Nasze Miśki - CA4A Błękitne Malibu
ozzy89 - 10-05-2013, 10:48
no i wreszcie Colt dostał, to co chciałem mu od zawsze założyć - lotka ze stopem chyba dobrze, że nigdy nie udało mi się pomalować GTi-kowej
Tomek - 18-05-2013, 12:53
20 minut roboty w czwartek i lotka na swoim miejscu:
niestety ledy nie świecą, prąd jest, ale stop nie świeci
Tomek - 27-05-2013, 11:44
jakiś już czas temu zauważyłem, że wolne obroty są na poziomie ~500 rpm
poza tym często huśtają się obroty
z tego co pamiętam ozzy pisał, że wymieniał całą przepustnicę, zresztą stara przepustnica była w aucie
tylko co teraz? wymieniać znowu krokowca/przepustnicę ??
czy może zacząć od resetu ECU ? tak jak sie to robi w Galancie?
mkm - 27-05-2013, 11:50
tomek84, a co Leszek regulował, bo nie pamiętam?
Ja mam teorię związaną z syfem. Zmienia się temperatura i Colt trochę głupieje.
Trochę jak katar - w większości przypadków sam przechodzi.
Zacznij od resetu, przegoń go do pracy i jak nie minie to szukaj.
mkm - 27-05-2013, 11:51
a! i Przeczyść masę od aku.
Tomek - 27-05-2013, 12:00
mkm napisał/a: |
tomek84, a co Leszek regulował, bo nie pamiętam? |
zawory
mkm napisał/a: | Ja mam teorię związaną z syfem. Zmienia się temperatura i Colt trochę głupieje.
Trochę jak katar - w większości przypadków sam przechodzi. |
to też opcja
jak znajdę czas to ściągnę, w Galancie to samo i się zrobi 2 za jednym zamachem
mkm napisał/a: |
Zacznij od resetu, |
tak właśnie zrobię
mkm - 27-05-2013, 12:02
To podjedż jeszcze na zapłon i "kręcenie śrubkami"
Tomek - 27-05-2013, 12:42
mkm napisał/a: | To podjedż jeszcze na zapłon i "kręcenie śrubkami" |
zapłon Leszek sprawdził i uznał, że jest bardzo dobrze ustawiony
Tomek - 28-06-2013, 11:28
tomek84 napisał/a: |
jakiś już czas temu zauważyłem, że wolne obroty są na poziomie ~500 rpm
poza tym często huśtają się obroty
z tego co pamiętam ozzy pisał, że wymieniał całą przepustnicę, zresztą stara przepustnica była w aucie
tylko co teraz? wymieniać znowu krokowca/przepustnicę ??
czy może zacząć od resetu ECU ? tak jak sie to robi w Galancie? |
nie było czasu nic sprawdzić
teraz dzwoniła Ewelina, że auto cały czas gaśnie, zaraz po odpaleniu
odpala (obroty na chwile są 2 tyś), obroty spadają do zera
zacząć od resetu ECU ? czy od razu szukać dale i coś ewentualnie podmieniać ?
Tomek - 28-06-2013, 20:35
ogólnie nie jest źle
odpala bez problemu, jedynie co to miał b. niskie wolne obroty i przy hamowaniu potrafił zgasnąć
do domu dojechał bez problemu, ale zauważyłem że śmierdzi z wydechu, jakby nie dopalał benzyny
w każdym razie podkręciłem wolne obroty do sensownego poziomu i pojechałem w drogę
dołożyłem mu do pieca "kilka" razy
i jest dobrze
jutro jeszcze reset ECU i powinien śmigać długie lata
Tomek - 01-07-2013, 21:37
te same problemy dzisiaj
przetestowałem tylko tyle, że gaśnie jak jest zimny, jak się go sztucznie potrzyma na obrotach, aż się rozgrzeje, to jeździ normalnie
gdzie szukać przyczyny?
ozzy89 - 01-07-2013, 22:08
Może podmień przepustnicę. Ta, którą dołączyłem do auta jest sprawna, tylko śrubka z regulacji obrotów się zapiekła. Jeśli dobrze pamiętam, to w przepustnicach z 4G63 jest taka sama metalowa.
robertdg - 01-07-2013, 22:17
Krokowy, czujnik temperatury ECU
Tomek - 01-07-2013, 22:33
ozzy89 napisał/a: |
Może podmień przepustnicę. Ta, którą dołączyłem do auta jest sprawna, tylko śrubka z regulacji obrotów się zapiekła. Jeśli dobrze pamiętam, to w przepustnicach z 4G63 jest taka sama metalowa. |
no to fajnie wiedzieć, bo już miałem kupować "nowe graty"
a jest tam krokowiec i TPS?
póki co przy pomocy mkm-a ustaliłem jeden fakt - zaśniedziały kabel masowy na łączeniu z podłużnicą, za ciemno i za późno żeby działać, ale odpiąłem aku i zresetowałem obroty
jak na tą chwilę to jest pięknie, a ile to dało to się okaże rano
w każdym razie w weekend muszę to łączenie masy poprawić, to pierwsze
jak odpiąłem aku to pod spodem niezły syf - hałda jakiegoś białego proszku, jakby się coś utleniło, także chyba będę musiał podstawę zdemontować i wyczyścić wszystko
ozzy89 - 01-07-2013, 23:12
tomek84 napisał/a: | a jest tam krokowiec i TPS?
|
jest komplet
tomek84 napisał/a: | jak odpiąłem aku to pod spodem niezły syf - hałda jakiegoś białego proszku, jakby się coś utleniło, także chyba będę musiał podstawę zdemontować i wyczyścić wszystko |
To ze starego aku. Nowy wymieniałem na szybko i się nie przyjrzałem.
|
|
|