To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - ZLOT 2013 - dyskusja

szuwar - 11-09-2012, 06:39

Bartek napisał/a:
Ponad 450 km w niedzielę, a w poniedziałek dzieci do szkoły - słaby pomysł ;)


da się zrobić, najważniejsze aby termin pasował jak największej ilości MM i sprzyjał organizacji całego przedsięwzięcia.

Na zapytanie jakie otrzymałem po umieszczeniu ogłoszenia w pomorskim, zgłosiła się firma www.eventscenter.pl, może podpytamy co proponują i za ile ? tylko proszą o kontakt i konkrety

Morfi - 11-09-2012, 07:01

tak a na atrakcje wieczoru http://www.eventscenter.p...walki-w-kisielu :D
szuwar - 11-09-2012, 07:10

Morfi, miałem na myśli jakie koszta są takiej organizacji, i ich pomysły, zawsze można coś ciekawego zaczerpnąć, poza tym tacy mogę się nieźle potargować o kwoty za nocleg, i nie koniecznie musi być drogo .....

to tylko jedna z opcji, wiedzą Ci co organizowali, że to harówka i ze zlotu nie mieli za dużo czasu wspomnień jako uczestnicy

Morfi - 11-09-2012, 07:16

szuwar, napisałem to żartem. :wink: Wiem, że chcesz pomóc w organizacji tylko ciagle brakuje głównego organizatora, bo to kawał ciężkiej roboty i użerania się z ludzmi.
szuwar - 11-09-2012, 09:32

:(
Morfi napisał/a:
szuwar, napisałem to żartem.


z rana nie wszystkie trybiki trybią :)

Otrzymałem kolejną odpowiedź:

Kod:
Witam!

Chcielibyśmy przesłać Państwu propozycję organizacji zlotu,
prosiłabym 
jednak o kilka dodatkowych informacji , a mianowicie :

- jaka ilość uczestników jest przewidywana
- czego  oczekujecie Państwo w związku z ofertą cateringową
- jakie warunki powinien spełniać teren
- czy przewidujecie Państwo noclegi, jeżeli tak to dla ilu osób
- czy mielibysmy zapewnic jakieś dodatkowe atrakcje

Mamy do dyspozycji pałac z 4 hektarowym parkiem blisko od Poznania
.
Jeżeli jestescie Państwo zaintresowani lokalizacją , po udizeleniu 
odpowiedzi na powyżej zadane pytania prześlemy natychmiast ofertę.

Yoshiko - 11-09-2012, 10:12

szuwar napisał/a:
Mamy do dyspozycji pałac
chyba nas nie stać na nocleg w pałacu :|
grzesiopol - 11-09-2012, 10:26

MartinMM napisał/a:
zorganizowanie Zlotu w OW Fregata. Do dyspozycji powinniśmy mieć 430 miejsc noclegowych
ale nie tylko o miejsca do spania chodzi.
OW Fregata napisał/a:
Ośrodek FREGATA jest po generalnym remoncie i dysponuje 450 miejscami noclegowymi w 160 ogrzewanych pokojach 2, 3 i 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz balkonem. Dla wygody naszych Gości na terenie Ośrodka przygotowany jest ogrodzony, bezpłatny parking na ok. 50 miejsc.
tylko 50 miejsc parkingowych a o te najbardziej nam chodzi. A może maja jeszcze jakiś dodatkowy parking. Nie wiem dokładnie ile było w tym roku "mitsupojazdów" ale na pewno coś koło 150 szt
volve - 11-09-2012, 10:30

grzesiopol napisał/a:
tylko 50 miejsc parkingowych a o te najbardziej nam chodzi. A może maja jeszcze jakiś dodatkowy parking.


MartinMM napisał/a:
zaraz obok ośrodka znajduje się ogromna działka na której spokojnie zmieścimy ponad 150 samochodów do tego na parkingu jesteśmy wstanie ulokować 80 aut gdyby miejsca brakło udostepnimy kolejne tereny zeby wszystkich pomieścic.

grzesiopol - 11-09-2012, 10:48

volve,dzieki, jakoś mi to umknęło w ferworze czytania., pytanie tylko czy to działka utwardzona czy tylko ziemianka, bo w przypadku wystąpienia opadów będzie można poślizgać sie w błotku. :mrgreen:
MartinMM - 11-09-2012, 10:50

Wszystkich zainteresowanych dłuższym pobytem, proszę o cierpliwość najpozniej do czwartku, wtedy przekaze proponowana cene przy przedłużeniu pobytu.

volve, dzięki za pomoc :)

grzesiopol - 11-09-2012, 11:40

Zagłębiając sie dalej w temacie parkingu to czy pisząc działka na 150 pojazdów miałeś na myśli tą działkę za OW Rejs.
Tutaj z geoportalu mapka ośrodka i okolic z wyznaczonymi działkami http://maps.geoportal.gov...ariant=KATASTER ten ośrodek nie ma innego parkingu niż ten na 50 pojazdów, i piszę to nie dlatego, że sie czepiam tylko dla tego, że takie dzielenie samochodów na dwa parkingi jest bez sensu, bo nawet jak podzielisz, na tym małym organizatorzy i najlepsze a na większym reszta, i jak to określisz kto jest lepszy czy gorszy. :mrgreen: Najlepiej znaleźć coś co bedzie miało jeden wielki parking dla WSZYSTKICH.

Morfi - 11-09-2012, 11:56

To czy auta beda parkować 100m czy 500m nie ma raczej znaczenia.
Organizatorzy raczej powinni zostac wypromowani "lepszym" parkingiem chociaz to im sie nalezy.
Dla Mnie to szukanie dziury w całym.

volve - 11-09-2012, 12:01

grzesiopol napisał/a:
Najlepiej znaleźć coś co bedzie miało jeden wielki parking dla WSZYSTKICH.


Z tego co kojarzę, to na żadnym zlocie poza Wawrzką nie bylo jednego wielkiego parkingu. Tak naprawdę to raczej ciężko znaleźć ośrodek z takim parkingiem. Każdy właściciel woli jednak rozbudować ośrodek o dodatkowe obiekty niż skupiać się na wydzieleniu dużego obszaru na parking. Z obiektów masz zdecydowanie większy dochód niż z parkingu. A tak duże ośrodki i tak najczęściej w sezonie przyjmują w większości kolonie, grupy zorganizowane z transportem zbiorowym. Klienci indywidualni to jest niewielki procent.

Ogólnie to jak koszmarek pisała, można wstępnie rezerwować ośrodek, jedynie potrzeba osób, które podjęłyby się części organizacji(chodzi o część przed zlotem typu sponsorzy, kolumna itp.). Dobrze, jakby ktoś z okolicy podjechał i obejrzał dodatkowo ośrodek.

No chyba, że szukamy dalej, tylko czas nagli...

pamar - 11-09-2012, 12:12

Poza organizatorami, jest jeszcze kwestia sponsorów, a właściwie głównego sponsora! Czy JapanMotors zechce pojechać nad morze? Z jednej strony pojechali do Wilkas ale... no właśnie było jakieś ale. Trzeba to koniecznie ustalić!
szuwar - 11-09-2012, 13:18

Yoshiko napisał/a:
szuwar napisał/a:
Mamy do dyspozycji pałac
chyba nas nie stać na nocleg w pałacu :|


nie pytając się nie dowiemy :) ale to obszar Wielkopolski !! :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group