To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 24-02-2013, 14:37

Marcino napisał/a:

Moje na leżąco... a co.. sprwdzałem ostanio i trzymały parametry:)

To tylko się cieszyć :)

Ksiao - 24-02-2013, 21:13

działać będą jak najbardziej tylko zapewne trochę krócej niż gdyby były na stojąco :P
plecho1 - 24-02-2013, 21:22

I jeśli będą na stojąco, to będą trochę szybsze i bardziej powtarzalne.
Marcino - 25-02-2013, 03:41

plecho1 napisał/a:
I jeśli będą na stojąco, to będą trochę szybsze i bardziej powtarzalne.

Nosiłem się z amiarem poprawki, ale ciężko je upchnać wtedy pod osłoną.

plecho1 - 25-02-2013, 05:55

Oczywiście nie wszędzie się da, w niektórych przypadkach Regi mogą lepiej pasować bo mają kątowe wyjścia gazu.
Tomek - 25-02-2013, 10:18

nie chcę zapeszać, ale temat szarpania przy przełączaniu na LPG rozwiązałem chyba przez zmianę stacji, gdzie tankowałem LPG
na czas przebudowy Orlenu, przeniosłem się na BP
na szczęście otworzyli na nowo mój ulubiony Orlen i póki co szarpania nie zauważyłem (kilka tankowań), muszę jeszcze poobserwować

wester - 25-02-2013, 10:34

tomek84 napisał/a:
rozwiązałem chyba przez zmianę stacji, gdzie tankowałem LPG


A ja po 3 powtarzalnych eksperymentach jestem pewien ze na LPG zatankowanym na shellu lub Orlenie jestem w stanie przejechać 30 km! więcej niż na baku zatankowanym na stacji kolo domu. Skandal :)

arturj123 - 25-02-2013, 12:17

Także potwierdzam, na orlenie starcza na dłużej gaz jak na innych stacjach.
Na innych stacjach może zapożyczyli sposobu z Rosji:
https://www.youtube.com/w...d&v=33It4KlUap0

Tomek - 25-02-2013, 12:23

wester napisał/a:
A ja po 3 powtarzalnych eksperymentach jestem pewien ze na LPG zatankowanym na shellu lub Orlenie jestem w stanie przejechać 30 km! więcej niż na baku zatankowanym na stacji kolo domu. Skandal :)


arturj123 napisał/a:

Także potwierdzam, na orlenie starcza na dłużej gaz jak na innych stacjach.


stacja stacji nierówna, jeśli chodzi o LPG
bo w LPG stacje każdej sieci zaopatrują się zazwyczaj indywidualnie, nie z centrali
także można się odnosić jedynie do konkretnej stacji BP, Orlenu, czy Shella
fakt faktem, spalanie też mi spadło delikatnie i powtarzalnie względem czasu jak tankowałem na BP, a i problemy z szarpaniem znikły, więc można przypuszczać, że na tym konkretnym Orlenie mam gaz po prostu lepszy

Ksiao - 25-02-2013, 21:02

arturj123 napisał/a:
Także potwierdzam, na orlenie starcza na dłużej gaz jak na innych stacjach.
Na innych stacjach może zapożyczyli sposobu z Rosji:
https://www.youtube.com/w...d&v=33It4KlUap0

dobre dobre :mrgreen: i już stacja jest do przodu z bilansem :P

arturj123 - 25-02-2013, 22:47

Siedzę właśnie w garażu, niedawno skończyłem wymieniać całą rurkę zasilającą gas, pełen wiary i nadziei.... Rurka na 100% nigdzie już nie ma ewentualnego zagięcia, końcówki dobrze zarobione.
Odpalam auto, rozgrzewam, robię kalibrację i... nadal to samo. Nic się nie zmieniło....

Matejko - 25-02-2013, 23:12

w poprzedni weekend tak jakos wyszlo ze w drodze do warszawy zatankowalem na bp, droga do jakos przebiegla - gazu dolalem za jakies 50zł więc miałem można przyjąć pół na pół gaz z bp i mamy stacje gal-gaz galewice. Wtedy jeszcze nie zauwazylem jakis specjalnych roznic, wracalem juz na ostrym sucharze więc w pruszkowie zatankowalem na bp. Przejechalem autostrada jakies 100km, a tu komornik od benzyny sie zapala - lubie czasem troche podkrecic zeby posluchac V6 :arrow: :mrgreen: no ale skad ta rezerwa jak na gazie, jechalem na 4 biegu obroty okolo 3000obr/min gaz w podloge, a kontrolka na wskazniku od gazu zaczyna migac, kilka prob, to samo. Sprawdzam rozpedzony do 140km/h 4 bieg wlaczam tempomat kontrolka swieci ciagle, co jest? BP powinien byc dobry gaz, stacja sieciowa, powinni dbac. :!:
W Kaliszu zalalem na stalej stacji z galewic(poprostu mam do nich blisko) moge kombinowac ile sie da a kontrolka nie zaczyna mrugac oprocz momentu przekroczenia obrotow. :?: :?:
juz nie bede na bp tankowal :) ale kiedys bylo podobnie, jak z tata poloneza na gazniku zatankowalismy i juz ze stacji nie odjechalismy :lol:

Bury - 26-02-2013, 15:08

arturj123 napisał/a:
Siedzę właśnie w garażu, niedawno skończyłem wymieniać całą rurkę zasilającą gas, pełen wiary i nadziei.... Rurka na 100% nigdzie już nie ma ewentualnego zagięcia, końcówki dobrze zarobione.
Odpalam auto, rozgrzewam, robię kalibrację i... nadal to samo. Nic się nie zmieniło....
moze z jakiegos powodu nie wypycha odpowiedniej ilosci gazu z butli.do sprawdzenia elektrozawor na butli,jak to nie to,to wielozawor,a jak nie to moze byc czujnik cisnienia w co raczej watpie
arturj123 - 26-02-2013, 16:06

Kolejny krok to wyczerpię gas do końca i rozbiorę ten wielozawór. Może siatka w nim zasyfiona... Oby...
Ksiao - 03-03-2013, 09:40

arturj123 i jak udało się coś zrobić z tymi spadkami??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group