To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Patrykowa Sigma

szpala85 - 21-02-2014, 20:11

bo ogólnie świeci mi się chek .... silnik krokowy sprawny a obroty mi faluja jak się rozgrzeje i czasami gaśnie na luzie .... dzisiaj poratowałem się śrubką na przepustnicy i podniosłem obroty na 1500 rpm ... już nie gaśnie hehe ... ale jak by nie było coś jest nie tak

a najlepsze jak włączę klimę to normalnie podbija obroty :wink:

wojtas - 21-02-2014, 20:17

Po prawej stronie nóg pasażera, na równi ze schowkiem.
jacek11 - 23-02-2014, 12:23

Ładny Galant :wink:
szpala85 - 24-02-2014, 18:17

wojtas, dzięki .. jutro będę patrzył czy przypadkiem mi kendziory nie wylały :wink:

btw. dzisiaj zmieniłem tylnie tracze ... stare były masakrą .... klocki mi się rozwarstwiały ... zaciski w ogóle nie pracowały nie wspominając już o tłoczkach ...


i patrzcie jak mało miejsca jest z przodu felgi 15' te sigmowe , pomiędzy zaciskiem i felgą ...
ledwo starcza na odważniki ...


marycjusz - 24-02-2014, 21:25

hmmm to sigmowe fele ori ? Kurde, przecież sigmowe fele mają ET 46 - ja w mojej też mam oryginalne, ale nie zauważyłem żeby tak ciasno było - aż sprawdzę jutro u siebie.
szpala85 - 25-02-2014, 17:42

dobra komp wymieniony na ten co dostałem od automata i sigma w końcu pokazała i wymrugała mi błąd ... nie działał ten pierdolnik przy przepustnicy nie krokowy tylko po drugiej stronie ... po rozebraniu okazało się ze zębatka przeskoczyła i silniczek nie mógł obracać zębatką .. przestawiłem zębatkę i już nie ma błędu :wink:

naprawiłem spryskiwacze reflektorów , a dokładnie zaworki ciśnieniowe przy spryskach ... ori były już znokałtowane czasem kupiłem zaworki zwrotne 10mm do paliwa i działąją jak ta lala hehe

zaczęło się dziać coś dziwnego z silnikiem ... na zimnym z wydechu leci taka ala para i zapach jest tak jak w galu znaczy normalne spaliny ...... ale jak się rozgrzeje to zaczyna palić olej ... robi się niebiesko za sigmą ... nie wiem co mogłem źle skręcić ...
chyba czeka mnie znowu ściąganie głowic ... albo pierścienie tłokowe siadły :|

jacek11 - 25-02-2014, 22:09

Jaki masz olej?
deejay - 25-02-2014, 22:14

szpala85 napisał/a:
zaczęło się dziać coś dziwnego z silnikiem ... na zimnym z wydechu leci taka ala para i zapach jest tak jak w galu znaczy normalne spaliny ...... ale jak się rozgrzeje to zaczyna palić olej ... robi się niebiesko za sigmą ... nie wiem co mogłem źle skręcić ...
chyba czeka mnie znowu ściąganie głowic ... albo pierścienie tłokowe siadły :|


Cofnij sie kilka tematów i spr. co napisałem i radziłem .

szpala85 - 25-02-2014, 23:10

jacek11, 5w40 total .....

deejay, ale ze panewki ? co maja panewki do spalenia oleju ? :wink:

szpala85 - 25-02-2014, 23:11

a na bagnecie czyściutki złoty tak jak wlałem ....
jacek11 - 26-02-2014, 02:07

Planowałeś głowicę? Czym je dokręcałeś?
deejay - 26-02-2014, 10:07

szpala85 napisał/a:

deejay, ale ze panewki ? co maja panewki do spalenia oleju ? :wink:


Jeśli auto spala olej na biegu jałowym i kopci bez dodawania gazu to przeważnie są pierścienie , a jesli popracuje ok 5 min na biegu jałowym i po ponownym dodaniu gazu pojawia sie dymek to wina za takie zjawisko są uszkodzone gumki zaworowe lub prowadnice zaworowe nic innego .

Ps:Napisałem wcześniej ze nie wróżę długo temu silnikowi , o to mi chodziło .

GóR3K - 26-02-2014, 14:17

Szpala mój silnik cały czas czeka na Ciebie :p
szpala85 - 26-02-2014, 18:37

hehe dobra panowie sytuacja opanowana :wink:
dzisiaj przependziłem sigmę na wyższych obrotach i już nie pali o dziwo oleju :wink:

prawdopodobnie też moja wina bo zalałem za dużo do silnika oleju dużo ponad maximum

ale cały czas psuje mi się ta zębatka przy przepustnicy ... mianowicie jak odpalam silnik to zeębatka przeskakuje i sie blokuje i od razu zaswieca się chek .... czy po założeniu zębatki muszę jakoś ustawiać tego ślimaka ??? bo to ewidentnie jego wina skręca zębatkę za bardzo w dół ... wtedy słyszę trykniecie i już wiem że muszę znowu rozkręcać



dziś wymieniłem wycieraczki
byłem też u tłumikarzy ... wymianę całego wydechu od początku do końca wycenili mi na 800~900 zł ...z moim katem ... resztą oni sie zajmą czyli spawanie i zamówienie części do dziuni ... drogo ? :wink:

wojtas - 26-02-2014, 21:52

To zależy, jeśli wsadzą ci zamienniki dostępne na rynku, to wyjdzie mniej więcej tak:
- tłumik końcowy 130,
- tłumik środkowy 100,
-plecionka przedniej głowicy 40,
-plecionka tylnej głowicy 70,
-kawałki rurki 40zł,
-spawanie prąd itp. 50zł,
-uszczelki 50zł.
=480zł.
A efekt końcowy może cię rozczarować.
Generalnie nic z zamienników nie brzmi tak jak oryginał zazwyczaj są o wiele głośniejsze, choć spotkałem jedną sigmę która na polskich zamiennikach była cichsza niż wypalony oryginał. Proponuję rozbić świnkę i zbudować kwas na wzór oryginału, sam kiedyś tak pewnie zrobię, gdy będę zmuszony. :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group