To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA5A by tresorex

tresorex - 28-09-2014, 21:39

Nie, tylko od przepustnicy do rozgałęzienia na głowice.
Marcino - 28-09-2014, 22:59

tresorex napisał/a:
Nie, tylko od przepustnicy do rozgałęzienia na głowice.

No to ladnie że sam kominek robi taką robote. A dysze od LPg masz w niego wkecone czy powyżej w dolot?

sveno - 28-09-2014, 23:50

Marcino napisał/a:
No to ladnie że sam kominek robi taką robote
jaką robotę? Przyrosty Nm w granicach błędu pomiaru, a mocy nawet mniej.
Aha i to nie kominek tylko kolektor był wymieniony, kominek i przypustnica zostały seryjne :)

A tak poza to gdzie ta hamownia co daje 10% ekstra? :D

tresorex - 29-09-2014, 08:49

Dysze mam wkręcone w kolektor nad listwą paliwową. Hamowaliśmy w Poznaniu w 11 aut (były 4szt EA5X). Z tego co pamiętam to pozostałe 3 gale miały moce zbliżone do serii, tylko mój był inny, ale wyniki miał podobne do badania w zeszłym roku z tej samej hamowni. Hamowane były też zupełnie inne auta np skoda octavia 1.6 (moc wyszła jak w katalogu), vectra B 2.5 V6 (również wyszło katalogowe 170KM), colt GTi po generalnym remoncie (140,7KM przy katalogowym 140KM), FTo z miveciem (wyszło mniej niż podają w katalogach), colt CA 1.6 (ubyło mu 10KM)...
sveno - 29-09-2014, 11:22

no to pięknie. Fajne gratisy dostał z fabryki. Stawałeś na kresce z innymi EA?
tresorex - 29-09-2014, 11:56

Raz startowałem na LPG z EA5W, któremu teraz wyszło 167.3KM i 225.7Nm na benzynie i został w tyle, ale gal był świeżo kupiony i jeszcze nie ogarnięty start wyszedł więc słabe porównanie, ale trzeba się ustawić jeszcze raz :) ;)
eremita - 01-10-2014, 10:47

Może masz coś tam pozmieniane przez poprzednika? Może nie tylko wsadził tam filtr stożkowy?
tresorex - 01-10-2014, 12:17

Stożka już nie ma, jest oryginalny dolot. Poprzedni właściciel też nic nie wspominał o modyfikacjach. Może w Szwecji coś było zrobione...
tresorex - 02-10-2014, 09:50

Kolega znalazł ciekawostkę:

Cytat:
THe 6A13 is the largest of the 6A1x series. It is a 2.5 litre V6 engine with a displacement of 2498 cc. It utilises a 81.0 mm x 80.9 mm bore and stroke and is available in 24-valve single overhead cam and twin turbo double overhead cam specifications. The SOHC version uses a 9.5:1 compression ratio and produces 129 kW at 5500 rpm and 230 Nm at 4500 rpm. The DOHC twin turbo uses a compression ratio of 8.5:1 and produces 191 kW at 5500 rpm and 343 Nm at 4500 rpm.


Źródło

Szkoda, że nie podają źródła tych informacji...

129kW = 175,4KM czyli blisko moich 172KM, niuty też podobnie...

Marcino - 02-10-2014, 11:55

Moze ecu masz inne, bez limitu normy Euro na europe?
tresorex - 02-10-2014, 12:00

Po numerze na naklejce to się sprawdzi?
tresorex - 04-10-2014, 18:33

Przyszedł nowy klunkier do zamontowania ;)

MATTNATTS - 04-10-2014, 18:43

Tresorex nie jesteś sam z bonusami od fabryki.Było już parę hamowanych ea z mocą ponad 170+ w serii.
Z tego co wiem to ostatni lift jest zubożony,a prelifty najmocniejsze.
Co to za graty tam masz?

Sunderland86 - 04-10-2014, 19:19

No to zima nie będzie straszna :wink:
tresorex - 04-10-2014, 19:19

Oooo... muszę poszperać w takim razie i ich poszukać :)

Te klunkry to Webasto... trochę mnie przeraża montaż po tej ilości kabli :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group