do mojej budy (silnik, kable, kompa... wsio), to jak wygląda później montaż samego turbo od 4G63T? Są jakieś sprawy, które trzeba jeszcze później zmienić w 4G63? Czy plug&play (w co wątpię, bo zawsze jest pod górkę).
Skrzynia biegów może zostać ta sama?

rosomak1983 - 09-07-2011, 23:15

Mithrill napisał/a:
miał dawcę z 4G63 i przełożył z niego dosłownie wszystko tak jak leci do mojej budy (silnik, kable, kompa... wsio)

wiesz nie wiem jaka u Ciebie jest wiazka ale pewnie bedziesz MUSIAŁ przerobic wyjscie z wiazki silnika na deske pod warunkiem ze jest taka jak w 4g92 u mnie.
natomiast nie bedziesz miał rzeżby na poduszce bo masz z lancera GTi a pewnie z eclipse tez bedzie pasowac.
Mithrill napisał/a:
Są jakieś sprawy, które trzeba jeszcze później zmienić w 4G63?

bedziesz potrzebował
-tłoków turbo
-ECU turbo
-wtryski z turbo
-rezistor pack podłaczyc pod wiazke
-turbina, kolektor wydechowy, jak i dalszy wydech bo ty masz 1.6
-dolot (mozna sobie zrobic)
-pompa paliwa z turbo

chyba tyle.

Mithrill - 10-07-2011, 00:35

Bleee... czyli lepiej kupić Evo. :-D
Albo jakiegoś gotowca. No to zacznę szukać powoli.
C66A będę miał "w zapasie" i skupię się na doprowadzeniu go do porządku (JDM style).

Spoko, dzięki wielkie!

A tu obiecana fota mojej drogi dojazdowej zimą...
Po kilku godzinach wiatr wyrównuje poziom śniegu z tym, co leży na polu i jest ładny jazz.
Sąsiedzi zaopatrzyli się w terenówki i mają problem z głowy.



Uploaded with ImageShack.us

rosomak1983 - 10-07-2011, 01:05

heh nie blech ja swojego uturbie pewnie niedługo.
Mithrill - 10-07-2011, 17:04

OK, moi drodzy, a co z rozpórką?
Spasuje ta?

Rozpórka Allegro

Czy jednak jest tam jakaś różnica w rozstawie?

rosomak1983 - 10-07-2011, 19:00

raczej nie przypasuje... ale moze no by trzeba pomierzyc.
Postaram sie zmierzyc u siebie to Ci napisze.

Mithrill - 10-07-2011, 19:33

rosomak1983 napisał/a:
raczej nie przypasuje... ale moze no by trzeba pomierzyc.
Postaram sie zmierzyc u siebie to Ci napisze.


Byłbym wdzięczny. Chociaż zapewne masz rację, że nie będzie pasowała.
Najwyżej zrobi się jakąś customową...
Niczego już do tych starych dziadków nie robią, masakra! :(

rosomak1983 - 10-07-2011, 19:48

Mithrill, ostatnio była ori z C58 za ok 100zł :wink:
Mithrill - 17-07-2011, 20:54

Rany, korcą mnie białe felgi.
Widziałem bordowe wozy z takimi kółkami i nie wygląda to źle.
Obawiam się jedynie, że biała felga będzie się gryzła z tymi "chromowanymi" listewkami ozdobnymi.
Z nich nie zrezygnuję, a fajnych, w miarę tanich, w całości srebrnych felg z moim rozstawem i o wielkości 16-17" brakuje.
Same jakieś kolorowe bohomazy. Koniecznie muszę sprawdzić rozmiarówki 195/50R16!



A tu lakier bordo + białe fele:



Powoli zbliża się jesień, więc całkowitą przemianę zostawię sobie chyba na wczesną wiosnę.
Zwłaszcza, że strasznie się grzebię z wyborem felunku. Trudna sprawa.
Trzeba będzie przezimować na na standardowych springach i kołach.
A wiosenką założymy lotkę, sprężyny Vogtland, jakieś zacne felgi, zrobimy polerowanie i połowa sukcesu będzie za mną... :mrgreen:

Co sądzicie o przyciemnieniu szyb? Chodzi o delikatne tonowanie (35% lub 45% na tylną szybę i 35% na boki oraz jakiś pasek na przednią szybę).
Generalnie ma to na celu bardziej zmniejszenie nasłonecznienia w kabinie (mam dość parzącej kierownicy i gorących siedzeń).

m6riano - 18-07-2011, 07:02

Leć po całości..oczywiście to co dozwolone...;-)ciemne szybki i biały felunek dadzą kocur efekt..;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group