Nasze Miśki - Galant EA5A by tresorex
tresorex - 28-09-2014, 21:39
Nie, tylko od przepustnicy do rozgałęzienia na głowice.
Marcino - 28-09-2014, 22:59
tresorex napisał/a: | Nie, tylko od przepustnicy do rozgałęzienia na głowice. |
No to ladnie że sam kominek robi taką robote. A dysze od LPg masz w niego wkecone czy powyżej w dolot?
sveno - 28-09-2014, 23:50
Marcino napisał/a: | No to ladnie że sam kominek robi taką robote | jaką robotę? Przyrosty Nm w granicach błędu pomiaru, a mocy nawet mniej.
Aha i to nie kominek tylko kolektor był wymieniony, kominek i przypustnica zostały seryjne
A tak poza to gdzie ta hamownia co daje 10% ekstra?
tresorex - 29-09-2014, 08:49
Dysze mam wkręcone w kolektor nad listwą paliwową. Hamowaliśmy w Poznaniu w 11 aut (były 4szt EA5X). Z tego co pamiętam to pozostałe 3 gale miały moce zbliżone do serii, tylko mój był inny, ale wyniki miał podobne do badania w zeszłym roku z tej samej hamowni. Hamowane były też zupełnie inne auta np skoda octavia 1.6 (moc wyszła jak w katalogu), vectra B 2.5 V6 (również wyszło katalogowe 170KM), colt GTi po generalnym remoncie (140,7KM przy katalogowym 140KM), FTo z miveciem (wyszło mniej niż podają w katalogach), colt CA 1.6 (ubyło mu 10KM)...
sveno - 29-09-2014, 11:22
no to pięknie. Fajne gratisy dostał z fabryki. Stawałeś na kresce z innymi EA?
tresorex - 29-09-2014, 11:56
Raz startowałem na LPG z EA5W, któremu teraz wyszło 167.3KM i 225.7Nm na benzynie i został w tyle, ale gal był świeżo kupiony i jeszcze nie ogarnięty start wyszedł więc słabe porównanie, ale trzeba się ustawić jeszcze raz
eremita - 01-10-2014, 10:47
Może masz coś tam pozmieniane przez poprzednika? Może nie tylko wsadził tam filtr stożkowy?
tresorex - 01-10-2014, 12:17
Stożka już nie ma, jest oryginalny dolot. Poprzedni właściciel też nic nie wspominał o modyfikacjach. Może w Szwecji coś było zrobione...
tresorex - 02-10-2014, 09:50
Kolega znalazł ciekawostkę:
Cytat: | THe 6A13 is the largest of the 6A1x series. It is a 2.5 litre V6 engine with a displacement of 2498 cc. It utilises a 81.0 mm x 80.9 mm bore and stroke and is available in 24-valve single overhead cam and twin turbo double overhead cam specifications. The SOHC version uses a 9.5:1 compression ratio and produces 129 kW at 5500 rpm and 230 Nm at 4500 rpm. The DOHC twin turbo uses a compression ratio of 8.5:1 and produces 191 kW at 5500 rpm and 343 Nm at 4500 rpm. |
Źródło
Szkoda, że nie podają źródła tych informacji...
129kW = 175,4KM czyli blisko moich 172KM, niuty też podobnie...
Marcino - 02-10-2014, 11:55
Moze ecu masz inne, bez limitu normy Euro na europe?
tresorex - 02-10-2014, 12:00
Po numerze na naklejce to się sprawdzi?
tresorex - 04-10-2014, 18:33
Przyszedł nowy klunkier do zamontowania
MATTNATTS - 04-10-2014, 18:43
Tresorex nie jesteś sam z bonusami od fabryki.Było już parę hamowanych ea z mocą ponad 170+ w serii.
Z tego co wiem to ostatni lift jest zubożony,a prelifty najmocniejsze.
Co to za graty tam masz?
Sunderland86 - 04-10-2014, 19:19
No to zima nie będzie straszna
tresorex - 04-10-2014, 19:19
Oooo... muszę poszperać w takim razie i ich poszukać
Te klunkry to Webasto... trochę mnie przeraża montaż po tej ilości kabli
|
|
|