To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Avance Czarna Perła by komarsnk

Owczar - 02-10-2015, 09:57

Już dokładnie nie pamiętam bo to dawno temu było

Wyczyscilem plaster miodu rozpuszczalnikiem. Trochę nakropilem samego maf i lekko przedmuchalem. Ogólnie jest delikatny i trzeba uważać, ale nie powinno my się nic stać.

komarsnk - 02-10-2015, 11:06

mati_z napisał/a:
Wczoraj jeszcze zauważyłem, że zanim się rozgrzeje i przełączy na gaz to jest taki jaki jakby dołek w przyspieszeniu w zakresie 1000-1500 obr/min

Czyli masz bardzo podobne objawy do opisywanych tutaj przez kilku userów :)
Owczar napisał/a:
Już dokładnie nie pamiętam bo to dawno temu było
Wyczyscilem plaster miodu rozpuszczalnikiem. Trochę nakropilem samego maf i lekko przedmuchalem. Ogólnie jest delikatny i trzeba uważać, ale nie powinno my się nic stać.

Ja bym to czyścił bezdotykowo szprajem do czyszczenia egr, gaźników i przepustnic.

mjsystem - 02-10-2015, 17:18

mati_z napisał/a:
mjsystem, komarsnk, macie jakieś dowody czy powtarzacie mity? Tak odkręcacie w domu kuchenkę gazową przy temperaturze 25 stopni to też Wam gluty lecą?
Taką temperaturę ustawił mi kumpel "gazownik" i jest w porządku. Jeśli temperatura byłaby zbyt niska to wystąpiłoby szarpanie na gazie, a takich problemów nie zaobserwowałem
Minimum, to 35 stopni. I to minimum, a nie optimum. Zapłacisz, za nowy reduktor, bo padnie Ci membrana w reduktorze, to się dowiesz dlaczego masz za niską temperaturę.
jacek11 - 03-10-2015, 17:30

Co gazownik,to inne zdanie.Ja w poprzednim galu miałem instalację od nowości auta,która przełączała się sekundę po odpaleniu.Co prawda była to instalacja drugiej generacji,ale z parownikiem nie było problemów.Tak że nie wiadomo komu wierzyć :roll:
komarsnk - 04-10-2015, 13:57

Dobra - na zewnątrz 7 a Coolant temp=21 więc czujnik do wymiany. Jak na złość jak nie wpiąłem się do logowania to marudził na zimno... Ostatnio zauważyłem, że lubi przymulić po zmianie biegu z 1 na 2 na zimno przy lekko wciśniętym gazie (jak to zwykle na zimno). Może faktycznie skrzynia za zimno już nie pracuje dobrze... Zrobię jeszcze rest i zobaczę co się będzie działo.
Hugo - 04-10-2015, 17:01

A mój jak na razie nie przymula, mimo, że rano tylko +3 st. C.
komarsnk - 04-10-2015, 17:33

Pięknie - teraz już wiem dlaczego mi ścina jedną oponę delikatnie od zewnatrz. Jednak nie przez zbieżność ale przez to, że z tej strony auto stoi prawie 3cm wyżej :-X
Przy okazji wymiany sanek muszę zrobić generalny przegląd zawiasu z tyłu i przełożę jednak na próbę sprężyny z sedana... :x

Hugo - 04-10-2015, 17:56

komarsnk napisał/a:
Pięknie - teraz już wiem dlaczego mi ścina jedną oponę delikatnie od zewnatrz
Myślałem, że przez ten 2 pinowy czujnik temperatury :mrgreen:
Owczar - 04-10-2015, 20:29

Żeby temp silnika i otoczenia była równa, auto musiałoby postać ze 3 dni. Ja bym tak pochopnie czujnika nie zmieniał.
komarsnk - 04-10-2015, 20:34

Owczar napisał/a:
Żeby temp silnika i otoczenia była równa, auto musiałoby postać ze 3 dni. Ja bym tak pochopnie czujnika nie zmieniał.

Myślałem, że 15 godzin przez noc jak postoi to temperatury się jednak zbliżą do siebie - aż takie dużej różnicy by chyba nie było. Niemniej jak znajdę chwilę to posprawdzam go jeszcze wg manuala.

Owczar - 04-10-2015, 20:45

To jest spora pojemność cieplna. Jak zostawiam na noc garnek rosołu to na drugi dzień po pracy nie ma jeszcze temp pokojowej.
mjsystem - 05-10-2015, 14:33

komarsnk napisał/a:
Ostatnio zauważyłem, że lubi przymulić po zmianie biegu z 1 na 2 na zimno przy lekko wciśniętym gazie (jak to zwykle na zimno). Może faktycznie skrzynia za zimno już nie pracuje dobrze...
To nie skrzynia. Na 100%. Bez zmiany biegu jest to samo....
komarsnk - 09-10-2015, 19:12

Owczar napisał/a:
To jest spora pojemność cieplna. Jak zostawiam na noc garnek rosołu to na drugi dzień po pracy nie ma jeszcze temp pokojowej.

OK - dziś zrobiłem loga i lekko przymuliło po zmianie biegu - może coś będzie widać.
Ja jeszcze muszę dokładnie sprawdzić wskazania TPS bo coś dziwne te wartości tutaj pokazuje. Pytanie: czy przy maks. wciśniętym pedale gazu ma pokazywać 100%

Sprawa 2: czy taka fasolka jak poniżej jest w jakikolwiek sposób naprawialna?

To jest od strony łba śruby - od nakrętki jest OK - druga strona też OK, tylko ta jedna :(
Nie da się na tym poprawnie ustawić zbieżności co nie?

Sprawa 3: zamieniłem dziś sprężyny z amorkami na te z sedana bo jednak za wysoko stał.
Teraz znowu stoi koszmarnie nisko... :x

Tzn. może nie koszmarnie ale to jest wysokość z pełną butlą LPG i połową baku beny. Jak wsiądzie jedna osoba i coś jest w bagażniku to opona się chowa...
Sprężyny podobno stosunkowo nowe (chyba max 5 lat?). U was też tak się zachowuje? :/

Owczar - 09-10-2015, 20:39

Tps nie pokaże 100%.
komarsnk - 21-10-2015, 23:52

Galant był uziemiony 4 dni :/
Urwana prowadnica tylnego zacisku, którego kiedyś nie mogłem właśnie odkręcić :x
Więc od zakupu (ponad 2 lata) nie zaglądałem do tylnych prowadnic...
Przyłożyłem więc klucz udarowy z nadzieją że coś się uda wytłuc... Akurat na następny dzień miałem zlecenie i potrzebowałem auta :| no nic - jakoś przeżyłem jazdę Renault Clio I Rocket Edition :D
Jarzmo zamówione od kolegi jacek11, który w zasadzie mi je podarował (dzięki wielkie!!) :D
Było z przedlifta, po konsultacjach w dziale technicznym miało pasować... i tak było :D
Niemniej trochę się obawiałem bo wygląda nieco inaczej od poliftowego - z lewej przedlift, z prawej polift:

Po złożeniu wszystko ładnie pasuje ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group