Nasze Miśki - EA2W '99 - stary alfer
stary alfer - 21-09-2011, 14:00
| Rafal_Szczecin napisał/a: | | nic tylko nogi z 4 liter powyrywac ... |
Z dupy się mówi
custom - 21-09-2011, 14:12
Brzydko uszkodzony
poszycie błotnika trochę rozciągnięte
Takim to tylko FL twarzy zrobić
sveno - 21-09-2011, 16:18
ale co się stało? Na parkingu? Sprawca uciekł? Bo to ostatnio popularne
stary alfer - 21-09-2011, 16:20
sveno,
http://forum.mitsumaniaki...p=934322#934322
http://forum.mitsumaniaki...p=934328#934328
fj_mike - 21-09-2011, 19:45
| Rafal_Szczecin napisał/a: | | moj pokazywal mniej |
To ile ich miałeś
stary alfer, paskudnie wygląda to uszkodzenie
stary alfer - 21-09-2011, 20:14
| fj_mike napisał/a: | | stary alfer, paskudnie wygląda to uszkodzenie |
No dobrze nie jest...
Na szczęście mamy dobrego blacharza w Szczecinie, aczkolwiek Galant będzie musiał swoje odczekać na naprawę, bo deczko się na niego wysiliłem finansowo na graty.
Rafal_Szczecin - 22-09-2011, 07:08
| fj_mike napisał/a: |
To ile ich miałeś |
chyba 2 rodzaje na przod i 1 na tyl
fj_mike - 22-09-2011, 18:56
| Rafal_Szczecin napisał/a: | | chyba 2 rodzaje na przod |
Dlatego napisałem: te większe
stary alfer - 26-09-2011, 11:34
W sobotę wraz z kumplem wymieniliśmy:
1. Przewody zapłonowe NGK RC-ME964104
2. świece zapłonowe NGK V-Line 14 4 szt.
3. filtr oleju FILTRON OP 545/2, Filtr powietrza FLITRON AP 120/1
4. Olej - OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W/40 5 LITRÓW
5. Klocki hamulcowe - przód BREMBO P54017
6. Tarcze hamulcowe - przód TRW 54017 2 szt. LUC DF4345
Koszt z dwoma przesyłkami - 724 zł.
Ponadto zaciski i jarzma zostały przeszlifowane i przeczyszczone szczotką drucianą na wiertarce.
Bardzo WIELKIE dzięki dla Rafala_Szczecin, za odbieranie telefonów i przyjechanie na pomoc
Po wymianie kabli, silnik nie szarpie (jeszcze).
Po wymianie klocków i tarcz, hamulce nie biją i nie skrzypią (jeszcze).
Być może powodem bicia była przyklejona do piasty tarcza hamulcowa. Piasta była dość mocno pordzewiała, a tarczę naprawdę trudno było zdjąć.
Na szczęście udało ją się wyczyścić.
Rafal_Szczecin - 26-09-2011, 11:41
Ciesze sie, ze wszystko pasowalo
do tego trzeba dodac, ze Marcin ma 2 tloczkowe zaciski
zreszta byliscie dzieli, i ogarnelibyscie temat sami
stary alfer - 26-09-2011, 17:48
| Rafal_Szczecin napisał/a: | | i ogarnelibyscie temat sami |
Taaaaa
Jako ciakawostkę dodam, że w filtrze powietrza wyżarta była dziura, a w puszce pozostała wyżarta część filtra i mysie bobki
Sprawczyni nie odnotowano
deejay - 26-09-2011, 18:39
| stary alfer napisał/a: | | Sprawczyni nie odnotowano |
Juz dawno "wyleciała " przez wydech
Kleju - 26-09-2011, 18:52
| Rafal_Szczecin napisał/a: | | ze Marcin ma 2 tloczkowe zaciski |
A jaka średnica tarczy? (szukam czegoś do siebie )
stary alfer - 26-09-2011, 19:11
| deejay napisał/a: | | Juz dawno "wyleciała " przez wydech |
Jak w kreskówce
| Kleju napisał/a: | | A jaka średnica tarczy? |
Speszli for Ju
Typ tarczy hamulcowej:wentylowany
Średnica [mm]:276
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:24
Minimalna grubość [mm]:22,4
średnica otworu centrujacego [mm]:69
Wysokość [mm]:45
Ilość otworów:4
Wymiar gwintu:12,5
średnica otworu [mm]:114,3
Kleju - 26-09-2011, 19:35
Za mała średnica dla mnie Ja potrzebuję 286mm, może wychodziły też w tym rozmiarze?
|
|
|