[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
Tomasz87 - 31-03-2017, 09:45
a jak sprawdzane były te łączniki? bez rozpinania?
wtedy mniejsze luzy mogą nie zostać wykryte...
Hugo - 31-03-2017, 12:39
Dźwięki się przenoszą po aucie. Niektórzy myślą, że im coś stuka z przodu, a okazuje się, że z to z tyłu i odwrotnie
artufcb - 01-04-2017, 01:35
Jak już jesteśmy przy łącznikach to wymieniać parami?
lutekwwl - 01-04-2017, 08:03
Koniecznie, tak jak żarówki, sprężyny, amortyzatory itp itp, koszt nieduży
ma_ko - 05-04-2017, 19:24
no, łożysko przyszło i mogę potwierdzić że w pudełku SNR:
jest łożysko KOYO (i oryginalna nakretka mitsu)
Hugo - 05-04-2017, 20:42
| ma_ko napisał/a: | | i oryginalna nakretka mitsu | A to Ci dopiero gratis To łożysko na przód czy tył, bo nie pamiętam.
ma_ko - 05-04-2017, 21:22
na tył jak wroce do domu to moge podrzucić linka do aukcji
norbiolo - 05-04-2017, 22:05
O o
Kolego daj tego linka koniecznie
ma_ko - 06-04-2017, 07:45
http://allegro.pl/lozysko...6485489066.html
chcociaż teraz aukcja zakończona to może jeszcze wystawi
lutekwwl - 08-04-2017, 07:52
Panowie z przodu lekkie skrzypienie, ale tylko jak jadę powoli w lini prostej i jak pobuja autem, problem drugi to te ciągłe puste stuki tak jak by z mocowania tylnego amorka ( mocowanie swierzo wymienione ). Odgłosy takie, jak by położyć drewniana pokrywkę na drewniane pudło i jechać po wybojach pokrywka która by była ciutke za mała do tego pudła i się obijała:p nie wiem jak to bardziej opisać:p
Mushkin - 09-04-2017, 19:30
| lutekwwl napisał/a: | Panowie z przodu lekkie skrzypienie, ale tylko jak jadę powoli w lini prostej i jak pobuja autem, problem drugi to te ciągłe puste stuki tak jak by z mocowania tylnego amorka ( mocowanie swierzo wymienione ). Odgłosy takie, jak by położyć drewniana pokrywkę na drewniane pudło i jechać po wybojach pokrywka która by była ciutke za mała do tego pudła i się obijała:p nie wiem jak to bardziej opisać:p |
pierwsze to dolne wahacze, żeby się przekonać sprawdź jak wyglądają gumy osłaniające sworzeń wahacza, możesz też trochę oleju wstrzyknąć w nie - jeśli przestanie, 100% do wymiany wahacz (nie zwlekaj, to, że nie skrzypi po wstrzyknięciu nie znaczy, że problemu nie ma), a drugie - mam to samo i szczerze nie wiem, będę wymieniać łączniki stabilizatora po świętach i się okaże, czy to to
Korx17 - 10-04-2017, 10:46
Siemanko
Byłem na sprawdzeniu zawieszenia i o to co facet wywnioskował i mi zapisał że jest do roboty.
+ Przód:
- Końcówka prawa układu kierowniczego (Pytanko: wymieniać parami czy tylko z prawej ?)
- Silentbloki wahacza przedniego lewego 2 szt.
- Silentblok wahacza tylnego lewego 1szt.
+ Tył
- Silentbloki przednie wahaczy wzdłużnych 4szt.
- Łącznik stablizatora lewy (Kolejne pytanko czy też: wymieniać parami czy tylko z prawej ?)
I teraz pytanie: Wymieniać Silentbloki czy całe wahacze ? Co się bardziej opłaca?
I jakiej firmy brać części by były z dobrej półki ?
Z góry dzięki za odpowiedź
Hugo - 10-04-2017, 11:42
Korx17, końcówki drążka kierowniczego wymieniaj parami, bo trzeba ustawić zbieżność, łącznik stabilizatora tylko zużyty.
Polecane końcówki drążka i łączniki stabilizatora to CTR, tuleje są tylko z febesta niestety.
Korx17 - 10-04-2017, 12:30
| Hugo napisał/a: | końcówki drążka kierowniczego wymieniaj parami, bo trzeba ustawić zbieżność, łącznik stabilizatora tylko zużyty.
Polecane końcówki drążka i łączniki stabilizatora to CTR, tuleje są tylko z febesta niestety. |
A nie lepiej wyjdzie całe wahacze wymieniać ?
I czy też parami czy tylko zużyte ?
Dobre są te tuleje od febesta ?
A co sądzisz o firmie SRL lub Yamato ?
tresorex - 10-04-2017, 14:49
Jak będziesz wymieniał same tuleje to dłużej potrwa bo trzeba zdemontować, wycisnąć stare, wcisnąć nowe. A cały wahacz wymieniasz w "3 minuty".
|
|
|