To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu

Bzyk_R1 - 17-11-2017, 09:26

Super robota. Postaram się przenieść to na mojego Turbiaka. Mam nadzieję że wyjdzie mi chociaż podobnie do. Twojego, a efekty audio też mi się poprawią. Oczywiście mam nadzieję że dasz parę wskazówek na PW. Nie lubię galantów w kombi ale tutaj zaglądam z chęcią bo projekt mega.
Marcino - 17-11-2017, 10:07

Krzyzak napisał/a:
Nie zapomnij sprawdzić drożności tych dziurek odpływowych na dole drzwi. I daj tam trochę wosku...

Jakie rurki znowu? Tam są takie sloty podłużne chyba...

Nacz - 17-11-2017, 10:33

Owczar - dzięki!

Hugo - nie widziałem tych mat wcześniej, czym one się różnią? Te moje wziąłem bo widziałem na nich najwięcej realizacji i pozytywnych opinii.

Krzyżak - Drzwi przed wygłuszeniem i zalaniem 3100 były bardzo dokładnie wyczyszczone z całego syfu, który zalegał na dnie i przy tych podłużnych otworach o których napisał Marcino. Wosku już nie dawałem bo Noxudol 3100 niby też ma właściwości antykorozyjne.

Bzyk_R1 napisał/a:
Nie lubię galantów w kombi
Haha, jak nic cenię szczerość u ludzi :D tym bardziej dzięki za miłe słowo! Nastepny update będzie z wygłuszenia reszty auta, na koniec postaram zebrać jakieś swoje przemyślenia, może komuś jeszcze się przyda ;)

Jak już jesteśmy przy audio, ma ktoś jakieś dobre rady? Chciałbym przy okazji zmienić głośniki, z tego co się orientują w fabryczne otwory na dystansach z MDF'u można wsadzić coś większego? Jest sens bawić się we wzmacniacz? Przy okazji zmiany głośników od razu kable i na koniec jakieś radio 2 din.

mah00ni - 17-11-2017, 11:00

Gratulacje roboty...


Nacz napisał/a:
na koniec postaram zebrać jakieś swoje przemyślenia, może komuś jeszcze się przyda
- przymierzam się do wygłuszenia u siebie, czekam na Twoje spostrzeżenia i rady :)
Krzyzak - 17-11-2017, 11:13

Cytat:
Jakie rurki znowu?
Marcino - jakie rurki??? pisz na trzeźwo :P
vrangsinn - 17-11-2017, 17:02

jestem przed zakupem u siebie mat, mozesz mi na pw podac ile m2/szt mat zuzyles na drzwi?? zarówno stp jak i gmb:) btw super robota... :)
Marcino - 19-11-2017, 17:43

Ja kupiłem 6m2 butylu 2mm AB2 i piankę 8m2 6mm.
Mam cała podłoge dzrzwi klapę bagażnik i słupki w bagażniku.
Muzyka faktycznie gra pięknie jak na fabryczne głośniki. Porady brałem właśnie od Marcina jak mu tyłek zawracalem co i jak robił.

Nacz - 05-03-2018, 17:26
Temat postu: Wygłuszenie wnętrza
Witam po przerwie. Kolejny etap czyli wygłuszenie reszty auta. Na pierwszy rzut poszły maty alu butylowe.


^ Wymyśliłem sobie, żeby zaczynać wyklejanie od najniższych, zagłębionych elementów za pomocą jak największego arkusza, robiąc jakby wannę, a potem doklejać na zakładkę, do góry (jak układanie dachówki). Jak mi kiedyś zaleje auto, woda powinna zostać w tej wannie z wygłuszenia i nie pójdzie pod nie, skąd ciężko będzie ją usunąć. Kable obkleiłem izolacyjną taśmą materiałową, żeby nie przyszło im wpadać w wibracje podczas jazdy.


^ Bagażnik na gotowo, nic tylko zasypać lodem i nawrzucać browarów.. albo śledzi.. miasto zamieszkania zobowiązuje.


^ Kabina na gotowo, otwory serwisowe do pompy paliwa i pływaka poziomu zostawiłem bez wygłuszenia, żeby mieć tam łatwy dostęp w razie awarii.


^ Drugi i zdecydowanie przyjemniejszy etap, czyli wyklejenie pianką butylo-kauczukową GMS. Tu też zaczynałem naklejać od dołu i na zakładkę do góry.


^ Spoko patentem jest wycięcie sobie szablonów z kartonu, zaoszczędziło mi to naprawdę sporo nerwów przy naklejaniu dużych płatów szczególnie pod przednimi fotelami (czasu niekoniecznie). Na ostatniej focie podkleiłem sobie paski wygłuszenia pod spinki wtyczek od elektryki foteli - w ramach walki z trzeszczkami. Ogólnie potraktowałem w ten sposób większość wiązki w kabinie.







^ Reszta fotek. Jakichś specjalnych rad na koniec chyba nie mam, to co mi przyszło ciekawego do głowy wrzuciłem w opisy pod foty. Jeżeli komuś zależy na wyciszeniu szumu od kół warto przyłożyć się przy wygłuszaniu nadkoli. Kolejny etap pranie i poskładanie wnętrza.

P.S. nie wiem czy pisałem o tym wcześniej, ale Galant z wyjętym środkiem nieźle [edit] :D naprawdę czuć różnicę! Elektryczne fotele ważą sporo, to samo oparcie tylnej kanapy. Całe zapakowane do środka wygłuszenie to około 45 kg, więc niestety auto trochę przytyło.


^ Jest straszna koza, ale po wsadzeniu reszty środka sporo usiądzie.

jacek11 - 05-03-2018, 17:38

Fajnie to wygląda :)
mkm - 05-03-2018, 17:56

Z wyjętym środkiem czasowo idzie tak samo (dziesiąte sekundy różnicy), za to odczucia... WRC :mrgreen:
Hugo - 05-03-2018, 18:29

Piękna robota.
Owczar - 05-03-2018, 18:49

Ale to chyba zdjęcia z lata? :)

Profi wygłuszone :)

Krzyzak - 05-03-2018, 20:04

Dach jeszcze, ściana grodziowa i to co najważniejsze - nadkola. Tam jest sporo do roboty.
Anonymous - 05-03-2018, 22:37

45kg wygluszenia? To faktycznie sporo. Spora zapewne jest też różnica przed i po?:)
Bzyk_R1 - 05-03-2018, 23:21

Coś pięknego... chce tak samo u siebie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group