Nasze Miśki - Chłodny
Fragu - 15-03-2016, 19:17
Tyle, że ja chcę 205/50...jednak do tej mocy/momentu przydają się szersze kapcie
Zajadę Federale to kupie coś innego...ten sezon polatam i wyrobie sobie zdanie
Ja się orientowałem w cenach gwintów to huhu - 3500zł to dobre minimum, coś lepszego z camberami to już koło 5000zł więc...
...będą sprężyny obniżające i może później amorki koni.
Kleju - 15-03-2016, 19:35
A może lepiej poszukać gwintu używki od EVO IV-VI? Szybciej się dostanie niż do evo I-III
Fragu - 15-03-2016, 21:00
Podobno nie pasuje do colta (?)
Kleju - 15-03-2016, 21:12
A to ciekawe, niby dlaczego?
tomchuck - 15-03-2016, 22:31
Bo ma zupełnie inne dolne mocowanie tylnego amortyzatora.
Przód pasuje.
Kleju - 16-03-2016, 10:04
No faktycznie na szybko poszukałem na necie, różnica montażu do wahacza...
To nic, trzeba wahacz wymienić
mkm - 16-03-2016, 10:33
Kleju napisał/a: | To nic, trzeba wahacz wymienić |
Jakbyś napisał "dorobić", "dospawać", "dobrać z Golfa" - to co innego... a tu tak prosto? Wymienić wahacz
Fragu, Ty się zajmij usztywnieniem przodu... CJ skręca się jak sprężyna... głównie z przodu...
Ze sprężynami celowałbym w HR-a (nowe oczywiście )
Fragu - 16-03-2016, 10:47
mkm, aj gadasz, nic mi się nie skręca, zwykła podsterowność wynikająca z masy i jej transferu, na nowych oponach serio jest przyzwoicie.
H&R, dlaczego? Jakieś argumenty?
Kleju - 16-03-2016, 11:30
mkm napisał/a: | Jakbyś napisał "dorobić", "dospawać", "dobrać z Golfa" - to co innego... a tu tak prosto? Wymienić wahacz |
Znasz mnie, to nie w moim stylu Tym bardziej garażowo grzebać w układach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo... Chociaż czytałem, że tak robią golf, megane podobne do colta
Fragu - 16-03-2016, 11:42
Taaa gwinty z golfa i te sprawy
A takie cuda podejdą do cj0:
http://allegro.pl/camber-...15.html#thumb/1
http://allegro.pl/rozpork...5564773519.html
??
Szczególnie ta rozpórka wygląda ciekawiej od staffa...
PabloGal - 16-03-2016, 17:14
Tylko musisz pamietać że dedykowana rozpórka nie podejdzie u Ciebie, silnik może blokować.
mkm - 16-03-2016, 17:17
Fragu, nowe opony za dwa wyjazdy nie będą już nowe.
Gdybyś jeździł po torze Poznań to pal licho, ale na tak krętym torze przy trzymających oponach i twardym zawieszeniu nadwozie dostaje mocno w kość.
Blacha w Cjotce jaka jest taka jest
HR wydają mi się najlepsze do Twoich zabaw (nie wiem nawet czy nie pokombinować z dorobieniem sprężyn -ok. 80zł/szt jak znajdziesz kogoś kto Ci policzy twardość i grubość pod większą masę).
Są najbardziej twarde i najbardziej "agresywne".
Apex-a znam "od kogoś" i zachowanie zawieszenia nie zachwyca, a Eibach jest zbyt "miejski" i bardzo gwałtownie "oddaje" jak się przesadzi
Rafal_Szczecin - 16-03-2016, 17:41
byl ostatnio na sprzedaz gwint z cj'tki ,i to dosc niezly, bo KW
teraz juz siedzi w cbo
Fragu - 17-03-2016, 09:47
Hej hej!
Jestem przed kliknięciem opon na tył (205/50/R15)...i pojawiła się wątpliwość:
- Federal 595 RSR
- Bridgestone Ponteza Adrenalin RE002
Co wybrać?
Przyznam, że jestem zwolennikiem 4 takich samych opon w aucie...ale...
booohal - 17-03-2016, 10:03
002 jest bardziej cywilna ale lepsza w deszczu.
|
|
|