To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

Tomasz87 - 31-03-2017, 09:45

a jak sprawdzane były te łączniki? bez rozpinania?
wtedy mniejsze luzy mogą nie zostać wykryte...

Hugo - 31-03-2017, 12:39

Dźwięki się przenoszą po aucie. Niektórzy myślą, że im coś stuka z przodu, a okazuje się, że z to z tyłu i odwrotnie :wink:
artufcb - 01-04-2017, 01:35

Jak już jesteśmy przy łącznikach to wymieniać parami?
lutekwwl - 01-04-2017, 08:03

Koniecznie, tak jak żarówki, sprężyny, amortyzatory itp itp, koszt nieduży :)
ma_ko - 05-04-2017, 19:24

no, łożysko przyszło i mogę potwierdzić że w pudełku SNR:



jest łożysko KOYO (i oryginalna nakretka mitsu)


Hugo - 05-04-2017, 20:42

ma_ko napisał/a:
i oryginalna nakretka mitsu
:shock: A to Ci dopiero gratis :wink: To łożysko na przód czy tył, bo nie pamiętam.
ma_ko - 05-04-2017, 21:22

na tył :) jak wroce do domu to moge podrzucić linka do aukcji
norbiolo - 05-04-2017, 22:05

O o
Kolego daj tego linka koniecznie

ma_ko - 06-04-2017, 07:45

http://allegro.pl/lozysko...6485489066.html

chcociaż teraz aukcja zakończona to może jeszcze wystawi

lutekwwl - 08-04-2017, 07:52

Panowie z przodu lekkie skrzypienie, ale tylko jak jadę powoli w lini prostej i jak pobuja autem, problem drugi to te ciągłe puste stuki tak jak by z mocowania tylnego amorka ( mocowanie swierzo wymienione ). Odgłosy takie, jak by położyć drewniana pokrywkę na drewniane pudło i jechać po wybojach :p pokrywka która by była ciutke za mała do tego pudła i się obijała:p nie wiem jak to bardziej opisać:p
Mushkin - 09-04-2017, 19:30

lutekwwl napisał/a:
Panowie z przodu lekkie skrzypienie, ale tylko jak jadę powoli w lini prostej i jak pobuja autem, problem drugi to te ciągłe puste stuki tak jak by z mocowania tylnego amorka ( mocowanie swierzo wymienione ). Odgłosy takie, jak by położyć drewniana pokrywkę na drewniane pudło i jechać po wybojach :p pokrywka która by była ciutke za mała do tego pudła i się obijała:p nie wiem jak to bardziej opisać:p


pierwsze to dolne wahacze, żeby się przekonać sprawdź jak wyglądają gumy osłaniające sworzeń wahacza, możesz też trochę oleju wstrzyknąć w nie - jeśli przestanie, 100% do wymiany wahacz (nie zwlekaj, to, że nie skrzypi po wstrzyknięciu nie znaczy, że problemu nie ma), a drugie - mam to samo i szczerze nie wiem, będę wymieniać łączniki stabilizatora po świętach i się okaże, czy to to :)

Korx17 - 10-04-2017, 10:46

Siemanko
Byłem na sprawdzeniu zawieszenia i o to co facet wywnioskował i mi zapisał że jest do roboty.

+ Przód:
- Końcówka prawa układu kierowniczego (Pytanko: wymieniać parami czy tylko z prawej ?)
- Silentbloki wahacza przedniego lewego 2 szt.
- Silentblok wahacza tylnego lewego 1szt.

+ Tył
- Silentbloki przednie wahaczy wzdłużnych 4szt.
- Łącznik stablizatora lewy (Kolejne pytanko czy też: wymieniać parami czy tylko z prawej ?)

I teraz pytanie: Wymieniać Silentbloki czy całe wahacze ? Co się bardziej opłaca?
I jakiej firmy brać części by były z dobrej półki ?
Z góry dzięki za odpowiedź :D

Hugo - 10-04-2017, 11:42

Korx17, końcówki drążka kierowniczego wymieniaj parami, bo trzeba ustawić zbieżność, łącznik stabilizatora tylko zużyty.
Polecane końcówki drążka i łączniki stabilizatora to CTR, tuleje są tylko z febesta niestety.

Korx17 - 10-04-2017, 12:30

Hugo napisał/a:
końcówki drążka kierowniczego wymieniaj parami, bo trzeba ustawić zbieżność, łącznik stabilizatora tylko zużyty.
Polecane końcówki drążka i łączniki stabilizatora to CTR, tuleje są tylko z febesta niestety.



A nie lepiej wyjdzie całe wahacze wymieniać ?
I czy też parami czy tylko zużyte ?
Dobre są te tuleje od febesta ?

A co sądzisz o firmie SRL lub Yamato ?

tresorex - 10-04-2017, 14:49

Jak będziesz wymieniał same tuleje to dłużej potrwa bo trzeba zdemontować, wycisnąć stare, wcisnąć nowe. A cały wahacz wymieniasz w "3 minuty".


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group