To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Tuning? (silnika)

telewizoor - 07-07-2016, 12:05

Owczar, co masz na myśli - złamać wsad - odgadnąć co oznaczają poszczególne bloki w pamięci?

Co do efektów to wszystko rozumiem, nie musisz mi tłumaczyć : )

Owczar - 07-07-2016, 12:05

telewizoor napisał/a:
Owczar, co masz na myśli - złamać wsad - odgadnąć co oznaczają poszczególne bloki w pamięci?


Dokładnie.

madluke - 19-07-2016, 22:58

Cześć, a ma ktoś może definicje do wersji 2.5 V6 model 2001 AT? Mam zrzucony ROM, ale żadne znalezione w necie do niego nie pasują. :(

Ewentualnie czy ktoś bawił się z podmianą sterownika z późniejszych wersji (np. 2002)?

Owczar - 20-07-2016, 09:17

A co da zmiana z późniejszą wersją?
madluke - 20-07-2016, 09:36

Ponoć dają się stroić. Chciałem skonfrontować tę tezę z rzeczywistością.

[ Dodano: 20-07-2016, 23:52 ]
Udało mi się znaleźć definicje do mojego i kilku innych Galantów. :)

Dla ewentualnych szukających: ECU MR507734 ma programowalny procesor 7203 (EM2434) z modułem pamięci H8539FA.

McCoy - 21-07-2016, 01:52

Nie wystroisz tego silnika poprzez wgrywanie wirusa. 2.5 V6 jest dobry na trasy ale nie do gonitw spod świateł.
telewizoor - 21-07-2016, 09:13

McCoy, już wszyscy to napisali po dwa razy :( wiemy że tak jest
KamilR10 - 06-08-2016, 22:05

Cześć. Ostatnio gdzieś widziałem, bodajże w Hondzie kolektor wydechowy zaizolowany aby ciepło nie było rozpraszane na silnik w tak dużym stopniu, oraz izolacja termiczna wlotu powietrza. Celem tych operacji było obniżenie temperatury powietrzna dostającego się do silnika. Ktoś stosował w Galancie? Efekt wizualny czy rzeczywiście może w jakimś stopniu pomóc.
sveno - 07-08-2016, 18:48

KamilR10 napisał/a:
Efekt wizualny
raczej oszpeca.
KamilR10 napisał/a:
czy rzeczywiście może w jakimś stopniu pomóc.
przy grubych projektach pewnie tak.
Owczar - 08-08-2016, 09:35

W wolnossaku nic nie zmieni. Podczas jazdy komora jest wietrzona .
Bloody_G - 15-09-2016, 21:54

Witam wszystkich. Od niedawna jestem na forum MM. Jestem Damian lub Bloody jak kto woli. Też drążę temat zwiększenia mocy i momentu w 6a13. żeby się dowiedzieć co nie co dzwoniłem do Street Shadow Garage - SSG. Powiedzieli mi że najprostsze metody to zimny dolot ze zderzaka typu CAI oraz wydech zbudowany od silnika do końcowego typu CAT BACK i do tego strojenie. Przyrosty w zależności od stanu silnika 10-15% mocy ale nie wykluczają że może być minimalnie więcej lub mniej. 120kw * 115% = 138kw +- 187km dużo? mało? koszty spore. Odczuwalnie różnica pewnie taka jak bym koła w rozmiarze 14 założył zamiast 19. A może ktoś z was poprawił coś w swoim 2.5 v6 n/a i podpowie co ma sens a co nie. ?
Czytam powoli forum ale ze 3 lata miną zanim całe przeczytam. Może były już tematy o wspomnianych przeze mnie modyfikacjach lub zmianie wałków głowic kolektora dolotowego. Podpowiecie może jaki dział jaka strona lub jakiś link może? Będę bardzo wdzięczny i pewnie nie tylko ja. :)
Pozdro dla wszystkich :wink:

Owczar - 15-09-2016, 22:11

Najprostszy i najatańszy sposób to swap. Ostatnio na forum był swap na 3.0V6 z mitsu magna.
Hugo - 15-09-2016, 22:12

Owczar napisał/a:
Ostatnio na forum był swap na 3.0V6 z mitsu magna
Z tego co pamiętam to było to 3,5 V6 :wink:
sveno - 16-09-2016, 07:09

Bloody_G, tak jak napisał Owczar. Ten silnik jest mało rozwojowy, a dłubanie go to sztuka dla sztuki lub jak kto woli wyważanie otwartych drzwi, bo przecież jest 6a13tt, lub ewentualnie 4g7x lub Evo czyli 4g63t a tam to już wszystko możesz.
Fragu - 16-09-2016, 08:43

Kilka razy czytałem, że w Niemczech jeżdżą auta z 6a13 (Galanty i Colt(y)) na innym ECU - niby z japońskiej wersji. Daje to niby 180KM.

Coś wiecie na ten temat?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group