To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - EA2W '99 - stary alfer

stary alfer - 21-09-2011, 15:00

Rafal_Szczecin napisał/a:
nic tylko nogi z 4 liter powyrywac ...


Z dupy się mówi ;)

custom - 21-09-2011, 15:12

Brzydko uszkodzony :(
poszycie błotnika trochę rozciągnięte
Takim to tylko FL twarzy zrobić

sveno - 21-09-2011, 17:18

ale co się stało? Na parkingu? Sprawca uciekł? Bo to ostatnio popularne :(
stary alfer - 21-09-2011, 17:20

sveno,

http://forum.mitsumaniaki...p=934322#934322

http://forum.mitsumaniaki...p=934328#934328

fj_mike - 21-09-2011, 20:45

Rafal_Szczecin napisał/a:
moj pokazywal mniej

To ile ich miałeś :?:

stary alfer, paskudnie wygląda to uszkodzenie :|

stary alfer - 21-09-2011, 21:14

fj_mike napisał/a:
stary alfer, paskudnie wygląda to uszkodzenie


No dobrze nie jest...

Na szczęście mamy dobrego blacharza w Szczecinie, aczkolwiek Galant będzie musiał swoje odczekać na naprawę, bo deczko się na niego wysiliłem finansowo na graty.

Rafal_Szczecin - 22-09-2011, 08:08

fj_mike napisał/a:

To ile ich miałeś :?:

chyba 2 rodzaje na przod i 1 na tyl

fj_mike - 22-09-2011, 19:56

Rafal_Szczecin napisał/a:
chyba 2 rodzaje na przod

Dlatego napisałem: te większe ;)

stary alfer - 26-09-2011, 12:34

W sobotę wraz z kumplem wymieniliśmy:

1. Przewody zapłonowe NGK RC-ME964104
2. świece zapłonowe NGK V-Line 14 4 szt.
3. filtr oleju FILTRON OP 545/2, Filtr powietrza FLITRON AP 120/1
4. Olej - OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W/40 5 LITRÓW
5. Klocki hamulcowe - przód BREMBO P54017
6. Tarcze hamulcowe - przód TRW 54017 2 szt. LUC DF4345

Koszt z dwoma przesyłkami - 724 zł.

Ponadto zaciski i jarzma zostały przeszlifowane i przeczyszczone szczotką drucianą na wiertarce.

Bardzo WIELKIE dzięki dla Rafala_Szczecin, za odbieranie telefonów i przyjechanie na pomoc ;)

Po wymianie kabli, silnik nie szarpie (jeszcze).

Po wymianie klocków i tarcz, hamulce nie biją i nie skrzypią (jeszcze).

Być może powodem bicia była przyklejona do piasty tarcza hamulcowa. Piasta była dość mocno pordzewiała, a tarczę naprawdę trudno było zdjąć.

Na szczęście udało ją się wyczyścić.

Rafal_Szczecin - 26-09-2011, 12:41

Ciesze sie, ze wszystko pasowalo :)
do tego trzeba dodac, ze Marcin ma 2 tloczkowe zaciski :twisted:


zreszta byliscie dzieli, i ogarnelibyscie temat sami :wink:

stary alfer - 26-09-2011, 18:48

Rafal_Szczecin napisał/a:
i ogarnelibyscie temat sami


Taaaaa :P

Jako ciakawostkę dodam, że w filtrze powietrza wyżarta była dziura, a w puszce pozostała wyżarta część filtra i mysie bobki ;)

Sprawczyni nie odnotowano ;)

deejay - 26-09-2011, 19:39

stary alfer napisał/a:
Sprawczyni nie odnotowano


Juz dawno "wyleciała " przez wydech :D

Kleju - 26-09-2011, 19:52

Rafal_Szczecin napisał/a:
ze Marcin ma 2 tloczkowe zaciski


A jaka średnica tarczy? :) (szukam czegoś do siebie ;) )

stary alfer - 26-09-2011, 20:11

deejay napisał/a:
Juz dawno "wyleciała " przez wydech


Jak w kreskówce :)

Kleju napisał/a:
A jaka średnica tarczy?


Speszli for Ju ;)

Typ tarczy hamulcowej:wentylowany
Średnica [mm]:276
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:24
Minimalna grubość [mm]:22,4
średnica otworu centrujacego [mm]:69
Wysokość [mm]:45
Ilość otworów:4
Wymiar gwintu:12,5
średnica otworu [mm]:114,3

Kleju - 26-09-2011, 20:35

Za mała średnica dla mnie :) Ja potrzebuję 286mm, może wychodziły też w tym rozmiarze?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group