To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

promatti - 07-06-2014, 10:10

U mnie na 11 stronie tematu jest jak to wyglądało jeszcze 2 tyg temu. Było podobnie :)
sveno - 07-06-2014, 12:38

Cytat:

U mnie takiej korozyji nie było :P
bo 4 lata młodszy ;P pogadamy w 2018r.
Podobno nie było tej gumki od odpływu...
Ja dalej nie wiem gdzie to jest, w sensie która część auta....

GóR3K - 07-06-2014, 12:53

sveno napisał/a:
Cytat:

U mnie takiej korozyji nie było :P
bo 4 lata młodszy ;P pogadamy w 2018r.
Podobno nie było tej gumki od odpływu...
Ja dalej nie wiem gdzie to jest, w sensie która część auta....


patrzac w bagaznik po lewj i po prawej stronie tam gdzie masz antene na samym dole pomiedzy zderzakiem a kufrem :)

piotruss96 - 07-06-2014, 15:50

No Galancik bardzo mi się podoba. Jak się jeździ w zimę przy tym lekkim gwinciku ? Nie ma jakiś większych problemów na śniegu typu zawiśnięcia ? Bo kiedyś mając Toyote Carine e przód był niski i na większej ilości śniegu zdarzało się że zawisła na śniegu i koniec.
fj_mike - 08-06-2014, 15:28

sveno, mój w gorszym stanie... był :twisted:
Bartekkita - 08-06-2014, 17:21

sveno napisał/a:
Bartekkita napisał/a:
powiedz mniej więcej z jakimi prędkościami się poruszałeś po tych autostradach. Vmax zacny, ale 11,66 to obstawiam regularną prędkość sporo mniejszą?
większość trasy z tempomatem zapiętym na 130km/h.
.


Dzięki :)

sveno - 08-06-2014, 17:44

piotruss96, to nie gwint tylko niższe sprężyny, amortyzatory standardowe. Nie miałem okazji testować go na śniegu bo założyłem je jakieś 2 miesiące temu :)

Galant wrócił ze spawania. To:

wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:


Na malowanie trzeba trochę poczekać, jutro kupię lakier w szpraju i będę malował (tymczasowo, żeby to zabezpieczyć). Kielich także został ogarnięty, fotek brak ale będą.

W sobotę wypad na Wierchomlę, po drodze mała awaria: przy wyprzedzaniu z końcówką gazu w butli przerzuciło na Pb. Zjazd na stację, tankowanie do pełna, start i co? Brak gazu! Sytuacja identyczna jak ta z przed miesiąca, przycina się któryś z elektrozaworów, sprawdziłem i obydwa dostają napięcie. Cewka pada?

Z przyjemności: modzimy dalej. :)
Miałem resztkę Motipa Vinylspray i prysnąłem plastiki na przednich słupkach na czarno (miałem drugi komplet który został mi z szarego wnętrza) tak na próbę, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało czarne wnętrze. Mi się podoba, luba zaakceptowała więc zaraz zamawiam 3 puszki Motipa i na czarno pójdzie podsufitka i reszta plastików wewnątrz od linii okien w górę :) ale to jak oddam auto do malowania, wypruję środek i będę na spokojnie malował :)

Galant szarpnie budżet: 16.06 umówiony jestem z Leszkiem na rozrząd, uszczelki, świece i kable. Potem auto jedzie do malowania, może uda się ogarnąć jeszcze raz przedni zderzak.... :rolleyes:

deejay - 08-06-2014, 19:37

sveno napisał/a:
Galant wrócił ze spawania. To:

wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:


Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione :? , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem.

Marcino - 09-06-2014, 08:57

deejay napisał/a:
sveno napisał/a:
Galant wrócił ze spawania. To:

wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:


Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione :? , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem.


Chcesz powiedzieć że powienno być wyżej wyciete, wspawane i zacynowane jak tu na forum ktoś miał tak ?

