[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Tomek - 21-02-2013, 08:59
| asec69 napisał/a: |
Może ktoś mi doradzi jak dobrać się do kabla sygnałowego sondy lambda w galu przedliftowym? |
najprościej z wtyczki przy ECU
[ Dodano: 21-02-2013, 09:05 ]
[ Dodano: 21-02-2013, 09:08 ]
tylko ktoś musi teraz napisać, który pin, bo nie mogę teraz odszukać
arturj123 - 21-02-2013, 10:54
A nie prościej wpiąć się bezpośrednio pod wtyczkę od sondy? Złącze (biała złączka, 4 przewody) jest pod takim plastikiem przykręcane na śrubkę (w sumie to wciskane)
asec69 - 21-02-2013, 11:02
Znalazłem.
Wtyczka nr 4
pin 75 W (white - biały przewód?) - rear oxygen sensor
pin 76 W (white - biały?) - front oxygen sensor - i pod ten pin się wpinam?
Marcino - 21-02-2013, 11:14
| asec69 napisał/a: | | Moje waldki po 40 tysiącach nadawały się na szmelc. |
Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację.
Owczar - 21-02-2013, 11:47
| asec69 napisał/a: | | pin 76 W (white - biały?) - front oxygen sensor - i pod ten pin się wpinam? |
Tak
plecho1 - 21-02-2013, 11:52
| Marcino napisał/a: |
Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację. |
Zależy jak są zamontowane, jak w pionie i czasem się je wyczyści, to mogą długo polatać (u szwagra w Vectra B właśnie dokonały żywota po przejechaniu 100tys km) a jak na leżąco, to padną szybciej. Nie są to jednak dobre wtryski bo często się rozkalibrowują i są wolne. Jeśli już maja być tanie, to warto dołoży góra 100zł i kupić albo Reg Fast lub lepsze AC w01.
asec69 - 21-02-2013, 12:34
| arturj123 napisał/a: | | Złącze (biała złączka, 4 przewody) jest pod takim plastikiem przykręcane na śrubkę (w sumie to wciskane) |
Tylko gdzie szukać tego plastiku?
arturj123 - 21-02-2013, 15:54
A tutaj:
Dobrze poszperasz to znajdziesz wtyczkę.
m6riano - 22-02-2013, 13:53
| polaff napisał/a: | | valteki wymieniłem też po ponad 100kkm |
kurde co wy macie za parchy...ja już na swojej instalce grubo ponad 200tkm i listwa nie zmieniona.....taka żółta..;-)
arturj123 - 22-02-2013, 14:20
Spalanie w normie? Jaka różnica w przyspieszeniu jak na PB? Jak czasy wtrysku? Zarzuć coś z programu, wtedy ocenimy czy rzeczywiście są dobre czy tylko są dobre bo auto jeździ
Bury - 22-02-2013, 19:26
Jakby były takie złe,jak o nich mówi internet,to pewnie już dawno wypaliłyby dziurę w tłoku
polaff - 22-02-2013, 19:40
m6riano, przeczyta cały mój post - napisałem, że wymiana nie była konieczna
m6riano - 23-02-2013, 13:12
polaff, akurat zacytowałem tylko ciebie..ale nie tylko do twojej wypowiedzi sie odniosłem...po za tym post napisany z lekkim przekąsem..;-)
polaff - 24-02-2013, 10:55
m6riano, rozumiem, jednak ja mam odmienne podejście do auta niż większość towarzystwa z forum MM.
Marcino - 24-02-2013, 14:25
| plecho1 napisał/a: | | Marcino napisał/a: |
Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację. |
Zależy jak są zamontowane, jak w pionie i czasem się je wyczyści, to mogą długo polatać (u szwagra w Vectra B właśnie dokonały żywota po przejechaniu 100tys km) a jak na leżąco, to padną szybciej. Nie są to jednak dobre wtryski bo często się rozkalibrowują i są wolne. Jeśli już maja być tanie, to warto dołoży góra 100zł i kupić albo Reg Fast lub lepsze AC w01. |
Moje na leżąco... a co.. sprwdzałem ostanio i trzymały parametry:)
|
|
|