| 
				
					| Nasze Miśki - Miał być, no i jest ...
 
 Tomek - 01-09-2014, 10:58
 
 
  	  | Cytat: |  	  | tomek84, to co teraz rower kupujesz?
   | 
 
 rower mam pod domem
 dla żony rower muszę kupić
 WreX - 01-09-2014, 12:39
 
 tomek84, dobra dobra, a z tym "mustangiem" to Ty tak na serio?
 Tomek - 01-09-2014, 12:42
 
 
  	  | Cytat: |  	  | tomek84, dobra dobra, a z tym "mustangiem" to Ty tak na serio? | 
 
 ale to nie dziś, nie jutro
 mówiłem już, że mam motor, mam colta (to jest auto, choć nie wygląda)
 za rok niecały, najwcześniej na wiosnę kupię sobie auto
 co to będzie to nie wiem, bo jak mówiłem ja mam pomysłów dużo
 choć na dzisiaj wygląda to tak, że będzie to coś amerykańskiego (może mustang, ale nie wiem na pewno)
 
 jak mustang to raczej V8, nie V6
 Jackall - 01-09-2014, 12:54
 
 
 Dobrze, że udało Ci się nim pojawić na zlocie bo wodą w płynie średnio się zasypuje auta służbowe 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | Samochód sprzedany | 
  przy okazji mogłem się przekonać czy może skutkować oddanie auta w ręce MKM'a, może i ja się kiedyś doczekam   A co do mustanga to mi się podoba jedynie Mach I fastback
   
   Tomek - 01-09-2014, 12:59
 
 
  	  | Jackall napisał/a: |  	  | przy okazji mogłem się przekonać czy może skutkować oddanie auta w ręce MKM'a, może i ja się kiedyś doczekam   | 
 
 a trzeba dodać, że już oglądałeś lekko przybrudzonego, kilka dni po myciu i 400 km trasy
 Jackall - 01-09-2014, 13:10
 
 
 wiem, wiem ale te relingi nawet wtedy powalały na kolana 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | lekko przybrudzonego, kilka dni po myciu i 400 km trasy | 
 WreX - 01-09-2014, 13:11
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | że będzie to coś amerykańskiego (może mustang, ale nie wiem na pewno) | 
 
 Przecież to nie skręca
   
 Chcesz wyjść poza ramy rynku japońskiej motoryzacji?
 Tomek - 01-09-2014, 13:19
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | Przecież to nie skręca   | 
 
 jeździłeś?? ja wieloma amerykańcami jeździłem
 poza tym, do miasta mam motor i Colta
 a cokolwiek poza tym bym nie kupił, to tylko będzie zabawka, bo do jazdy za miasto mamy służbówkę mojej żony
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | Chcesz wyjść poza ramy rynku japońskiej motoryzacji?
 | 
 
 zawsze chciałem amerykańca
 ale już połączenie japoniec na rynek amerykański też wchodzi w grę
 WreX - 01-09-2014, 13:53
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | jeździłeś?? | 
 
 Wiedziałem, że to napiszesz ;> Nie musiałem
  : 
 https://www.youtube.com/watch?v=7Alc3wUNulM
 
 https://www.youtube.com/watch?v=ajKNJiExjXM
 
 
 A tak na poważnie, nie wiem nie znam się, jednak uważam, że japońska precyzja>USA przy sterowności pojazdów powiedzmy do 2003, uargumentuje to tylko tym, że w USA mają więcej "prostych" dróg niż w europie czy też Japonii.
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | ale już połączenie japoniec na rynek amerykański też wchodzi w grę 
 | 
 
 Jak widziałem kilka japońców w wersji na rynek USA to aż się płakać chciało jak można tak zbezcześcić i zhamerykanić pojazd ;p ale to może kwestia gustu... ale mam wrażenie, że większość pojazdów powiedzmy do 2000 jest robiona na jedno kopyto, a szczególnie wnętrze, wygląda wszędzie bardzo podobnie, od razu widać ten "wide style"... ale to może tylko moje wrażenie...
 Tomek - 01-09-2014, 14:02
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | A tak na poważnie, nie wiem nie znam się, jednak uważam, że japońska precyzja>USA przy sterowności pojazdów powiedzmy do 2003, uargumentuje to tylko tym, że w USA mają więcej "prostych" dróg niż w europie czy też Japonii.
 | 
 
