To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

mystek - 04-09-2011, 18:19

Mega rarytas!! Ale swoją drogą - odkąd kupiłeś panterę nie zaglądałeś jej do kufra? :D
rosomak1983 - 04-09-2011, 19:42

mystek napisał/a:
Mega rarytas!! Ale swoją drogą - odkąd kupiłeś panterę nie zaglądałeś jej do kufra?

niby zagladałem ale po pierwsze była zima wiec nie grzebałem za bardzo a tam jest podwójne dno jak pisałem. Zobacz zdjecie.

Krzyzak - 04-09-2011, 20:06

rzeczywiście oryginalny zestaw kluczy...
też zazdroszczę, bo z reguły zostają tylko 2 klucze do kół
a tu proszę - nawet klucz do szyberdachu...

rosomak1983 - 04-09-2011, 20:27

Krzyzak napisał/a:
a tu proszę - nawet klucz do szyberdachu...

heh ale ja nie ma szyberdachu tylko klime :wink: Pewnie komplet był uniwersalny.
A klucze przetrwały bo chyba prawdopodobnie nikt ich nie uzywał przynajmniej zadnych sladów nie widac.

jacek11 - 04-09-2011, 20:29

Krzyzak napisał/a:
a tu proszę - nawet klucz do szyberdachu...

to ten wygięty drut?

Krzyzak - 04-09-2011, 20:36

rosomak1983 napisał/a:
nie ma szyberdachu tylko klime

w kombi mam obie te rzeczy :P

stary alfer - 04-09-2011, 20:46

rosomak1983,

fiu, fiu...

;)

Zielu - 04-09-2011, 21:08

Rosomaku, ładny Ecli z oryginalnym wyposażeniem :) Też mam taki zestaw kluczy Mitsubishi :)

Ten "wygięty drut" akurat służy do podważania i zdejmowania dekli ozdobnych z felg, przynajmniej u mnie w Lancerze.

Swoją drogą, dziwne że przy zakupie nie zaglądałeś do bagażnika/zapasówki, dobrze że nie ma tam żadnych przykrych niespodzianek.

rosomak1983 - 04-09-2011, 21:44

byłem pewny ze z tyłu nie jest bity , widac wyraznie takze z zewnatrz. A do bagaznika pewnie zajrzałem ale nie zauwazyłem.
rosomak1983 - 05-09-2011, 23:49

Jak pewnie wiecie pantera uzyczyła swojego serca polarnemu...
Ale na pocieszenie czeka niespodzianka.

Na wstepie rozłożyłem silnik 4g63T 6 bolt na czesci; domyslacie sie chyba skad go wziałem


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Silnik nadawał sie do remontu o czym wiedziałem od poczatku i z pełna swiadomoscia wziałem :wink:
Ale spoko spoko wujo rosomak ogarnie temat :wink:

No wiec jedziemy z koksem,
Na poczatek głowica.
-nowe uszczelniacze ori Hunday
-planowanko
-dotarte zaworki
-nowe uszczelniacze wałków corteco


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Obok leza ostre wałki ponoc 2x 272 (wzniosy mierzone wieksze od serii) , łozyska chromowane po drobnych rysach, oszlifowane i osiowane razem z glowica w najlepszym podkarpackim zakładzie.


Uploaded with ImageShack.us

W miedzyczasie zabrałem sie za dół, blok został rozwiercony pod nadwymiarowe tłoki TOP LINE, mam tez kute ROSS ale wolałem zwykłe bo maja mniejsze pasowanie.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Wał poszedł na pierwszy szlif rózwniez podobnie jak cała reszta wykonana w zakładzie Lesława Kowala, o najlepszej renomie w regionie.


Uploaded with ImageShack.us
Panewki ACL race;


Uploaded with ImageShack.us
Sruby podstawy wału ARP


Uploaded with ImageShack.us

Wał i blok pomierzony po szlifierni, wszystko OK pasowanie tłoków 4 setki.


Uploaded with ImageShack.us

pierscienie top line były w zestawie.


Uploaded with ImageShack.us

Blok poszedł na czarno, pierscionki pomierzone dopasowane i juz tłoki w bloku...


Uploaded with ImageShack.us


W miedzyczasie musiałem zdobyc duzo wiedzy wydrukowac manuala no i jakos działam starannie i dokładnie. Raczej bez pospiechu.

rosomak1983 - 06-09-2011, 00:23

Dosyc mnie przyhamowała sprawa z pompa oleju, ta z silnika nie nadawała sie do niczego luzy na łozyskach i miedzy na kołach... masakra.
Miałem inna pompe do 6 bolta ktora wiedziałem ze na 100% daje cisnienie a tazke mierzyłem ja wg manuala i był poprawny luz...... ale niewiem co mi odbiło i zamówiłem nowa...


Uploaded with ImageShack.us
W sumie luz mierzony w reka (nie rozkrecałem jej tj tej nowej)
miała wiekszy niz ta co miałem w zapasie... No ale mysle w końcu nowa myale i przystapiłem do pracy,,, Jednakze cos nie grało, okazało sie ze to pompa do 7 bolta :roll: odesłałem z powrotem do Japaneze.
Troche z ta pompa mi odbijało wiem ale znalałzem dobrego fachure który zajmuje sie regeneracja pomp, Zrobił ja na cycys glancus za jedyne 120zł :D wyrownał kółka, splanował na mi minimalny luz i po zabawie z tuszem wyrównał wewnetrzna czesc pompy ktore splanowac sie nie da.
Ogólnie jeste megazadowolony z pracy tegoz fachury :D Olej w pompie az plaska jak sie nia kreci 8)

Oczywiscie trafił komplet nowych uszczelek na dół silnika , nowe uszelniacze wału itp itd.


Uploaded with ImageShack.us

co sie da i jak mi sie chce to czyszcze, maluje pieszcze :lol: :lol: :lol:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Pokrywe po długich namysłach dałem do malowaloania proszkowo na czarno na zywo ładniej wyglada :wink:


Uploaded with ImageShack.us

xcracing - 06-09-2011, 06:28

Ech ten 4G63T, może i u mnie kiedyś zagości :mrgreen:
Zazdroszcze :!:

Krzyzak - 06-09-2011, 06:35

Piotr - bardzo ładnie to wszystko wygląda - oby tak samo ładnie pracowało po skręceniu do tzw. kupy ;)
rosomak1983 - 06-09-2011, 12:25

Krzyzak napisał/a:
Piotr - bardzo ładnie to wszystko wygląda - oby tak samo ładnie pracowało po skręceniu do tzw. kupy ;)

staram sie :P

Acha wałków balansowych nie było i nie bedzie :P
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Krzyzak - 06-09-2011, 13:08

rosomak1983 napisał/a:
wałków balansowych nie było i nie bedzie

ale panewki w tym przy pompie zaślepiłeś?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group