Tomek - 09-06-2014, 10:02

deejay napisał/a:
sveno napisał/a:
Galant wrócił ze spawania. To:

wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:


Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione :? , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem.


to samo miałem pisać

u mnie w sedanie 4 lata młodszym, ruda była na zewnątrz mniej widoczna, a jednak cięte było dużo wyżej

Tomek - 09-06-2014, 10:08

sveno napisał/a:

W sobotę wypad na Wierchomlę, po drodze mała awaria: przy wyprzedzaniu z końcówką gazu w butli przerzuciło na Pb. Zjazd na stację, tankowanie do pełna, start i co? Brak gazu! Sytuacja identyczna jak ta z przed miesiąca, przycina się któryś z elektrozaworów, sprawdziłem i obydwa dostają napięcie. Cewka pada?


miałem Ci kiedyś napisać co miałem w Colcie, ale zjadło mi posta, a potem zapomniałem
jak masz elektrozawór zintegrowany na reduktorze (lub blisko), to można powiedzieć "ten typ tak ma"
pisać dalej, co wymyśliłem??

sveno napisał/a:

Z przyjemności: modzimy dalej. :)
Miałem resztkę Motipa Vinylspray i prysnąłem plastiki na przednich słupkach na czarno (miałem drugi komplet który został mi z szarego wnętrza) tak na próbę, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało czarne wnętrze. Mi się podoba, luba zaakceptowała więc zaraz zamawiam 3 puszki Motipa i na czarno pójdzie podsufitka i reszta plastików wewnątrz od linii okien w górę :) ale to jak oddam auto do malowania, wypruję środek i będę na spokojnie malował :)


przy jasnej skórze będzie miodzio

sveno - 09-06-2014, 10:25

tomek84 napisał/a:
miałem Ci kiedyś napisać co miałem w Colcie, ale zjadło mi posta, a potem zapomniałem
jak masz elektrozawór zintegrowany na reduktorze (lub blisko), to można powiedzieć "ten typ tak ma"
pisać dalej, co wymyśliłem??
no właśnie, miałeś napisać :) dawaj.

Co do reperaturek, to było wycięte do zdrowej blachy, zabezpieczone jest kitem czy czymś w tym rodzaju, mam nadzieję, że będzie dobrze. Jak wytrzyma 5 lat będę zadowolony. :)

Torp12 - 09-06-2014, 10:56

sveno napisał/a:
Jak wytrzyma 5 lat będę zadowolony. :)


Zależy zapewne co masz na myśli mówiąc "wytrzyma" :P

Marcino - 09-06-2014, 14:43

tomek84 napisał/a:
deejay napisał/a:
sveno napisał/a:
Galant wrócił ze spawania. To:

wylądowało w aucie zastępując rdzę, efekt:


Nie chcę cie martwić , ale jest to kiepski zrobione :? , ruda szybko wyjdzie . Wiesz dokładnie co sie dzieje od wewnątrz i gdzie zaczyna sie problem.


to samo miałem pisać

u mnie w sedanie 4 lata młodszym, ruda była na zewnątrz mniej widoczna, a jednak cięte było dużo wyżej

A jak sie robi fachowo... wycina starę i dopasowuje nowe..... czy docina się nowe i do niego pozniej wycina w samochodzie?
CZt blachy idą na zakłądkę? czy na styk i spaw ciągły?

Tomek - 09-06-2014, 14:52

Cytat:
no właśnie, miałeś napisać :) dawaj.


miałem tak w Colcisławie niedługo po montażu gazu, tzn. gdzieś w marcu
rano palił normalnie, po południu jadąc z pracy tak samo, wieczorem jak gdzieś jechałem też normalnie
problem pojawił się raz jak w drodze do domu stanąłem pod sklepem, nie przełączał na LPG

podjechałem do gazowanika, wymienili mi coś (trzpień) w elektrozaworze twierdząc, że to typowa usterka w tym reduktorze, ale mają to opanowane (ten trzpień puchnie)
ten trzpień właśnie zamyka i otwiera dopływ gazu

na następny dzień problem wrócił, ale na zimnym zawsze przełączał na LPG, jedynie jak był już zagrzany to robił problem
więc znowu wizyta u gazownika i znowu wymiana, wyjeżdżając spod zakłądu niestety znowu to samo i tak krążyłem kilka razy, aż w końcu wymienili mi cały elektrozawór


i teraz mój wniosek jest taki (nie wiem z czego ten trzpień jest zrobiony, ale puchnie chyba właśnie od temperatury) - dalszy wniosek jest taki, że jest to wadliwa konstrukcja i głupi pomysł umieszczenia elektrozaworu w reduktorze (ja mam Tomasetto Alaska)

u mnie od czasu wymiany całego eketrozaworu - spokój



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group