To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CA4A Błękitne Malibu

ozzy89 - 10-05-2013, 10:48

no i wreszcie Colt dostał, to co chciałem mu od zawsze założyć - lotka ze stopem :) chyba dobrze, że nigdy nie udało mi się pomalować GTi-kowej :lol:
Tomek - 18-05-2013, 12:53

20 minut roboty w czwartek i lotka na swoim miejscu:




niestety ledy nie świecą, prąd jest, ale stop nie świeci

Tomek - 27-05-2013, 11:44

jakiś już czas temu zauważyłem, że wolne obroty są na poziomie ~500 rpm
poza tym często huśtają się obroty
z tego co pamiętam ozzy pisał, że wymieniał całą przepustnicę, zresztą stara przepustnica była w aucie
tylko co teraz? wymieniać znowu krokowca/przepustnicę ??
czy może zacząć od resetu ECU ? tak jak sie to robi w Galancie?

mkm - 27-05-2013, 11:50

tomek84, a co Leszek regulował, bo nie pamiętam?
Ja mam teorię związaną z syfem. Zmienia się temperatura i Colt trochę głupieje.
Trochę jak katar - w większości przypadków sam przechodzi.

Zacznij od resetu, przegoń go do pracy i jak nie minie to szukaj.

mkm - 27-05-2013, 11:51

a! i Przeczyść masę od aku.
Tomek - 27-05-2013, 12:00

mkm napisał/a:

tomek84, a co Leszek regulował, bo nie pamiętam?


zawory

mkm napisał/a:
Ja mam teorię związaną z syfem. Zmienia się temperatura i Colt trochę głupieje.
Trochę jak katar - w większości przypadków sam przechodzi.


to też opcja
jak znajdę czas to ściągnę, w Galancie to samo i się zrobi 2 za jednym zamachem

mkm napisał/a:

Zacznij od resetu,


tak właśnie zrobię

mkm - 27-05-2013, 12:02

To podjedż jeszcze na zapłon i "kręcenie śrubkami" :wink:
Tomek - 27-05-2013, 12:42

mkm napisał/a:
To podjedż jeszcze na zapłon i "kręcenie śrubkami" :wink:


zapłon Leszek sprawdził i uznał, że jest bardzo dobrze ustawiony

Tomek - 28-06-2013, 11:28

tomek84 napisał/a:

jakiś już czas temu zauważyłem, że wolne obroty są na poziomie ~500 rpm
poza tym często huśtają się obroty
z tego co pamiętam ozzy pisał, że wymieniał całą przepustnicę, zresztą stara przepustnica była w aucie
tylko co teraz? wymieniać znowu krokowca/przepustnicę ??
czy może zacząć od resetu ECU ? tak jak sie to robi w Galancie?


nie było czasu nic sprawdzić

teraz dzwoniła Ewelina, że auto cały czas gaśnie, zaraz po odpaleniu
odpala (obroty na chwile są 2 tyś), obroty spadają do zera

zacząć od resetu ECU ? czy od razu szukać dale i coś ewentualnie podmieniać ?

Tomek - 28-06-2013, 20:35

ogólnie nie jest źle
odpala bez problemu, jedynie co to miał b. niskie wolne obroty i przy hamowaniu potrafił zgasnąć
do domu dojechał bez problemu, ale zauważyłem że śmierdzi z wydechu, jakby nie dopalał benzyny

w każdym razie podkręciłem wolne obroty do sensownego poziomu i pojechałem w drogę
dołożyłem mu do pieca "kilka" razy :lol:
i jest dobrze

jutro jeszcze reset ECU i powinien śmigać długie lata

Tomek - 01-07-2013, 21:37

te same problemy dzisiaj
przetestowałem tylko tyle, że gaśnie jak jest zimny, jak się go sztucznie potrzyma na obrotach, aż się rozgrzeje, to jeździ normalnie
gdzie szukać przyczyny?

ozzy89 - 01-07-2013, 22:08

Może podmień przepustnicę. Ta, którą dołączyłem do auta jest sprawna, tylko śrubka z regulacji obrotów się zapiekła. Jeśli dobrze pamiętam, to w przepustnicach z 4G63 jest taka sama metalowa.
robertdg - 01-07-2013, 22:17

Krokowy, czujnik temperatury ECU
Tomek - 01-07-2013, 22:33

ozzy89 napisał/a:

Może podmień przepustnicę. Ta, którą dołączyłem do auta jest sprawna, tylko śrubka z regulacji obrotów się zapiekła. Jeśli dobrze pamiętam, to w przepustnicach z 4G63 jest taka sama metalowa.


no to fajnie wiedzieć, bo już miałem kupować "nowe graty"

a jest tam krokowiec i TPS?

póki co przy pomocy mkm-a ustaliłem jeden fakt - zaśniedziały kabel masowy na łączeniu z podłużnicą, za ciemno i za późno żeby działać, ale odpiąłem aku i zresetowałem obroty
jak na tą chwilę to jest pięknie, a ile to dało to się okaże rano

w każdym razie w weekend muszę to łączenie masy poprawić, to pierwsze

jak odpiąłem aku to pod spodem niezły syf - hałda jakiegoś białego proszku, jakby się coś utleniło, także chyba będę musiał podstawę zdemontować i wyczyścić wszystko

ozzy89 - 01-07-2013, 23:12

tomek84 napisał/a:
a jest tam krokowiec i TPS?


jest komplet ;)

tomek84 napisał/a:
jak odpiąłem aku to pod spodem niezły syf - hałda jakiegoś białego proszku, jakby się coś utleniło, także chyba będę musiał podstawę zdemontować i wyczyścić wszystko


To ze starego aku. Nowy wymieniałem na szybko i się nie przyjrzałem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group