To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Juiceman - 15-01-2013, 10:54

Koledzy doradzicie coś:

Stag 300 ISA-2 reduktor Zavoli S do 250 km wielozawór Extra na 8mm
listwa hana lub z listwą Lovato Izifast gwarancja 2 lata i na mechaniczne
podzespoły 40 tys

2 opcaja Instalacja w 100% włoska Lovato IziFast z reduktorem do około
300km z gwarancja na 100 tys lub 2 lata

Co wybrać może jakaś trzecia opcja od Was?

Marcino - 15-01-2013, 11:59

Juiceman napisał/a:
Koledzy doradzicie coś:

Stag 300 ISA-2 reduktor Zavoli S do 250 km wielozawór Extra na 8mm
listwa hana lub z listwą Lovato Izifast gwarancja 2 lata i na mechaniczne
podzespoły 40 tys

2 opcaja Instalacja w 100% włoska Lovato IziFast z reduktorem do około
300km z gwarancja na 100 tys lub 2 lata

Co wybrać może jakaś trzecia opcja od Was?


A dla kogo to ma być? Ja bym staga brał

plecho1 - 15-01-2013, 12:08

A ja zamiast Staga proponuję sterownik Techa, te sterowniki bardzo łatwo się stroi.
Owczar - 15-01-2013, 12:54

Juiceman, nie miałem czasu odpisać na gg a potem zrestartowałem aqq po aktualizacji i zapomniałem :)

Z tym lovato możesz mieć problem z dostępem do serwisu tak jak sam zauważyłeś.

Z tych dwóch brałbym staga, ale reduktor jest za słaby do tego auta. Chyba, że ustawisz maks obroty na lpg na 6k, a powyżej pb. Inaczej możesz jeździć na ubogo przy kickdownie.
Hany najlepiej z trójnikami od Sylwii, żadne listwy :)

Juiceman - 15-01-2013, 13:58

Marcino napisał/a:
A dla kogo to ma być? Ja bym staga brał


Dla mnie ;-)

Owczar napisał/a:
Juiceman, nie miałem czasu odpisać na gg a potem zrestartowałem aqq po aktualizacji i zapomniałem :)

Z tym lovato możesz mieć problem z dostępem do serwisu tak jak sam zauważyłeś.

Z tych dwóch brałbym staga, ale reduktor jest za słaby do tego auta. Chyba, że ustawisz maks obroty na lpg na 6k, a powyżej pb. Inaczej możesz jeździć na ubogo przy kickdownie.
Hany najlepiej z trójnikami od Sylwii, żadne listwy :)


No też się obwiam serwisowania pogwarancyjnego w Stagu jednak mogę po gwarancji sam się pobawić. A jaki reduktor byś polecał do staga ?

Zolar - 15-01-2013, 14:07

Nie wiem co wy chcecie od tych listew. Ja jeżdżę na Reg OMVL z reduktorem Zavoli S na Stagu 300 i nie narzekam od 1,5 roku. Piłuję go czasem niemiłosiernie, do odcięcia i wg mnie daje radę. W tym czasie byłem 2 razy na regulacji mieszanki. Przejechane już prawie 30 tys. km. Ja polecam.
Owczar - 15-01-2013, 14:12

Już lepiej ACR01 albo Silvera Turbo/FZ08. Lub ewentualnie Golda, ale już jest trochę droższy.
Marcino - 15-01-2013, 14:38

Owczar napisał/a:
Hany najlepiej z trójnikami od Sylwii, żadne listwy

Trójniki od Sylwi czy całe wtryskiwacze od niej?
Czy może ma dobre ceny dla MM na całe wtryskiwacze, bo może zminiłbym moje valdemary..... bo nie chcą się zepsuc...:)

Owczar - 15-01-2013, 14:52

Trzeba jej zapytać :)
Juiceman - 15-01-2013, 17:06

Chyba zostanę przy Stag 300 ISA-2 reduktor Zavoli S do 250 km wielozawór Extra na 8mm
listwa hana czerwone.

Zavoli S faktycznie może nie dawać rady ale na 6mm. Użycie wielozaworu Extra na 8mm powinien rozwiązać ten problem ?

Mimo że ta opcja jest najdroższą opcją to możliwość serwisowania pogwarancyjnego mnie najbardziej przekonuje.

Owczar - 15-01-2013, 17:11

Juiceman napisał/a:
Zavoli S faktycznie może nie dawać rady ale na 6mm. Użycie wielozaworu Extra na 8mm powinien rozwiązać ten problem ?


Nie rozwiąże, bo ten reduktor ma za wąskie gardło. Co więcej pracuje na wyższym ciśnieniu i jest niestabilny przy dużych obciążeniach. Od zavoli N różni się jedynie spręzynką. Widziałem oscylogramy z miedzią 8mm i nie wyglądało to dobrze. Ale jeśli jeździsz spokojnie to możesz brać S-kę.

Bury - 15-01-2013, 18:14

Marcino napisał/a:
bo może zminiłbym moje valdemary..... bo nie chcą się zepsuc...:)


Bo to dobre wtryskiwacze są :D ,może nie najlepszy wybór do galanta,ale jak widać można na nich pojeździć,wbrew internetowym opiniom,że tylko na śmietnik się nadają.

Tak samo moje magic jety.120 tys km,dalej działają,a pracują dość szybko na dużych dyszach i nie sprawia im to jeszcze problemu.

Jeśli dojdzie do wymiany w galancie za mojej kadencji to pewnie włożę taniutkie reg fasty :wink: Efekt będzie taki sam jak na za małych hanach,które ma więszkość posiadaczy galantów :mrgreen:

Tomek - 15-01-2013, 21:33

Juiceman, kupiłeś w końcu to srebrne kombi ?
Juiceman - 15-01-2013, 21:53

Nie mam pojęcia czy kupiłeś srebrne kombi :wink:
Tomek - 15-01-2013, 21:55

Cytat:

Nie mam pojęcia czy kupiłeś srebrne kombi :wink:


oj tam
przeczytaj jeszcze raz



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group