Nasze Miśki - Nowy VR-4 czaaarny :)
wookash83 - 08-05-2013, 23:07
danino88 odpowiedz masz 4 posty wyżej
lukasz12 tak jak piszesz im bardziej obciążony silnik tym większa powinna być dbałość nie tylko o komponety i montaż instalacji gazowej ale także strojenie..co miał Krzysiek zamontowane u siebie napisz do niego na PW na forum Club VR-4 miał swoją instalacje wystawioną na sprzedaż.
lukasz12 - 08-05-2013, 23:47
Myślałem, że ktoś się orientuje. Aż tak strasznie mnie to nie ciekawi żebym się rejestrował na forum VR-4
danino88 - 09-05-2013, 07:44
Cytat: | danino88 odpowiedz masz 4 posty wyżej |
Sory, nie doczytałem. Dla mnie to jest odpowiedz na wszystko
wookash83 - 23-05-2013, 10:36
w końcu była chwila więc można się było zabrać za wyrzucenie starej podstawy pod aku i zamontowanie nowej-starej od danio :
i w końcu zamontowana osłona na silnik:
D1VenO - 23-05-2013, 10:43
bardzo przyzwoity wygląd komory.
jak widzę sporo vrów jeździ po Polsce
danino88 - 23-05-2013, 11:06
Cytat: | w końcu była chwila więc można się było zabrać za wyrzucenie starej podstawy pod aku i zamontowanie nowej-starej od danio : |
Dobra robota oby do zobaczenia w piątek
Bartek - 23-05-2013, 21:32
Cytat: | jak widzę sporo vrów jeździ po Polsce |
Te jeżdżące (nie demo-car i królowie podnośników) - tak powiedzmy ponad 10 000 km rocznie to policzy na palcach drwal.....
wookash83 - 23-05-2013, 23:11
to prawda mało użytkowników VR-4/Legnum w Polsce robi rocznie sporo km pewnie inaczej to wygląda np w Anglii/Irlandii gdzie jest ich zdecydowanie więcej..
D1VenO - 24-05-2013, 10:42
tzn ze vr4 są tak awaryjne że pełno takich co więcej stoją niż śmigają czy potrzeba modyfikacji ?
pomijam demo-cary takie jak kochaja bo to auto było kupione w tym celu.
A przewija się na forum w różnych tematach że swap lub przeróbka vr4 to najtańsza modyfikacja v6
Co by nie było to po temacie widać że wookash83, masz dobre podejście do auta. podoba mi się jak ktoś dba o detale, tak trzymać.
mkm - 24-05-2013, 11:05
D1VenO napisał/a: |
A przewija się na forum w różnych tematach że swap lub przeróbka vr4 to najtańsza modyfikacja v6 |
Bo jest
Spróbuj "tradycyjnymi" metodami dociągnąć do mocy silnika VR4 i podlicz koszty i nikt Ci nie da gwarancji, że to pojeździ bezawaryjnie.
Ze swapem sprawa prosta - problemem jest tylko znalezienie godnego (czytaj niezatyranego i co najważniejsze przy krajowych zarobkach - taniego) dawcy
D1VenO - 24-05-2013, 11:31
ale że ktoś już próbował turbić v6 ? ze znacie koszta i efekt ?
wookash83 - 24-05-2013, 21:25
z modyfikacjami V6 już były osobne tematy i wszystko rozbijało się o koszta nawet nie wiem czy w końcu ktoś nie tylko w teorii się za to porządnie zabrał..
a co do VR-4 to na pewno poprzez bardziej skomplikowaną konstrukcję silnika i generowaną moc koszta jej utrzymania są większe niż V6 i jeśli trafi na osobę która nie tnie na kosztach utrzymania i nie modzi za mocno to na pewno nie są awaryjne.
a znalezienie z pewnego źródła VR-4 to już inna historia to co pisał mkm w Polskich warunkach MEGA misja..
danino88 - 24-05-2013, 22:44
Cytat: | a co do VR-4 to na pewno poprzez bardziej skomplikowaną konstrukcję silnika i generowaną moc koszta jej utrzymania są większe niż V6 i jeśli trafi na osobę która nie tnie na kosztach utrzymania i nie modzi za mocno to na pewno nie są awaryjne. |
no właśnie
Cytat: | a znalezienie z pewnego źródła VR-4 to już inna historia to co pisał mkm w Polskich warunkach MEGA misja.. |
wiem coś o tym
wookash83 - 15-06-2013, 20:42
Kilka zdjęć z Elbe dziś musiałem wrócić niestety a wielka szkoda impreza tam jest przednia i trochę samochodów pojawiło się oczywiście królował niemiecki tuning niektóre dodatki do aut przekraczały zdecydowanie wartości aut ale kto bogatemu zabroni
wśród tych wszystkich aut była 2 VR-4 zapakowały koło siebie oczywiście
wookash83 - 15-06-2013, 20:44
po przywitaniu Wojtek pokazał nowe poduszki dla pieszych zamontowane w Sigmie
|
|
|