 jasne jest, że amerykańce mają gorsze sterowanie, z powodów jakie podałeś
 ale powyższe filmiki nie maą z tym nic wspólnego
 to co pokazują ci goście, to czysty brak panowania nad swoim autem
 do tego jakbyś zobaczył na jakich oponach się w USA jeździ to byś się uśmiał
 kolejna kwestia: na eventach, głównie właśnie "mustangowych" wylewa się olej (chyba) na kawałek drogi i tam jest palenie gumy, w trakcie przejazdu kolumny
 po prostu każdy przystaje na kilka chwil, pali gumę, potem jedzie dalej
 oczywiście nie wiedząc o tym, jak ten olej wpływa potem na trakcję
   
 w USA taki Mustang przyciąga większość takich debili, jak u nas BMW 316 w gazie
 dlatego właśnie chcę go mieć
   
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | Jak widziałem kilka japońców w wersji na rynek USA to aż się płakać chciało jak można tak zbezcześcić i zhamerykanić pojazd ;p ale to może kwestia gustu...
 | 
 
 mnie się właśnie to podoba
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | ale mam wrażenie, że większość pojazdów powiedzmy do 2000 jest robiona na jedno kopyto, a szczególnie wnętrze, wygląda wszędzie bardzo podobnie, | 
 
 i właśnie o to chodzi
 
 za to pojazwy od ~2000 do ~2010 są obleśne w środku, np. to:
 
 http://media.caranddriver...-s-1280x782.jpg
 
 a na Chargera z 2014 roku nie mam kasy, taki klimat
 a jeździłem i by mi leżał jak nic
 WreX - 01-09-2014, 14:08
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | ale powyższe filmiki nie maą z tym nic wspólnego | 
 
 Sieję troszkę dramatu
   
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | jasne jest, że amerykańce mają gorsze sterowanie, z powodów jakie podałeś 
 | 
 
 Dlatego u mnie od razu odpadają, no ale u Ciebie są inne kryteria, pewnie po zakrętach szaleć nie będziesz, a jak już to bączki pod biedronką będziesz kręcić
   
 Niemniej obyś kupił co chcesz i był zadowolony ;>
 Tomek - 01-09-2014, 14:12
 
 
  	  | WreX napisał/a: |  	  | Dlatego u mnie od razu odpadają, no ale u Ciebie są inne kryteria, pewnie po zakrętach szaleć nie będziesz, a jak już to bączki pod biedronką będziesz kręcić
   | 
 
 że tak powiem, źlem się wyraził
 gorsze sterowanie w amerykańcach to miałem na myśli po prostu gorszy promień skrętu (duży)
 w zakrętach chodzi tak samo
 
 jeździłem wieloma amerykańcami, różnej klasy i masy i nie widzę różnicy
 WreX - 01-09-2014, 14:59
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | gorsze sterowanie w amerykańcach to miałem na myśli po prostu gorszy promień skrętu (duży) 
 | 
 
 No jak na razie ja się nie spotkałem z większym promieniem skrętu  w osobówce niż w naszych Miśkach ;>
 
 
  	  | tomek84 napisał/a: |  	  | w zakrętach chodzi tak samo 
 | 
 Tego nie wiem, ale wydaje mi się, że gorzej ;p
 Tomek - 01-09-2014, 17:15
 
 Wracając do auta, które jest bohaterem tego tematu, to dzwonił do mnie nowy właściciel i miał 2 pytania, czy też małe problemy.
 
 1. przednie halogeny podczas jazdy nie wyłączają się przyciskiem. Dopiero po wyłączeniu świateł mijania halogeny się wyłączyły. O co kaman? bo przyznaję, że ja chyba ani raz nie użyłem w tym aucie lamp przeciwmgłowych
 
 2. po odpaleniu auta obroty skoczyły do ok. 2 tyś i tak było ~2 minuty, potem spadły do 1.5 tyś, a potem znów na 2 tyś.
 Od razu zapytałem, czy włączył od razu klimę i mówi, że tak.
 Wiadomo, że klima podbija te obroty o kilka stówek, ale żeby aż tak?
 Mógłby ktoś odpalić zimnego Galanta i nagrać film jak się zachowują obroty?
 Jackall - 01-09-2014, 17:29
 
 
 poczekaj chwilę 	  | tomek84 napisał/a: |  	  | Mógłby ktoś odpalić zimnego Galanta i nagrać film jak się zachowują obroty? | 
   
 |  | 
 |  |