To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

Marcino - 12-06-2014, 23:06

Fragu napisał/a:
tomek84, ja mam takie świece i nic się nie dzieje takiego


Jak długo :?:

Swinks fajnie napisał ostanio o świcach co i jak. zufam uf uf... i kupie pod LPG ..22..

Fragu - 13-06-2014, 07:33

Marcino, 25tys około
Tomek - 13-06-2014, 09:01

Cytat:

tomek84, ja mam takie świece i nic się nie dzieje takiego :roll:


więc może ja źle trafiłem

choć nie tylko ja na TT narzekałem

Tomek - 13-06-2014, 09:50

Marcino napisał/a:

Swinks fajnie napisał ostanio o świcach co i jak. zufam uf uf... i kupie pod LPG ..22..


kupuj sprawdzone IK22

Torp12 - 13-06-2014, 09:52

Sławek pomalowałeś te nadkola?:P
sveno - 14-06-2014, 08:58

Torp12, lakiernik umówiony na wtorek, w poniedziałek Leszek.
Torp12 - 14-06-2014, 15:05

sveno napisał/a:
Torp12, lakiernik umówiony na wtorek


I do tej pory masz gołą blachę ?

sveno - 14-06-2014, 17:16

Prysnąłem tylko bezbarwnym bo taki akurat miałem pod ręką.
robertdg - 14-06-2014, 17:44

W sprayu :?:
sveno - 14-06-2014, 21:41

Tak.
robertdg - 14-06-2014, 21:53

Pędzlem byś to lepiej zabezpieczył
sveno - 17-06-2014, 21:31

Działo się.
Wczoraj rano Galant pojechał na wymianę rozrządu. Zamontowano:
-pasek Conti
-rolki Koyo
-pompa Aisin
-uszczelniacze wału i wałków Corecto
-uszczelki pokryw zaworów i oringi świec Reinz
-paski osprzętu Mitsuboshi (obydwa)
napinacz poprzednio kupiłem oryginalny więc został do następnej wymiany.
Poza tym wleciały także kable WN NGK i świece Denso K20TT.
Oj klepnęło po portfelu. :(

Przy okazji podmieniony został alternator, był 85A (nie za mały?) a teraz wleciał 100A. Ładowanie w normie (14,2V) i nareszcie odzyskałem kontrolki od poziomu oleju i ładowania :) Nie besztać mnie tu, bo ładowanie pokazywał UKP a stan oleju sam sprawdzałem systematycznie.

Na poprzednim rozrządzie zrobiłem 61tys km. Rolki nie wykazywały oznak zużycia (Koyo) bałem się o pasek (Gates) ale Leszek powiedział, że był w zadziwiająco dobrym stanie, zresztą mam zdjęcia, ale robione pralką Franią o napędzie turboatomowym i w tej chwili organizuje jakiś interfejs do niej, będzie jutro.

Auto odebrałem późnym wieczorem i pojechałem prosto na wieś, jechałem dość oszczędnie i UKP pokazał spalanie LPG 8,8l/100km :P da się? Da.

Dzisiaj odstawiłem auto do malowania w okolice Radomia, bo mój brat nie ma czasu, ale najpierw wybebeszyłem środek. Wymontowałem podsufitkę, plastiki na słupkach, wykładzinę podłogi, fotele, kanapę, tunel środkowy, a wszystko w 1,5h.
Galant się maluje, a ja maluje jego wnętrzności.
Fotorelacja będzie jak zmuszę Franię do współpracy z laptopem.
Dziękuje, dobranoc.

Tomek - 17-06-2014, 21:37

sveno napisał/a:

-uszczelniacze wału i wałków Corecto


w pudełku był NOK

sveno napisał/a:
-pasek Conti
-rolki Koyo
-pompa Aisin
-uszczelniacze wału i wałków Corecto


taki sam zestaw mam u siebie
i montowany w tym samym miejscu

Torp12 - 17-06-2014, 23:19

Się masz z tym Swoim Bratek Sławek :)
Bartekkita - 17-06-2014, 23:23

sveno napisał/a:

Dzisiaj odstawiłem auto do malowania w okolice Radomia, bo mój brat nie ma czasu, ale najpierw wybebeszyłem środek. Wymontowałem podsufitkę, plastiki na słupkach, wykładzinę podłogi, fotele, kanapę, tunel środkowy, a wszystko w 1,5h.
Galant się maluje, a ja maluje jego wnętrzności.
Fotorelacja będzie jak zmuszę Franię do współpracy z laptopem.
Dziękuje, dobranoc.


Dobry czas :!: Ja poproszę parę fotek dachu bez podsufitki :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group