To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Tomek - 21-02-2013, 08:59

asec69 napisał/a:

Może ktoś mi doradzi jak dobrać się do kabla sygnałowego sondy lambda w galu przedliftowym?


najprościej z wtyczki przy ECU

[ Dodano: 21-02-2013, 09:05 ]


[ Dodano: 21-02-2013, 09:08 ]
tylko ktoś musi teraz napisać, który pin, bo nie mogę teraz odszukać

arturj123 - 21-02-2013, 10:54

A nie prościej wpiąć się bezpośrednio pod wtyczkę od sondy? Złącze (biała złączka, 4 przewody) jest pod takim plastikiem przykręcane na śrubkę (w sumie to wciskane)
asec69 - 21-02-2013, 11:02

Znalazłem.
Wtyczka nr 4

pin 75 W (white - biały przewód?) - rear oxygen sensor
pin 76 W (white - biały?) - front oxygen sensor - i pod ten pin się wpinam?

Marcino - 21-02-2013, 11:14

asec69 napisał/a:
Moje waldki po 40 tysiącach nadawały się na szmelc.

Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację.

Owczar - 21-02-2013, 11:47

asec69 napisał/a:
pin 76 W (white - biały?) - front oxygen sensor - i pod ten pin się wpinam?


Tak

plecho1 - 21-02-2013, 11:52

Marcino napisał/a:

Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację.

Zależy jak są zamontowane, jak w pionie i czasem się je wyczyści, to mogą długo polatać (u szwagra w Vectra B właśnie dokonały żywota po przejechaniu 100tys km) a jak na leżąco, to padną szybciej. Nie są to jednak dobre wtryski bo często się rozkalibrowują i są wolne. Jeśli już maja być tanie, to warto dołoży góra 100zł i kupić albo Reg Fast lub lepsze AC w01.

asec69 - 21-02-2013, 12:34

arturj123 napisał/a:
Złącze (biała złączka, 4 przewody) jest pod takim plastikiem przykręcane na śrubkę (w sumie to wciskane)


Tylko gdzie szukać tego plastiku? :)

arturj123 - 21-02-2013, 15:54

A tutaj:

Dobrze poszperasz to znajdziesz wtyczkę.

m6riano - 22-02-2013, 13:53

polaff napisał/a:
valteki wymieniłem też po ponad 100kkm

kurde co wy macie za parchy...ja już na swojej instalce grubo ponad 200tkm i listwa nie zmieniona.....taka żółta..;-)

arturj123 - 22-02-2013, 14:20

Spalanie w normie? Jaka różnica w przyspieszeniu jak na PB? Jak czasy wtrysku? Zarzuć coś z programu, wtedy ocenimy czy rzeczywiście są dobre czy tylko są dobre bo auto jeździ :lol:
Bury - 22-02-2013, 19:26

Jakby były takie złe,jak o nich mówi internet,to pewnie już dawno wypaliłyby dziurę w tłoku :D
polaff - 22-02-2013, 19:40

m6riano, przeczyta cały mój post - napisałem, że wymiana nie była konieczna
m6riano - 23-02-2013, 13:12

polaff, akurat zacytowałem tylko ciebie..ale nie tylko do twojej wypowiedzi sie odniosłem...po za tym post napisany z lekkim przekąsem..;-)
polaff - 24-02-2013, 10:55

m6riano, rozumiem, jednak ja mam odmienne podejście do auta niż większość towarzystwa z forum MM.
Marcino - 24-02-2013, 14:25

plecho1 napisał/a:
Marcino napisał/a:

Moje mają prawie 100kkm i działają, ale profilaktycznie po 70kkm zrobiłem im regenerację.

Zależy jak są zamontowane, jak w pionie i czasem się je wyczyści, to mogą długo polatać (u szwagra w Vectra B właśnie dokonały żywota po przejechaniu 100tys km) a jak na leżąco, to padną szybciej. Nie są to jednak dobre wtryski bo często się rozkalibrowują i są wolne. Jeśli już maja być tanie, to warto dołoży góra 100zł i kupić albo Reg Fast lub lepsze AC w01.

Moje na leżąco... a co.. sprwdzałem ostanio i trzymały parametry:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group