To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

wookash83 - 25-03-2014, 21:49

jak będzie obniżony na lato to..więcej bym nie zmieniał :) fajnie wygląda!
sveno - 25-03-2014, 21:59

wookash83, Mylisz się, przynajmniej 3 rzeczy są do zmiany: dwa tylne błotniki i maska. Duży garb to jest to czego najbardziej mu teraz brakuje.
Marcino - 25-03-2014, 22:36

sveno napisał/a:
Duży garb to jest to czego najbardziej mu teraz brakuje


Serio aż tak zalezy wam na tych garbach??

fj_mike - 25-03-2014, 23:25

Marcino napisał/a:
Serio aż tak zalezy wam na tych garbach??

Szczerze, różnica jest spora. Większy garb dużo lepiej się prezentuje.

Tomek - 26-03-2014, 08:14

fj_mike napisał/a:

Szczerze, różnica jest spora. Większy garb dużo lepiej się prezentuje.


zależy jeszcze od koloru
na niektórych kolorach ginie

ale generalnie duży garb robi robotę w tym aucie
na brązowym będzie się prezentował

sveno - 27-03-2014, 14:51

Marcino oj, duży garb "robi robotę" :)
tomek84 napisał/a:
na brązowym będzie się prezentował
:biggrin: dokładnie.

Przypomniało mi się, jak po spocie w Radomiu pojechaliśmy do kolegi brata zawieźć mu opony. Jak zobaczył umytego Galanta to zapytał się: "który to rok? Piąty?" Ja nie zaczaiłem o co mu chodzi i odpowiedziałem, że nie - siódmy. Z piątego to była poprzednia generacja.
Koleś nie uwierzył, więc mu tłumaczę dalej, że to auto z 97r. ma 17 lat, a on: myślałem, że 2005r :)

Fragu - 27-03-2014, 14:57

sveno napisał/a:
a on: myślałem, że 2005r



u mnie pół firmy myślało, że to 2007-2008 jest :P z lancerem sie im popaprało

sveno - 01-04-2014, 16:40

Galant strzelił focha. Wczoraj po dynamicznym starcie ze świateł, przy 6krpm odciął gaz i piszczał, że to paliwo mu się skończyło. Dziwne bo UKP mówiło, że gazu zostało jeszcze jakieś 9l. Do tej pory UKP mylił się maksymalnie o jakieś 0.5l na baku. Myślałem, że ciśnienie za bardzo spadło i przełączył na Pb, ale nie. Kolejne próby zmuszenia go do pracy na LPG skutkowały tym samym: praca 5-10 sekund na LPG i pisk, że gaz się skończył. Podjechałem na stacje, zalałem za 20 :) podjechałem pod dom i słucham i wącham, czy nie ma gdzieś nieszczelności. Nic nie znalazłem.
Dzisiaj przegoniłem go prawie 50km, pojechałem na kolejną stację, zalałem do pełna, spisałem stan licznika.
Teraz to wszystko podliczyłem i okazuje się, że UKP się nie pomylił, że wczoraj jednak było gazu na około 80km. Spalanie wyszło w normie: 11.2l/100km
O co chodzi?
Czy to taki jego żart na pierwszego kwietnia? Takie coś w stylu: hehe gaz Ci się skończył! A dzisiaj: Prima aprilis!!!
W sumie by się zgadzało, bo data w UKP była źle ustawiona, więc skąd miał wiedzieć, że się pomylił? :)

Owczar - 01-04-2014, 16:46

Filtry sprawdzałeś ostatnio?

Mógł się zaciąć któryś elektrozawór. Ew reduktor zaczyna niedomagać. Bez sprawdzenia gdzie był spadek ciśnienia niewiele można powiedzieć.

sveno - 01-04-2014, 16:48

Owczar napisał/a:
Filtry sprawdzałeś ostatnio?
właśnie nie, a wiem że już pora na nie. Leżą już na półce w garażu i czekają na wymianę.
Owczar - 01-04-2014, 16:50

To ja bym zaczął od tego ;)
arturj123 - 02-04-2014, 09:18

sveno napisał/a:
Czy to taki jego żart na pierwszego kwietnia? Takie coś w stylu: hehe gaz Ci się skończył! A dzisiaj: Prima aprilis!!!

:twisted:

sveno - 02-04-2014, 19:21

Ktoś miał do czynienia z piastami firmy TORA BEARINGS???
Hanżek proponuje mi coś takiego na tył

Tomek - 02-04-2014, 19:43

sveno napisał/a:
TORA BEARINGS???


ja montowałem

sveno - 02-04-2014, 19:49

tomek84, i?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group