To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Był CA4A jest EA5W

KucharZ - 01-07-2013, 12:28

Auto jest po małej polerce + woskowaniu







Wstawione diodowe podświetlenie przycisków oraz maskownica lewarka skrzyni




KucharZ - 09-07-2013, 19:27

Dzisiaj zostały zamówione klocki haulcowe na przód EBC Black. Na poprzednich ATE przejechałem jakieś 25 tys. z czego 10 przed regeneracją zacisków. Zobaczymy jak będzie z tymi.

Ogólnie do Gala nie mam żadnych zastrzeżeń. Galant do mnie chyba też nie :P Mam nadzieję, że dalej jak do tej pory będzie pokonywał kilometry :)

fj_mike - 10-07-2013, 22:32

KucharZ napisał/a:
Mam nadzieję, że dalej jak do tej pory będzie pokonywał kilometry

Pewnie, że będzie. Przecież to nie Passat :mrgreen:

deejay - 10-07-2013, 23:34

KucharZ napisał/a:
Wstawione diodowe podświetlenie przycisków oraz maskownica lewarka skrzyni



Dam ci swoje i mi tak ładnie zrobisz ok , bo ja obecnie nie mam czasu na nic .

KucharZ - 11-07-2013, 19:13

fj_mike napisał/a:

Pewnie, że będzie. Przecież to nie Passat :mrgreen:


Do Passat-a nawet nie śmiem porównywać :)

deejay napisał/a:
Dam ci swoje i mi tak ładnie zrobisz ok , bo ja obecnie nie mam czasu na nic


Dobra, tylko napisz kiedy. Dobrze, że napisałeś, bo jutro jadę kupić diody to wezmę więcej.

Juiceman - 11-07-2013, 20:32

Bierz więcej ja też chce xD
KucharZ - 30-07-2013, 09:09

ehh.... wczoraj galant pierwszy raz od 4 lat odmówił pełnego posłuszeństwa.

Okoliczności:

Odpalam auto pod domem silnik "zimny" (bo na dworze dobrze ponad +30 stopni) i przejeżdżam jakieś 300m do pierwszego skrzyżowania. Ja chce jechać, a galant niestety nie.
Zapaliła sie i zaczęła mrugać kontrolka TCL. Zatrzymałem się zgasiłem silnik. Odczekałem chwilę. Znów zapaliłem, niestety to samo.

Efekt:

Galant porusza się z prędkością nie większą niż 15 km/h i odboty nie większe niż 1500 to i tak lepiej bo wczoraj nie chciał powyżej 1000.

Dzisiaj na zimnym silniku próbowałem jeszcze raz się przejechać, ale już po 20m mam to samo. Podjąłem się próby wymrugania błędów. Mam nadzieję, że dobrze to zrobiłem. Może mi ktoś pomoże to rozczytać :

FILM

Ja zaraz idę spróbować wyczyścić przepustnicę, wyczytałem w którymś wątku, że pomaga.

fj_mike - 30-07-2013, 20:33

KucharZ napisał/a:
Może mi ktoś pomoże to rozczytać :

ECU błędów nie mruga.
Opisz dokładniej co się dzieje.

KucharZ - 30-07-2013, 22:48

fj_mike napisał/a:
KucharZ napisał/a:
Może mi ktoś pomoże to rozczytać :

ECU błędów nie mruga.
Opisz dokładniej co się dzieje.


Napisałem, że Galant nie chce się poruszać szybciej niż 15km/h, nie reaguje na pedał gazu, do tego mruga kontrolka TCL i to praktycznie wszystko :wink: więcej usterek nie zauważyłem.

Przeczyściłem dzisiaj przepustnicę, lecz niestety nie zdążyłem jej zamontować. Przeczyściłem także wtyczki przy obu TPS-ach, choć nie sprawiały wrażenia zaśniedziałych lub coś w tym stylu. Jutro, jak nie będzie padać, dokończę i zobaczę czy jest jakaś poprawa.

mouseman - 30-07-2013, 23:06

KucharZ, tutaj
http://forum.mitsumaniaki...roblem&start=15
jest jeszcze wspomniane aby sprawdzić płyn hamulcowy oraz klocki.

KucharZ - 31-07-2013, 08:50

Czyszczenie przepustnicy niestety nie pomogło :(

Płyn hamulcowy przy okazji sprawdzony. Jest koloru bursztynowego, a jego stan to ok 1cm poniżej MAX. Klocki wzrokowo jeszcze są. Zaraz najwyżej zdejmne koło i zobaczę dokładniej, ale co by to miało wspólnego z tym że nie chce na obroty wchodzić. :roll:

Sprawdziłem jeszcze, czy na N wejdzie na obroty, niestety też nie. A autem nawet centymetra nie przejechałem.

Kurde, przed samym zlotem :x Też nie miał kiedy.

robertdg - 31-07-2013, 09:04

Odepnij sterowanie TCL od przepustnicy i sprawdź co to da
KucharZ - 31-07-2013, 09:28

robertdg napisał/a:
Odepnij sterowanie TCL od przepustnicy i sprawdź co to da



Obstawiłem, że sterowanie TCL to jest ta dalsza wtyczka od ściany grodziowej. Odpiąłem ją i jest to samo. Czy odpiąć jeszcze tą bliżej ściany i spróbować odpalić??.

Poszedłem i odpiąłem jeszcze tą bliżej ściany grodziowej, niestety nie ma żadnej poprawy :(

Odłączenie klem coś może pomóc ??

KucharZ - 31-07-2013, 11:31

Jeszcze mam pytanie. Jest możliwość, że źle wymrugałem błędy ?? Tz jakbym zwarł inne PIN-y to te ikonki wogóle by mrugały?? Bo już sam nie jestem pewien :P
fj_mike - 31-07-2013, 11:52

KucharZ napisał/a:
Tz jakbym zwarł inne PIN-y to te ikonki wogóle by mrugały??

Napisałem Tobie powyżej, że ECU nie wykazuje błędów (dobrze podłączyłeś ale błędu nie widać).
Sprawdź podciśnienia w okolicy przepustnicy, przewody na okoliczność uszkodzenia (coś może przeżarło przewód).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group