To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

Tomek - 02-04-2014, 20:10

sveno napisał/a:
tomek84, i?


montowana rok temu (w sedanie)
zrobiła do dziś pewnie koło 20 tyś km i jeździ dalej

jednak mam wątpliwości co do jej pochodzenia
Hanżek twierdzi, że made in japan
ale żadnego słowa o tym ani na piaście, ani na pudełku (na pudełku tylko napis TORA Bearings)
ktoś tutaj twierdził, że jak nie napisane skąd to najpewniej china
Hanżek daje Ci na to 3 lata gwarancji, ale czy Ci ją rzeczywiście uzna?
równie dobrze może tam być jakiś JPN w zamienionym pudełku

czy kupiłbym to jeszcze raz? chyba tak,

sveno - 09-04-2014, 15:28

Kupiłem używane oryginalne łożysko od Pana z Legnicy, spoko koleś, konkretny i godny zaufania, a w gratisie dorzucił gumki na krańcówki drzwi bo co chwila jakąś gubię.

Po długich i bezowocnych poszukiwaniach KAYABY ultra SR poddałem się i zamówiłem zwykłe Monroe Reflex E1215. Bilstein oficjalnie wycofał się z produkcji amortyzatorów do EA :(

Oprócz amortyzatorów zamówiłem także na motoneo komplet uszczelek pod dekle głowic i gniazda świec. Fajny ten sklep, nie dość, ze mają dobre ceny to jeszcze w sumie wychodzi 16% rabatu za Newsletter i Motopunkty.
I tak za amortyzatory zapłaciłem 266zł a za uszczelki 89zł.

W czerwcu szykuje się większy serwis:
-rozrząd
-olej
-klima (profilaktycznie)
-świece i kable

Będę potrzebował uszczelniaczy na wał i wałki rozrządu, polecicie COŚ?

Po świętach wymiana wspomnianego łożyska, a także drążków kierowniczych i ich końcówek, no i oczywiście zbieżność. Pod koniec miesiąca Szwajcaria :) tym razem z GoPro, będzie co pooglądać :)

Jackall - 09-04-2014, 17:57

sveno napisał/a:
Będę potrzebował uszczelniaczy na wał i wałki rozrządu, polecicie COŚ?
Leszek montuje OEM.
Zbieżność polecam Ci ustawić w Skawinie przy Krakowskiej (na małopolskim są dokładniejsze dane)

sveno - 09-04-2014, 18:20

Jackall napisał/a:
Zbieżność polecam Ci ustawić w Skawinie przy Krakowskiej (na małopolskim są dokładniejsze dane)
nie będę jechał autem bez geometrii ponad 200km :) ustawie u siebie
Marcelinho - 09-04-2014, 19:19
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Sveno a jak tam sprężyny?
sveno - 09-04-2014, 19:50

podobno mają się dobrze, leżą w ciepłym i suchym garażu, odpoczywają przed pracą. Montaż w Wielką Sobotę :)
Tomek - 09-04-2014, 20:55

sveno napisał/a:

Będę potrzebował uszczelniaczy na wał i wałki rozrządu, polecicie COŚ?


NOK lub Corteco (w pudełku Corteco jest NOK, lub coś innego, trzeba wiedzieć jaki numer, bo jest zdaje się z początkiem 120 i 190, jeden z nich to NOK)

Marcelinho - 09-04-2014, 21:01

sveno napisał/a:
podobno mają się dobrze, leżą w ciepłym i suchym garażu, odpoczywają przed pracą. Montaż w Wielką Sobotę :)


No to cieszy mnie to :mrgreen:

sveno - 19-04-2014, 19:47

GLEBA!
Nowe amortyzatory i sprężyny Eibach nareszcie na aucie. Niestety o ile z lewą stroną poszło sprawnie, to z prawej ukręciłem śrubę mocującą widelec amortyzatora do wahacza prostego :( ](*,) Super. Potrzebuje auta na wtorek....
Ma ktoś taką na zbyciu i może mi szybko wysłać tak, żebym w środę to złożył?
Rozumiem, że muszę jeszcze poluzować tuleje prostych wahaczy i skręcić po opuszczeniu? Jak to zrobić bez kanału?

Łożysko z tyłu wymienione we wtorek, wielkie podziękowania dla Jackalla za pomoc i udostępnienie garażu. :prayer:
Niestety to nie to było przyczyną hałasu. Opony z tyłu są wyząbkowane i huczą.

drexvs - 19-04-2014, 20:01

Nic chyba bardziej nie denerwuje gdy opony tak huczą że człowiek zastanawia się czy to opony czy już łożyska :P
deejay - 19-04-2014, 20:05

sveno napisał/a:
to z prawej ukręciłem śrubę mocującą widelec amortyzatora do wahacza prostego :( ](*,) Super. Potrzebuje auta na wtorek....


Uuuuu :? Wiertło kobaltowe i do roboty , jeszcze zależy jak jest ukręcona :?:
Mam na stanie jakieś dwie zwrotnice , tylko nie pamiętam na jaki rozstaw jarzma :roll:

sveno - 19-04-2014, 20:34

deejay napisał/a:
Uuuuu :? Wiertło kobaltowe i do roboty , jeszcze zależy jak jest ukręcona :?:
nie nie nie, ukręciła się zaraz za nakrętką tak że ją wybiłem z widelca i tulei wahacza. Nowy amortyzator i sprężyna są już na aucie, amortyzator w widelcu. Zostało mi przykręcić widelec do wahacza i łącznik stabilizatora, ale bez tej śruby nic nie zrobię.
deejay napisał/a:
Mam na stanie jakieś dwie zwrotnice , tylko nie pamiętam na jaki rozstaw jarzma :roll:
ale widelec był chyba taki sam? Ja potrzebuje śrubę z nakrętką i podkładką.
deejay - 19-04-2014, 20:40

sveno napisał/a:
deejay napisał/a:
Mam na stanie jakieś dwie zwrotnice , tylko nie pamiętam na jaki rozstaw jarzma :roll:
ale widelec był chyba taki sam? Ja potrzebuje śrubę z nakrętką i podkładką.


Zle zrozumiałem :P Do widelca zamontujesz każdą śrubę M12 o długości ok13 cm i twardości 10,9 .
Poszperaj po garażu , zawsze coś sie znajdzie :wink:

sveno - 19-04-2014, 20:45

deejay napisał/a:
Do widelca zamontujesz każdą śrubę M12 o długości ok13 cm i twardości 10,9
a to nie jest pasowana śruba?
W garażu szperałem i nic.
A to 10.9 to klasa, a nie twardość ;)

deejay - 19-04-2014, 20:52

sveno napisał/a:
a to nie jest pasowana śruba?


Ja mam założone u siebie zwykłe ocynkowane z Passata B5 z kpl. wahaczy i wszystko jest ok :wink:

http://www.azmet.com.pl/k...trzpienia/8/1/1



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group