To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Chłodny

Fragu - 15-03-2016, 19:17

Tyle, że ja chcę 205/50...jednak do tej mocy/momentu przydają się szersze kapcie :D
Zajadę Federale to kupie coś innego...ten sezon polatam i wyrobie sobie zdanie :wink:

Ja się orientowałem w cenach gwintów to huhu - 3500zł to dobre minimum, coś lepszego z camberami to już koło 5000zł więc...

...będą sprężyny obniżające i może później amorki koni.

Kleju - 15-03-2016, 19:35

A może lepiej poszukać gwintu używki od EVO IV-VI? Szybciej się dostanie niż do evo I-III ;)
Fragu - 15-03-2016, 21:00

Podobno nie pasuje do colta (?)
Kleju - 15-03-2016, 21:12

A to ciekawe, niby dlaczego?
tomchuck - 15-03-2016, 22:31

Bo ma zupełnie inne dolne mocowanie tylnego amortyzatora.
Przód pasuje.

Kleju - 16-03-2016, 10:04

No faktycznie na szybko poszukałem na necie, różnica montażu do wahacza...

To nic, trzeba wahacz wymienić :mrgreen: :P

mkm - 16-03-2016, 10:33

Kleju napisał/a:
To nic, trzeba wahacz wymienić :mrgreen: :P

Jakbyś napisał "dorobić", "dospawać", "dobrać z Golfa" - to co innego... :mrgreen: a tu tak prosto? Wymienić wahacz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fragu, Ty się zajmij usztywnieniem przodu... CJ skręca się jak sprężyna... głównie z przodu...
Ze sprężynami celowałbym w HR-a (nowe oczywiście :wink: )

Fragu - 16-03-2016, 10:47

mkm, aj gadasz, nic mi się nie skręca, zwykła podsterowność wynikająca z masy i jej transferu, na nowych oponach serio jest przyzwoicie.

H&R, dlaczego? Jakieś argumenty? :wink:

Kleju - 16-03-2016, 11:30

mkm napisał/a:
Jakbyś napisał "dorobić", "dospawać", "dobrać z Golfa" - to co innego... a tu tak prosto? Wymienić wahacz


Znasz mnie, to nie w moim stylu :P Tym bardziej garażowo grzebać w układach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo... Chociaż czytałem, że tak robią :lol: golf, megane podobne do colta :biggrin:

Fragu - 16-03-2016, 11:42

Taaa gwinty z golfa i te sprawy :P

A takie cuda podejdą do cj0:

http://allegro.pl/camber-...15.html#thumb/1

http://allegro.pl/rozpork...5564773519.html

??

Szczególnie ta rozpórka wygląda ciekawiej od staffa...

PabloGal - 16-03-2016, 17:14

Tylko musisz pamietać że dedykowana rozpórka nie podejdzie u Ciebie, silnik może blokować.
mkm - 16-03-2016, 17:17

Fragu, nowe opony za dwa wyjazdy nie będą już nowe.
Gdybyś jeździł po torze Poznań to pal licho, ale na tak krętym torze przy trzymających oponach i twardym zawieszeniu nadwozie dostaje mocno w kość.
Blacha w Cjotce jaka jest taka jest :wink:

HR wydają mi się najlepsze do Twoich zabaw (nie wiem nawet czy nie pokombinować z dorobieniem sprężyn -ok. 80zł/szt jak znajdziesz kogoś kto Ci policzy twardość i grubość pod większą masę).
Są najbardziej twarde i najbardziej "agresywne".
Apex-a znam "od kogoś" i zachowanie zawieszenia nie zachwyca, a Eibach jest zbyt "miejski" i bardzo gwałtownie "oddaje" jak się przesadzi :wink:

Rafal_Szczecin - 16-03-2016, 17:41

byl ostatnio na sprzedaz gwint z cj'tki ,i to dosc niezly, bo KW
teraz juz siedzi w cbo :)


Fragu - 17-03-2016, 09:47

Hej hej!

Jestem przed kliknięciem opon na tył (205/50/R15)...i pojawiła się wątpliwość:

- Federal 595 RSR
- Bridgestone Ponteza Adrenalin RE002


Co wybrać?

Przyznam, że jestem zwolennikiem 4 takich samych opon w aucie...ale...

:roll:

booohal - 17-03-2016, 10:03

002 jest bardziej cywilna ale lepsza w deszczu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group